Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Net zoals een veganist schrijft dat ze een dier slachten 'moord' vinden etc.etc.
Hanmar schreef:Moderatoropmerking:Al eerder is via een moderatoropmerking verzocht om de sfeer hier vriendelijk te houden. Een pittige discussie mag gevoerd worden, maar dat dient niet gepaard te gaan met persoonlijke aanvallen of steken onder water. Ook opmerkingen, die kwetsend kunnen overkomen op een groep mensen - ook als deze wellicht ironisch/sarcastisch bedoeld zijn - horen niet thuis in een nette, prettige discussie.
Toch zien we dit telkens weer gebeuren. Dit wordt niet getolereerd op Bokt, bij deze dus een laatste maal het dringende verzoek om 'op de bal' te blijven spelen. Gebeurt dat niet, dan zal dit topic worden gesloten.
269_life schreef:elenaMM77 schreef:of van de slager die mij ook kan vertellen waar het stukje vlees vandaan komt.
Uit de bio-industrie?
elenaMM77 schreef:wat ga jij trouwens doen om te voorkomen dat je achter achter achter achter kleinkinderen vrolijk met al hun kinderen vlees eten. want die vraag in zijn algemeen wordt wat ontweken.. ik eet in mijn leven een aantal dieren.. maar als je als veganist kinderen krijgt, dan is het buiten je macht hoeveel dieren er in de naam van je nageslacht (als gevolg van het feit dat je kinderen wilt) zullen sterven om hen te voeden toch?