Jibbel, juist hier is een plek waar je (als je daar aan toe bent) je verhaal kwijt kan. Iedereen ervaart zijn ding op eigen wijze, en dat maakt het een niet erger of zwaarder als het ander.

Vanochtend intake gehad met de psycholoog, was best een prima gesprek en heb om te beginnen wel wat handvatten mee gekregen waar ik mee aan de slag kan. Alleen erg balen dat ik nu pas 23! januari weer terecht kan.
Ik neig nog steeds naar 300% gas geven en wil dus ook het liefst vandaag weer 'beter' zijn. Nu ben ik me er ondertussen erg goed van bewust dat dat hem natuurlijk niet gaat worden, maar doordat die !#^&$@ therapie zo langzaam op gang komt heb ik helemaal het gevoel gigantisch stil te staan.
Ik werk nu 2 x 2 u per week (is het idee, red ik vaak niet) en ben een beetje kwijt waar ik mijn ontspanning uit haal...
Ik zit nog zo vol in de stress/spanning dat alles waar ik eerder ontspanning uit haalde veel te veel druk op me legt. Zucht. 
Spannend Jolien! Fijn dat je er, ondanks het nerveuze, toch positief naar kijkt, komt vast goed! Heel veel succes!

Dus zie het maar even als opoffering voor de toekomst.
Ben niet te ver op persoonlijke details in gegaan, zoals klachten, onderzoeken, diagnoses etc. die mogen altijd gevraagd worden via pb.