Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hiraeth schreef:Ik zie zeker wel verschil hoor, vikawiek! Hoewel ik je wel snap: er zijn vrienden die nu al zeggen dat mijn gezichtsstructuur anders is en zelf denk ik alleen maar: ????????????????? als ik dat hoor.
_roodvos_ schreef:Sweetiee: Ik heb ook de ballen verstand niet van verzekeringen, maar net dit ene stukje heb ik toen uitgezocht en voor zover ik weet zit het zo: Je kan een naturapolis hebben of een restitutiepolis, als je de tweede hebt wordt alles sowieso vergoed. Je kan (volgens google) gewoon met je zorgverzekering bellen en vragen welke van de twee je hebt als je het zelf niet kan vinden. Het is wel aan te raden om dat snel uit te zoeken, gezien je nu nog je verzekering aan kunt passen voor volgend jaar, mocht je jezelf ergens op een wachtlijst willen zetten of al staat. (nu is het tegenwoording ook geen garantie meer dat je dan binnen een jaar ergens aan de buurt bent, afhankelijk van waar je je aanmeldt, maargoed, better safe that sorry)
_roodvos_ schreef:Voor 31 december inderdaad, vertelde google mij net.
Ik ben nu aan het opzoeken of het klopt wat ik net zei, beetje flauw als het toch niet zo blijkt namelijk![]()
De verzekering bellen of je ouders? De verzekering hoef je in principe niets anders te zeggen dan "hoi wat voor polis heb ik", die hebben daar verder geen uitleg over de situatie voor nodig. En waarschijnlijk kan je eigenlijk ook gewoon inloggen op de site en daar zelf je polis controleren, dan hoef je helemaal niemand te bellen.