Microblading wenkbrauwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anomien

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 08:13

Van mij had het iets natuurlijker gemogen. Maar het staat je wel. Vooral in combi met je huid- en haarkleur

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 08:25

nikilover schreef:
Oh dat wil ik wel doen hoor. Het vertekend wel een beetje, omdat de boel hier nog aan het genezen was, en ik mijn hoofd een beetje schuin hou. Maar zo heb je een beetje een beeld.

En tja, of een ander het mooi vind ja of nee maakt niet veel uit. Ik ben er blij mee, de rest is een bonus haha.

[ [url=m/vdDAaZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Supermooi!

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 08:50

De kleur is erg mooi, maar naar mijn persoonlijke smaak de vorm te strak/zwaar aangezet. Maar over smaak valt niet te twisten uiteraard!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 09:27

Popstra schreef:
Ik bedoel niet dat ik de microblading of PMU lelijk vind maar dat je niet de juiste vorm bij een gezicht kan zien. Dus het totaal plaatje. Op fb en insta zie je ook vaak van veels te dichtbij genomen. Ik zie dan vaak vooral een glim huid, rimpels, oneffenheden en roodheid door het tatoeëren.

Ik kan me natuurlijk wel voorstellen een klant niet helemaal met het gezicht op de foto wil.....

Dat laatste is het ook. Bijna niemand wil dat en dat snap ik ook wel. Daarnaast is van zo'n afstand veel minder goed te zien of de pmu artiest een goede techniek heeft of niet en dat is toch ook wel heel belangrijk.

Filmpjes worden hier meestal wel toegestaan dus ik maak vaak foto's van dicht bij en een filmpje op afstand. Heel soms word me verteld dat ze liever geen filmpje willen en dan doe ik dat uiteraard niet. Sommige willen zelfs geen foto van alleen de wenkbrauwen.

Voor mij als artiest is het wel iets heel belangrijks. Ik merk dat de aanvragen voor afspraken omhoog gaan wanneer ik regelmatig nieuw werk toon.

Staat je mooi nikilover :j

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 10:26

Dat was voor mij idd doorslaggevend.
Durven zeggen wat je vindt zonder in een verkoop methodiek te vallen.

En werk laten zien.
Had een aanbod in de buurt (waar ik was voor bleken van mijn tanden)... daar raadde ze mij zelfs tatoeëren aan omdat dat maar 50 euro duurder zou zijn en langer bleef zitten. Tja... ik heb een tattoo op mijn rug... die ik nu in een laser traject heb... en nee das geen pretje. Ze kon geen werk laten zien. Enkel 1 foto na wat aandringen. En na haar advies van tatoeëren en het aandringen toen ik voor mijn 2e tanden bleek actie kwam... wist ik het. Jij wil gewoon te graag, weinig referenties en de wijze (tatoeage) geeft mij de kriebels...

Dooooeeeg!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 13:01

nikilover schreef:
Oh dat wil ik wel doen hoor. Het vertekend wel een beetje, omdat de boel hier nog aan het genezen was, en ik mijn hoofd een beetje schuin hou. Maar zo heb je een beetje een beeld.

En tja, of een ander het mooi vind ja of nee maakt niet veel uit. Ik ben er blij mee, de rest is een bonus haha.

[ [url=m/vdDAaZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha!! Ik vind het mooi bij je!! +:)+

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 18:25

Hoi!

Ik laat donderdag eyeliner boven en onder zetten..

Heeft iemand ervaring qua genezing, hoe ziet het eruit als het net gedaan is, heb je veel last?

En hoe zit het met de pijn? Te doen zonder zalf?

Groetjes

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 18:54

Ja ik, ik heb geen eyeliner maar een infralash. Ik vond het meer pijn doen als wenkbrauwen en lippen. Met verdoving zalf was het wel te doen.

Bij mij ziet het er niet uit als het net gedaan is, en ik heb toevallig gisteren laten bijwerken. Ik schrik er weer van hoe het er uit ziet. Maar mijn ogen zwellen ook snel, ook bij hooikoorts bijvoorbeeld.

Hoe het er uit ziet, dikke oogleden en een flinke zwarte lijn. Maar als die lijn weg is, dan is het erg mooi. Even doorbijten dus. Foto's staan wel ergens in dit topic. Van na de behandeling en als het al wat aan het genezen is.

