Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:@joolien Op bewegend ooglid met een mooie mauve kleur in de crease, als ICH perfect of tussen 2 donkere kleurenkan je echt heel veel mee zal binnenkort showen.
Ik ga vandaag weer met DnT op pad en we besloten te twinnen
[ [url=m/jhYzON.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pbcJZm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4e1kFH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En jullie zullen zo vast nog wel een selfie van haar krijgen
eenitraM schreef:_Friemel schreef:@joolien Op bewegend ooglid met een mooie mauve kleur in de crease, als ICH perfect of tussen 2 donkere kleurenkan je echt heel veel mee zal binnenkort showen.
Ik ga vandaag weer met DnT op pad en we besloten te twinnen
[ [url=m/jhYzON.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pbcJZm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4e1kFH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En jullie zullen zo vast nog wel een selfie van haar krijgen
Wat een leuke foto's!!
Dit zegt zo veel meer dan een selfie
Snoraly schreef:[ [url=m/lp7a4I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/joyMNP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo jammer van het slechte licht.
Het zit echt prima maar damn rot licht
Yltje schreef:Avelien die lipstick staat je goed! Mooie rood, hou ik wel van!
Elke, zoals altijd een prachtige look, ben je ook een mooi mens! straalt ook echt die jaren 50 uit!
Shizzel, zoals gewoonlijk weer prachtige looks, je ziet ook echt dat die primer zoveel goeds doet! Je foundation vormt echt een prachtig tweede huidje zonder dat het erop ligt!
Mondy; lekker flitsend kleurtje blauw! Ik zou willen dat ik blauw kon hebben haha..
Jkiya, mooi roze look! Staat je goed, moet ik ook maar eens proberen inderdaaf in plaats van telkens donkerdere kleuren pakken! Wat Elke ook zegt lijk met ook wel mooi bij je, een mooie wing en een knallend lip kleurtje!
Djilna, ook jij weer een mooie look! En ach zo af en toe een poos even niks aan make up doen maakt toch ook niks uit, als je er zelf maar van kan genieten haha!
Joolien, wat zijn jou looks de laatste tijd ook mooi zeg! Lekker fris! En wat een prachtige kleur blauwe ogen heb je!!
Nou ik ga vanavond op stap.. Voor het eerst eens groen geprobeerd, ik denk misschien complimenteert het mn ogen wat maar ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind.. (wenkbrauwen hebben ik wederom alweer bijgewerkt.. Rot dingen, en de close up wou niet echt scherp meer bij gebrek aan goed licht.. )
[ [url=m/rHNwhi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tf6Gsn.jpg]Afbeelding[/url] ]
DnT schreef:Melati_vS schreef:Mooie ooglook dnt!
Ik vind je eerste ooglook mooi! Kleuren kan je goed hebben
Tweede ooglook zou denk ik iets meer geblend mogen zijn, zou wat zachter tonen. Je lipkleur vind ik hier heel mooi!
Huh?
Bedoel je dat ik mijn look meer had moeten blenden???