En ja, dat onderzoek was blijkbaar nodig, dat is ook echt mijn punt niet. Ik heb er ook bewust voor gekozen het te doen. Maar ik vind het heel rot dat beide urologen overleggen en de uitslag van het UDO bespreken, dan tot de conclusie komen dat mijn spieren in orde zijn, dat vervolgens ook tegen mij zeggen, ook dat ik niet meer naar de fysio toe hoef.
3 Dagen later is dat opeens helemaal anders en krijg ik opeens te horen dat ze toch inwendig onderzoek willen doen.
Blijkbaar was het UDO helemaal niet genoeg om te kunnen zeggen dat het niet aan mijn spieren ligt, waarom zeggen ze dat dan wel nav dat onderzoek?
Ik vind dat ze dat hadden moeten zeggen toen ik daar was, of dat ze daarover hadden moeten bellen, maar nee dat hoor ik dan opeens van de fysio.
Ik heb een brief over het verdere beleid, nav het gesprek 23 nov. Daar staat NIKS in over verder onderzoek. En toen was het al wel bekend blijkbaar.
En eerder was het nog zo belangrijk dat ik er goed over na dacht, ze zou het alleen doen als ik het zelf wou/er om vroeg, want anders had het helemaal geen nut om het onderzoek te doen. De fysio zei ook tijdens en na het onderzoek dat ze kon zien aan me hoe gespannen ik was en hoopte dat ik er geen last van ging krijgen, vandaar ook dat ik moest bellen als dat zo was.
Hoeveel zegt dat onderzoek dan, vergeleken met een onderzoek waarbij ik me veel meer op mijn gemak voel... Voor mijn gevoel staat het plan van de neurostimulator nu op het spel, juist hetgene waardoor ik weer wat hoop heb.
En idd, wat ReadTheRulez zegt... Ze overleggen samen, ik krijg hun gezamelijke plan te horen en 3 dagen later is dat al niet meer van toepassing.
En dan moet ik er maar vertrouwen in hebben dat het goed komt...
Maargoed, mogelijk hadden ze dus ook zelf door hoe onhandig dit was, aangezien ik dus voordat ik terug was van de fysio al een bericht had dat ik 2 dagen later al bij de uroloog terecht kan om dit te bespreken.
Vandaag dus, om half 2.
Ik heb verder nog geen hulp. Word misschien tijd idd...