Edit: nu zien ze er zo uit:

Afbeelding

wenkbrauwen zijn wel recht gezet, ik heb helaas een aandoening waardoor mijn gezicht scheef is. Het lijkt door de pmu gelukkig al rechter.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 19:56

Nou... volgens Nathalie heb ik ook een scheef hoofd. Schijnen meer mensen te hebben.
Nu begrijp ik dat je er meer last van hebt, ik zie het zo in ieder geval niet... zelfs niet toen ik erop ben ga focussen.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:13

Ja het schijnt dat vrijwel iedereen asymmetrisch is. Ik heb alleen echt een aangeboren aandoening (ik weiger het afwijking te noemen :') ) waardoor het duidelijk erger is. Was ook een reden om voor pmu te kiezen. Ik heb 1 brede en 1 smalle wenkbrauw van mezelf, dus nu zijn ze beide even breed en ze zijn rechter gemaakt. Voor zover dat er natuurlijk uit kon zien dan, want mijn ogen en mond staan ook scheef.

Degene die het bij mij gezet heeft, heeft trouwens jaren 'medische gevallen' gedaan. Bijvoorbeeld na borstreconstructie's. Ik wist niet dat dat ook kon, maar de resultaten zijn echt prachtig!

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 00:30

Bedankt allemaal :)
Ik wilde ze zelf graag erg strak, ik had al een bepaald beeld in mijn hoofd van wat ik wilde (al heel lang) en toevallig zag ik op hun pagina iedere keer van die prachtige wenkbrauwen voorbij komen. Daarom besloten er toch voor te gaan.
Van mijzelf heb ik hele ongelijke wenkbrauwen dus dit is een verademing iedere ochtend, geen 20 minuten meer bezig met tekenen en frustraties :')

Ik ben benieuwd hoe de eyeliner hierboven eruit ziet na het genezen!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 15:10

Enkele klanten komen dicht in de buurt van een symmetrisch gezicht maar de meeste zijn dat niet. 100% perfectie is dan ook niet haalbaar.

Vandaag een cover gezet over elders geplaatste oude pmu

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:51

Een powderbrow is geschikt voor mensen die wel wenkbrauwen hebben, maar deze zichtbaarder willen hebben. Toch? Want ik heb nu dus mijn wenkbrauwen laten doen en laten verven met henna en het is ZO FIJN om gewoon... altijd wenkbrauwen te hebben! Lekker strak, lekker zichtbaar.. zelfs in de sauna had ik strakke wenkies. Niet meer tekenen, alleen zorgen dat de boel er strak bij staat dus regelmatig met m'n pincet er langs. Ik vind het héérlijk. Alleen was de henna in het begin véél te donker en wordt hij natuurlijk langzaam lichter waardoor ik straks weer met zwarte wenkbrauwen (en roodblond haar :') ) over straat moet maar dit onderhoudsvrije is écht wel heel erg lekker.

Ik zit daarom sterk na te denken over een powderbrow. Heb jij nog een wachttijd Nathalie? O:)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:12

Haha ja maar ik heb toevallig 2 plekjes vrij gekregen op korte termijn ik zal even een pb sturen.

Een powderbrow is eigenlijk voor iedereen geschikt van geen haar tot veel haar. En is net wat je voorkeur heeft en wat mogelijk is bij je huid. Powderbrow kan bij iedereen microblading niet.

Binnen de powderbrow zijn er ook nog verschillende technieken. Er is dus van alles mogelijk.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:37

__Nathalie__ schreef:
Haha ja maar ik heb toevallig 2 plekjes vrij gekregen op korte termijn ik zal even een pb sturen.

Een powderbrow is eigenlijk voor iedereen geschikt van geen haar tot veel haar. En is net wat je voorkeur heeft en wat mogelijk is bij je huid. Powderbrow kan bij iedereen microblading niet.

Binnen de powderbrow zijn er ook nog verschillende technieken. Er is dus van alles mogelijk.

Wil je een voorbeeld geven van powderbrow en microblading?

Waarom kan microblading bij sommige niet? En powderbrow altijd dus wel?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:40

powderbrow zoals erboven ziet er vaak zo onecht uit naar mijn gevoel.
Vind dat je echt wel bijzonder talent het, volgens mij zit het bij jou echt gewoon in je.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 22:04

Ik heb powder en hoor van iedereen dat het zo natuurlijk uit ziet.

Afbeelding

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 22:15

Microblading
Afbeelding

Powderbrow
Afbeelding

Haartjes zowel met de naald gezet als met de blade zijn niet geschikt voor een vette huid. De reden hiervan is dat het pigment in de huid altijd iets uit zakt waardoor de haartjes na genezing net een fractie dikker zijn. Hoe droger de huid hoe minder ze uitzakken. Met een vette huid is de kans 90 % dat het een vlek partij word ipv haartjes. Wanneer het in een uitzonderlijk geval wel haartjes blijven zijn ze vaak met een half jaar verdwenen. Dat zijn risico's die ik niet wil nemen. Daarom plaats ik geen haartjes bij een vette t zone. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, uitzonderingen zijn er altijd. Maar het risico is mij te groot op een ontevreden klant.

