Zo makkelijk zelfs dat ik bijna geneigd was om gelijk door te schakelen naar 3mm, maar ik gok maar zo dat m'n oren daar niet blij van worden.

Maar even geduld opbrengen dus voor ik een gaatje groter ga.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Yes, 2mm ging er super makkelijk in.
Zo makkelijk zelfs dat ik bijna geneigd was om gelijk door te schakelen naar 3mm, maar ik gok maar zo dat m'n oren daar niet blij van worden.
Maar even geduld opbrengen dus voor ik een gaatje groter ga.
lor1_1984 schreef:Hier waren m'n gaatjes de vorige keer ook boos hoor, maar heb toen idd de 1.6mm ingedaan en de oortjes tijd gegeven om te kalmeren.
Mss een tussenstap maken met 1.2mm, dan verklein je de stap en heb je meer kans op oortjes die lief blijven doen.
Mereltje_ schreef:Mijn piercer heeft het over een paar weken niet zwemmen, maar ik las op internet tips van 'liever binnen de 6 maanden geen chloorwater'...maar dat leek me een beetje lang. Ik neem gewoon mijn flesje van de piercer mee op vakantie en het geneest tot nu toe allemaal makkelijk
![]()
Ik zag bij ene Drunksheep Anatometal voorbij komen! Prachtige sieraadjes, maar toen ik ging googelen kon ik geen online shop vinden. Wel de website zelf, maar daar kon je niet bestellen zover ik kon zien. Hoe komen jullie eraan? Ik hoef niet zoveel piercing sieraadjes, maar enkele echt mooie van titanium lijkt me wel wat.