Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikilover schreef:Oh dat wil ik wel doen hoor. Het vertekend wel een beetje, omdat de boel hier nog aan het genezen was, en ik mijn hoofd een beetje schuin hou. Maar zo heb je een beetje een beeld.
En tja, of een ander het mooi vind ja of nee maakt niet veel uit. Ik ben er blij mee, de rest is een bonus haha.
[ [url=m/vdDAaZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Popstra schreef:Ik bedoel niet dat ik de microblading of PMU lelijk vind maar dat je niet de juiste vorm bij een gezicht kan zien. Dus het totaal plaatje. Op fb en insta zie je ook vaak van veels te dichtbij genomen. Ik zie dan vaak vooral een glim huid, rimpels, oneffenheden en roodheid door het tatoeëren.
Ik kan me natuurlijk wel voorstellen een klant niet helemaal met het gezicht op de foto wil.....
nikilover schreef:Oh dat wil ik wel doen hoor. Het vertekend wel een beetje, omdat de boel hier nog aan het genezen was, en ik mijn hoofd een beetje schuin hou. Maar zo heb je een beetje een beeld.
En tja, of een ander het mooi vind ja of nee maakt niet veel uit. Ik ben er blij mee, de rest is een bonus haha.
[ [url=m/vdDAaZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
__Nathalie__ schreef:Haha ja maar ik heb toevallig 2 plekjes vrij gekregen op korte termijn ik zal even een pb sturen.
Een powderbrow is eigenlijk voor iedereen geschikt van geen haar tot veel haar. En is net wat je voorkeur heeft en wat mogelijk is bij je huid. Powderbrow kan bij iedereen microblading niet.
Binnen de powderbrow zijn er ook nog verschillende technieken. Er is dus van alles mogelijk.