Mensen met veel couprose blade ik ook niet. Deze worden bijna altijd grijs door de doorbloeding. Een powderbrow is daar niet gevoelig voor.

Mensen met aanwezige oude pmu blade ik ook niet. Altijd cover met powderbrow. Zelfde bij mensen met littekenweefsel en die gelaserd zijn.

Een powderbrow kan bij iedereen en word ook zelden afgestoten. Soms met een lastige huid of littekenweefsel een extra nabehandeling nodig.

Furrow wat lief dank je wel! Ik vind het gewoon fantastisch leuk om te doen. Ik heb 2.5 week vakantie gehad, ben vandaag weer begonnen en heb het ook echt gemist.

Een powderbrow ziet er na het zetten niet natuurlijk uit maar na genezing is het echt een verschil. Op mijn website staan wat genezen voorbeelden. En die van Marjan zijn ook een prachtig voorbeeld.

De foto van vanmiddag daar heb ik oude pmu moeten coveren. Dan ben je wat beperkter in de mogelijkheden.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 23:56

wow nu je dit uitlegt snap ik dat mijn blade niks zijn geworden.
Ik heb een vette huid en mijn is gewoon verdwenen, hebben ze ook niks van gezegd.

Als ik terug geld heb ga ik ook bij jou, helemaal van belgie. Heb ook oude pmu dus zullen powderbrows worden.

Ik bedoe powder brows hebben geen haartjes dus is normaal dat het minder natuurlijk lijkt. Zoals erboven vind ik die pmu zo mooi!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 06:39

Als je ze iedere dag moet tekenen, ziet het er ook niet echt natuurlijk uit. Zo fijne haartjes kun je niet natekenen.... tenminste is mij dat nog nooit gelukt. Dan ben je 's morgens wel even bezig en mag je zeker niet aan je gezicht zitten wrijven, dan zijn ze weg.
De trend is momenteel ook heel erg strak, soms zelfs blokkerig.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 07:32

Ik ga ook voor een powderbrow volgende keer.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 08:00

Bij de ene wenkbrauw is microblading natuurlijker en bij de andere is een powderbrow natuurlijker.

Bovenstaande klant miste de staart maar heeft een volle aanzet. Haartjes hadden haar nooit het zelfde volume gegeven als haar eigen haar bij de aanzet. Waardoor je goed verschil zou zien tussen voor en achter. Nu is het 1 geheel door de powderbrow. Daardoor is bij haar een powderbrow natuurlijker als haartjes.

Dit is een foto van een genezen powderbrow na 1 behandeling voor de nabehandeling. Hier kun je mooi zien dat ze niet zo hard meer zijn. Boven die lie ( mijn naam staat er onder ) kun je zien dat hij net wat minder heeft gepakt als voor en achter. Dat word dan met de nabehandeling bij gewerkt.

Afbeelding

Dit was na de behandeling

Afbeelding

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:40

Ik vind microblading toch echt mooier maar een genezen powderbrow is ook geweldig! Heb wel een erg vette huid dus blading heeft denk ik bij mij idd geen zin. Bedankt voor de goede uitleg! Zo heb ik nog meer materiaal om mezelf over te halen :D

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:50

Iemand hier die een goede PMU artiest in het oosten van het land weet? Straal van 50km rondom Almelo

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:17

Nikilover, vind je wenkbrauwen heel mooi! Ik hou dr wel van :D

En wat een mooi voorbeeld de genezen powderbrow Nathalie! Doet me goed om te zien, mijn korstjes zijn los gelaten en dan schrik je toch even omdat de kleur nog wat weg gevallen is :+ en al helemaal t.o.v. de donkere korstjes maar ik zie met de dag de kleur alweer omhoog komen :D kwam dit plaatje tegen en het is zo accurate :')

Afbeelding

Ben dus gisteren voor m’n lippen geweest! Vond het wel pijnlijker dan de wenkbrauwen, vooral de stukjes onder de cupido boog en wat meer naar het midden waren pijnlijk ondanks de verdoving. Maar al met al ben ik weer super blij met het resultaat! :D Ze hebben een liner gedaan en vanuit daar naar binnen geschaduwd.

Afbeelding

Het lijkt wat scheef op de middelste foto maar er zitten allemaal korstjes op waardoor het vertekend :+ en het is nog licht gezwollen. De kleur wordt nog minder en zal eindigen in een oudroze/zalm tint! Met deze kleur kan je ook nog zonder problemen/gekke verkleuring een lipstick op doen.