Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xAnnouk schreef:Nog even een vraagje !
Mij werd verteld slapen zonder folie.
Maar ik ben best bang dat er dan toch viezigheid (of nouja viezigheid) in mn tattoo kan komen..
Wat doen jullie?
Lees veel dat mensen toch folie eroverheen doen maar anderen zijn daar juist op tegen vanwege wondvocht.
Tova schreef:Heeft een van jullie ervaringen met de volgende artietsen/ shops?
Het gaat om Mignon van Veni Vidi Vici in Beverwijk en Michael van Artcastle tattoo in Zeist.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en bevindingen.
Tova schreef:Heeft een van jullie ervaringen met de volgende artietsen/ shops?
Het gaat om Mignon van Veni Vidi Vici in Beverwijk en Michael van Artcastle tattoo in Zeist.
Bralindy schreef:Tova schreef:Heeft een van jullie ervaringen met de volgende artietsen/ shops?
Ik heb ervaring met VVV, niet perse Mignon maar iedereen daar is alleraardigst en zeer professioneel. Hele nette shop. Afhankelijk van je idee en wat je wilt koppelen ze jou aan de artiest die de stijl die jij wilt het beste kan. Wat ik zie van Mignon zet zij (net zoals de anderen daar) ook hele nette rechte lijnen. Is een jonge meid maar zeer kundig.
Bralindy schreef:Tova schreef:Heeft een van jullie ervaringen met de volgende artietsen/ shops?
Ik heb ervaring met VVV, niet perse Mignon maar iedereen daar is alleraardigst en zeer professioneel. Hele nette shop. Afhankelijk van je idee en wat je wilt koppelen ze jou aan de artiest die de stijl die jij wilt het beste kan. Wat ik zie van Mignon zet zij (net zoals de anderen daar) ook hele nette rechte lijnen. Is een jonge meid maar zeer kundig.
IvysToeter schreef:Ik dacht dat ze sowieso altijd de eerste 24 uur folie doen?
Of is dat alleen de eerste dag?
superpony schreef:Ik zit me nu al suf te peinzen over mn schouder tattoo die ik al 15jr heb. Ik had geen folie. Maar ik heb ook echt geen idee hoe ik geslapen heb. Volgens mij had hij er keukenrol op met tape en deed ik die los voor vaseline en weer vast eerste dag.