Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:DBiancaL HBD
Leuk MilenniumKBen benieuwd hoe het je gaat bevallen! Wat doe je momenteel?
Mijn voedingsschema bevalt me goed, geen hongergevoel en voldoende variatie.Ik kom alleen wel elke dag nog onder de voor mij berekende calorieën (rond de 600/700 te kort), omdat ik zelf aan 1 "tussendoortje" per keer tot nu toe wel genoeg heb (mag er 2x 2). Even vragen of dat veel kwaad kan
Verder wel lekker gesport de afgelopen dagen. Helaas mag ik mijn paard nog niet oppakken qua rijden (moet volgende maand richting kliniek) dus zal nu ipv paardrijden wat cardio thuis doen dmv workouts van Fitnessblender en verder de sportschool in voor de gewichten.
Heb nog geen gemis aan snoep etc. gehad, geen verleidingen ook .. maar ik zit natuurlijk pas op dag 4 nu ..
secricible schreef:2000kcal is best behoorlijk, zeker als je begint over fatburners. Dan zou ik eerder overwegen met je trainer of je niet beter wat kunt dalen in kcal. Maar je eet nu maar de helft van wat je schema is, dat lijkt me sowieso niet handig.
DBiancaL schreef:Millenium goed bezig.. ik ben ook meer met de cm bezig ipv gewicht...
toch vergeleken met vorig jaar ben ik 10 kg lichter en in 1,5 maand 3,5 kg kwijt...
ongeveer 500 gram per week vind ik prima.
qua eten vind ik de tussendoortjes eten ook lastig maar ben wel een royale eter in de avond dus compenseert dat weer...
calorien hou ik verder ook niet bij.. ik heb t aardig in de smiezen
Nu lekker slapen want dat heeft een mens ook hard nodig in het killerbody proces
hahaha
morgen krijg ik ook mijn weegschaal al binnen spannennnnnnndd