Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Cer

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 16:34

Hm, een jaar denk... hoewel je het nu nog wel ziet hoor, het blijft bij mij een wit lijntje (want bleek huidje) ... maar dat zie je lang niet zo erg als hangende oogleden :D

Ik denk wel dat ik over een jaar of twee weer zou kunnen/moeten... Behalve als het een wenkbrauwlift zou moeten worden, dat ga ik echt echt echt niet doen :')

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 16:40

Ik ben in november vorig jaar geweest en het is nu een roze lijntje. Vervaagt met de dag. Het valt anderen niet op.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:05

aaah ok, ik hoorde zo veel verschillende verhalen in mijn omgeving...
Ik krijg sowieso altijd rode littekens, en dat treks dan later vaak onzichtbaar weg. Maar wilde even wat verschillende verhalen horen. Vriendin van mij zag je het na 3 weken echt al niet meer, maar ik heb bijvoorbeeld geen kraaienpootjes dus dan zie je het laatste stukje natuurlijk altijd wel een klein beetje.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:07

Nou ik ben afgelopen weer op consult geweest maar ik weet het gewoon echt niet. Twijfel enorm.
Ik vroeg om wat voorbeelden van hun resultaten, die vond ik op zijn minst gezegd lelijk en onnatuurlijk, ik wil niet 500 euro betalen om het vervolgens weer terug te kunnen draaien omdat ik het resultaat niet mooi vind, lastig.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:28

Maar je zou toch altijd kunnen beginnen met 1 ml en na een week of 2 0.5 of 1ml bij laten prikken.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:34

Ik vind dat veel te veel, ik vind 1 ml al meer dan genoeg. Ik heb namelijk gewoon redelijk volle lippen van mezelf, ik wil het alleen meer in verhouding. Onderlip is prima, boven mag iets meer volume bij vind ik zelf.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:37

Shaggy09 schreef:
Ik vind dat veel te veel, ik vind 1 ml al meer dan genoeg. Ik heb namelijk gewoon redelijk volle lippen van mezelf, ik wil het alleen meer in verhouding. Onderlip is prima, boven mag iets meer volume bij vind ik zelf.

Dat was mijn uitgangspunt ook, maar met 1 ml erbij werden ze net iets mooier, zonder onnatuurlijk te worden. Met name door het bij spuiten van de bovenlip.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 19:17

Shaggy09 schreef:

Dan begin je met 1 ML toch? Daar ben je zelf bij. :)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:10

Ja is ook zo maar de foto's die dermaclinic liet zien van 1 ML vond ik vrij heftig. Te heftig voor mezelf in ieder geval. En ik weet dat er zwelling ontstaat na de filler maar het was gewoon echt niet mooi.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:14

Shaggy09 schreef:
Ja is ook zo maar de foto's die dermaclinic liet zien van 1 ML vond ik vrij heftig. Te heftig voor mezelf in ieder geval. En ik weet dat er zwelling ontstaat na de filler maar het was gewoon echt niet mooi.

Dan doe je 0,5 ? :+

Je hebt mijn foto gezien en daar is er zelfs 3,5 ML ingegaan. Al had ik wel ‘lege’ lippen en dat is weer een ander verhaal natuurlijk. De arts gaf aan dat mijn lippen zo elastisch waren dat je echt enorme lippen bij mij kan maken als je zou willen. Maar goed, dat wil ik niet. :+
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 26-02-21 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:15

Kan niet, niet daar iig, anders had ik dat wel gedaan ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:17

Shaggy09 schreef:
Kan niet, niet daar iig, anders had ik dat wel gedaan ;)

Faceland kan je 0,6 doen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:19

Hier merk ik weer dat het zonnige dagen zijn geweest en ik mn wenkbrauwen loop op te trekken.
Ik vind een goede kliniek voor een ooglidcorrectie zoeken echt heel lastig dus mocht iemand goede ervaringen hebben in zuid holland hoor ik t graag :o

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:20

Zit helaas niet in mijn regio maar ik ga even research doen, wellicht is dat een optie. Dan reis ik er wel heen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 22:05

cinniz123 schreef:
Hier merk ik weer dat het zonnige dagen zijn geweest en ik mn wenkbrauwen loop op te trekken.
Ik vind een goede kliniek voor een ooglidcorrectie zoeken echt heel lastig dus mocht iemand goede ervaringen hebben in zuid holland hoor ik t graag :o

Soms moet je voor iets goeds wat verder zoeken dan je eigen omgeving. ;)

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 22:16

Popstra schreef:
cinniz123 schreef:

Soms moet je voor iets goeds wat verder zoeken dan je eigen omgeving. ;)

Klopt maar aangezien ik wel iemand moet hebben die rijdt na de ingreep wil ik niet te ver weg.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 08:52

Donderdag botox laten zetten. Mijn ogen zijn dik, ik heb extra rimpels onder mijn ogen en een wenkbrauw staat ietsje hoger. Lekker dan. Ik kreeg al het vage gevoel dat hij een beginner was. De prikjes gingen langzaam en deden veel meer pijn dan normaal, ook gingen ze op rare plekken. Is de dunne huid onder mijn ogen wel een normale plek om te prikken ook..

Ik wacht nog een weekje en anders ga ik terug.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 09:19

Ik lees al een tijdje mee. Ik zit te denken om mijn marionet lijntjes te laten vullen. Wie heeft er ervaring mee en wat waren ongeveer de kosten?
Iemand ervaring met de betan clinic?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 09:45

denice schreef:
Donderdag botox laten zetten. Mijn ogen zijn dik, ik heb extra rimpels onder mijn ogen en een wenkbrauw staat ietsje hoger. Lekker dan. Ik kreeg al het vage gevoel dat hij een beginner was. De prikjes gingen langzaam en deden veel meer pijn dan normaal, ook gingen ze op rare plekken. Is de dunne huid onder mijn ogen wel een normale plek om te prikken ook..

Dat klinkt niet goed. Je hoort er niks van te voelen en effect zie je pas na een week ongeveer. Onder de ogen ken ik inderdaad niet. Daar wordt bij mij nooit geprikt.
Bij welke kliniek ben je geweest? Je had geen ervaren arts dus?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 10:09

denice schreef:

Nou, daar ben je gezegend mee

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 10:25

denice schreef:

weet je zeker of het überhaupt wel botox was?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 11:49

Ja... is er niet ook filler gebruikt? Aangezien de plekken en dat je zegt dat het "langzaam" ging.
Ik zou sowieso terug gaan?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 11:54

Ik heb trouwens wel even een grappige tussentijdse voor en na :')
Paar weken geleden heb ik een bovenooglid correctie laten doen.
Ik had er veel last van, hoofdpijn, moeie ogen vooral omdat het "flapje" aan de buitenkanten veel erger was dan aan de binnenkant. Deze drukten mijn oog zeg maar naar binnen.
Ik had het idee dat ik het vooral voelde, maar dat je het helemaal niet zag... alleen eyeliner verdween weleens onder de flap :+
Maar nu met de tussentijdse foto ben ik er achter gekomen dat je toch wel iets zag :')
Belichting is iets anders... maar het gaat om het idee.
Ik heb eind april de eind controle.

Afbeelding

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 12:05

Ik vind het heel mooi gedaan bij jou c_alsemgeest

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 12:28

Hartstikke mooi!! Wat zul je blij zijn :)