Ik denk wel dat ik over een jaar of twee weer zou kunnen/moeten... Behalve als het een wenkbrauwlift zou moeten worden, dat ga ik echt echt echt niet doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Ik vind dat veel te veel, ik vind 1 ml al meer dan genoeg. Ik heb namelijk gewoon redelijk volle lippen van mezelf, ik wil het alleen meer in verhouding. Onderlip is prima, boven mag iets meer volume bij vind ik zelf.
Shaggy09 schreef:Ja is ook zo maar de foto's die dermaclinic liet zien van 1 ML vond ik vrij heftig. Te heftig voor mezelf in ieder geval. En ik weet dat er zwelling ontstaat na de filler maar het was gewoon echt niet mooi.
cinniz123 schreef:Hier merk ik weer dat het zonnige dagen zijn geweest en ik mn wenkbrauwen loop op te trekken.
Ik vind een goede kliniek voor een ooglidcorrectie zoeken echt heel lastig dus mocht iemand goede ervaringen hebben in zuid holland hoor ik t graag
Popstra schreef:cinniz123 schreef:Hier merk ik weer dat het zonnige dagen zijn geweest en ik mn wenkbrauwen loop op te trekken.
Ik vind een goede kliniek voor een ooglidcorrectie zoeken echt heel lastig dus mocht iemand goede ervaringen hebben in zuid holland hoor ik t graag
Soms moet je voor iets goeds wat verder zoeken dan je eigen omgeving.
denice schreef:Donderdag botox laten zetten. Mijn ogen zijn dik, ik heb extra rimpels onder mijn ogen en een wenkbrauw staat ietsje hoger. Lekker dan. Ik kreeg al het vage gevoel dat hij een beginner was. De prikjes gingen langzaam en deden veel meer pijn dan normaal, ook gingen ze op rare plekken. Is de dunne huid onder mijn ogen wel een normale plek om te prikken ook..
Ik wacht nog een weekje en anders ga ik terug.
denice schreef:Donderdag botox laten zetten. Mijn ogen zijn dik, ik heb extra rimpels onder mijn ogen en een wenkbrauw staat ietsje hoger. Lekker dan. Ik kreeg al het vage gevoel dat hij een beginner was. De prikjes gingen langzaam en deden veel meer pijn dan normaal, ook gingen ze op rare plekken. Is de dunne huid onder mijn ogen wel een normale plek om te prikken ook..
denice schreef:weet je zeker of het überhaupt wel botox was?Donderdag botox laten zetten. Mijn ogen zijn dik, ik heb extra rimpels onder mijn ogen en een wenkbrauw staat ietsje hoger. Lekker dan. Ik kreeg al het vage gevoel dat hij een beginner was. De prikjes gingen langzaam en deden veel meer pijn dan normaal, ook gingen ze op rare plekken. Is de dunne huid onder mijn ogen wel een normale plek om te prikken ook..