Keren daarna ook maar even weggelopen, want geen idee welke houding ik moest geven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Nou in het zwanger worden topic net iemand met spiraal die ondanks dat toch zwanger is geworden en nu bleek het nog een tweeling ook...dus....Ayasha... als jij per ongeluk net zo vruchtbaar bent ben je misschien ook wel een keer aan de beurt
Geen idee hoe dat verder gaat dan trouwens, neem aan dat die spiraal er dan uit moet als je de zwangerschap wilt voldragen
pmarena schreef:Nou in het zwanger worden topic net iemand met spiraal die ondanks dat toch zwanger is geworden en nu bleek het nog een tweeling ook...dus....Ayasha... als jij per ongeluk net zo vruchtbaar bent ben je misschien ook wel een keer aan de beurt
Geen idee hoe dat verder gaat dan trouwens, neem aan dat die spiraal er dan uit moet als je de zwangerschap wilt voldragen
Robin_S schreef:Ja je kan doorheen een spiraal gewoon zwanger worden. Net zoals tijdens correct pilgebruik. En een condoom kan scheuren. Al is de kans klein het kan dus wel.
Een double dutch zoals sommigen hier doen is de beste optie als je echt zeker zeker wil zijn.
Cer schreef:Maar even hoor, hoe kom je erachter dat je zwanger bent, als je een spiraal hebt?
Dit is echt mn grootste nachtmerrie....
Ayasha schreef:Als mijn menstruatie uit blijft doe ik een test.
PrizTwir schreef:Robin_S schreef:Ja je kan doorheen een spiraal gewoon zwanger worden. Net zoals tijdens correct pilgebruik. En een condoom kan scheuren. Al is de kans klein het kan dus wel.
Een double dutch zoals sommigen hier doen is de beste optie als je echt zeker zeker wil zijn.
En dan ook nog een tweeling! Dat is sterk zaad.
Cer schreef:Ayasha schreef:Als mijn menstruatie uit blijft doe ik een test.
Ik heb Mirena spiraal en geen menstruatie, al jaaaaaren niet meer ... Dus ik kan het verder niet echt meten.
Dat houdt in dat ik bij een opgeblazen gevoel, of gevoelige borsten oid direct een test haal..
Nu ben ik wel zover dat ik na een paar dagen zwaar tafelen eerst even afwacht en niet gelijk paniek maakmaar ze verdienen ze wel aan mij..
![]()
Maar ik heb zelfs nachtmerries dat ik er te laat achter kom, en dan zwanger ben en er niets meer aan kan doen... en dan zou ik echt niet weten wat ik moet... De HA heeft al ettelijke malen uitgelegd dat het echt echt echt bijna niet kan... maar toch
Ayasha schreef:Ruilen?Ik zou geld geven om niet meer te moeten menstrueren.
_Reneee schreef:Mijn huisarts zei toen dat het niet nodig was om met een spiraal eens in de zoveel tijd een zwangerschapstest te doen, want het zou betrouwbaarder zijn dan sterilisatie. Maar ik heb hem er een paar weken geleden eruit laten halen want ik werd er gek van. Mijn lichaam wilde hem eruit hebben en ik had gewoon weeën joh.
Cer schreef:Ayasha schreef:Ruilen?Ik zou geld geven om niet meer te moeten menstrueren.
Offtopic maar okee...
ruilen?? Nee dankje!!Ik ben al sinds begin 20 niet meer ongesteld, eerst prikpil en toen spiraal,
T is dat het knippen van de ei-dingen niet zorgt dat je niet meer ongesteld wordt, anders had ik dat allang gedaan.. want buiten dat ik geen kinderwens heb, wil ik ook niet ongesteld worden
watchthesky schreef:_Reneee schreef:Mijn huisarts zei toen dat het niet nodig was om met een spiraal eens in de zoveel tijd een zwangerschapstest te doen, want het zou betrouwbaarder zijn dan sterilisatie. Maar ik heb hem er een paar weken geleden eruit laten halen want ik werd er gek van. Mijn lichaam wilde hem eruit hebben en ik had gewoon weeën joh.
Meen je dit nu? Brrrr, lijkt me afschuwelijk!