Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Waar kun je zien hoeveel iemand staat?
Noisy schreef:Ik ben ook wel tevreden. Achteraf had ik toch 5kg zwaarder kunnen beginnen met cleanen.
Ik had 10kg dumbells en ik was op 10.45 klaar. Daarna nog 2x kunnen cleanen met 45kg en 50kg. Mijn pr staat op 55kg en achteraf had ik dit wel kunnen halen maar ach, na 10 weken niks doen ben ik best tevreden
Santigo_ schreef:Dat heb ik dus ook als ik ze met een klein ab matje doe. Ik doe sit ups of zonder matje, gewoon op de vloer, of op een grote mat. Klinkt wel als een lekkere wod inderdaad!
Ik kan de open wel gedag zeggen. Mag volgende week pas eindelijk weer beginnen, peesontsteking in mijn duim/pols...Baal zo hard.
Santigo_ schreef:Ik heb er nog geeneen kunnen doen. Die 15 kg dumbbells kreeg ik niet eens vastgehouden van 18.1. Mag volgende week pas weer voorzichtig beginnen. Alles empty bar of echt licht, dat pols eerst weer gewend raakt aan de bewegingen. Leuk een kapot lijf en fanatiek sporter zijn
Ik ga ze uiteindelijk wel doen voor de zomer hoop ik, gewoon voor mezelf dan inderdaad. En dan kan ik volgend jaar hopelijk alsnog meten met dit jaar en echt voor de echt mee doen.
elenaMM77 schreef:zijn die 3 minuten rust verplicht in Barbara? Nee toch hoop ik? want dan kom ik nooit binnen de timecap rond lol... uch gekeken, 3 minuten rust idd verplicht.. dus dat is 12 minuten rusten.. houd je 38 minuten over.. is zo'n 7.5 min per rondje.. hmm misschien net redbaar..
bij ons is het de aanpassing nooit in het aantal (dan red je eventueel gewoon geen 5 rondjes).. alleen in de uitvoering/gewicht..
heb je m gered the cat?