Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:@joolien Op bewegend ooglid met een mooie mauve kleur in de crease, als ICH perfect of tussen 2 donkere kleurenkan je echt heel veel mee zal binnenkort showen.
Ik ga vandaag weer met DnT op pad en we besloten te twinnen
[ [url=m/jhYzON.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pbcJZm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4e1kFH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En jullie zullen zo vast nog wel een selfie van haar krijgen

eenitraM schreef:_Friemel schreef:@joolien Op bewegend ooglid met een mooie mauve kleur in de crease, als ICH perfect of tussen 2 donkere kleurenkan je echt heel veel mee zal binnenkort showen.
Ik ga vandaag weer met DnT op pad en we besloten te twinnen
[ [url=m/jhYzON.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pbcJZm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4e1kFH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En jullie zullen zo vast nog wel een selfie van haar krijgen
Wat een leuke foto's!!
Dit zegt zo veel meer dan een selfie

thanks voor de tipSnoraly schreef:[ [url=m/lp7a4I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/joyMNP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo jammer van het slechte licht.
Het zit echt prima maar damn rot licht
maar dat is de persoonlijke smaak van mij. Ik vind hem iets te hard/duidelijk. Ik ben sowieso niet zo kapot van zulke contouren. Ik zie dat liever met gewoon een zacht bronzertje Yltje schreef:Avelien die lipstick staat je goed! Mooie rood, hou ik wel van!
Elke, zoals altijd een prachtige look, ben je ook een mooi mens! straalt ook echt die jaren 50 uit!
Shizzel, zoals gewoonlijk weer prachtige looks, je ziet ook echt dat die primer zoveel goeds doet! Je foundation vormt echt een prachtig tweede huidje zonder dat het erop ligt!
Mondy; lekker flitsend kleurtje blauw! Ik zou willen dat ik blauw kon hebben haha..
Jkiya, mooi roze look! Staat je goed, moet ik ook maar eens proberen inderdaaf in plaats van telkens donkerdere kleuren pakken! Wat Elke ook zegt lijk met ook wel mooi bij je, een mooie wing en een knallend lip kleurtje!
Djilna, ook jij weer een mooie look! En ach zo af en toe een poos even niks aan make up doen maakt toch ook niks uit, als je er zelf maar van kan genieten haha!
Joolien, wat zijn jou looks de laatste tijd ook mooi zeg! Lekker fris! En wat een prachtige kleur blauwe ogen heb je!!
Nou ik ga vanavond op stap.. Voor het eerst eens groen geprobeerd, ik denk misschien complimenteert het mn ogen wat maar ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind.. (wenkbrauwen hebben ik wederom alweer bijgewerkt.. Rot dingen, en de close up wou niet echt scherp meer bij gebrek aan goed licht.. )
[ [url=m/rHNwhi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tf6Gsn.jpg]Afbeelding[/url] ]
staat jullie allebei zo gaaf!

had alleen je blauwe eyeliner doorgetrokken naar je binnenste ooghoek, had hem helemaal afgemaakt denk ik.
net andere wimpers gekocht, Eyelures weet zo even niet welke. Maar zo met Elke haar tips even proberen
zal het zsm doen!

Had een gel pot van Rimmel gekocht maar is echt een waardeloos ding, ik heb heel lang moeten doen over een beetje een toonbaar resultaat. Spul is enorm stroef en daardoor "vloeit" het niet lekker en krijg je geen mooi egaal lijntje. Vloeibare liner vind ik echter ook niet zo'n succes, dus toch maar op zoek naar weer iets anders...

dat gaat geheid fout. Ik twijfelde echt al maanden over foundation want ik heb het niet nodig maar toch vind ik het weer erg mooi, nu toch degene die ik zo graag wilde geprobeerd en ik vind hem geweldig! Kleur is echt een perfecte match, wel zei de mua dat mijn ondertoon roze was... sure
Twee zelfs! Bij de eerste zijn de wimpers wel te fake en bij je laatste look twijfel ik of ik de kleuren geslaagd vind voor jou. Wat meer blenden had denk ik ook geen kwaad gekund.

als je al te hoog zit kan je gewoon weghalen met een wattenstaafje en dan de randen weer zacht blenden

wel kwam ik savonds thuis en miste een heel gat oogschaduw, zelfs met paintpot was m'n oogschaduw daar helemaal versleten 

DnT schreef:Melati_vS schreef:Mooie ooglook dnt!
Ik vind je eerste ooglook mooi! Kleuren kan je goed hebben
Tweede ooglook zou denk ik iets meer geblend mogen zijn, zou wat zachter tonen. Je lipkleur vind ik hier heel mooi!
Huh?
Bedoel je dat ik mijn look meer had moeten blenden???