[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:02

Oei die had ik nog niet gezien inderdaad :=

Ik ben nou aan het mailen met The ink society. Wil heel graag bij Alex, er staan nog 2 andere tat's in de lijst van m'n wishlist die ik zooo graag door haar wil laten zetten _O_

Verder zag ik Galyagisca als tip voorbijkomen op facebook. Wauw! prachtig werk :j
https://www.instagram.com/galyagisca/

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:03

laughterline schreef:
Voor zover ik kan zien is dit echt gephotoshopt, niet eens zo goed :P

Dat was ook mijn eerste gedacht, maar volgens mij is dit toch echt echt. Als je kijkt naar z'n instagram staan er meerdere tattoos op in dezelfde stijl die wel duidelijk getattooeerd zijn.

WingsToFly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:44

laughterline schreef:
Oei die had ik nog niet gezien inderdaad :=

Ik ben nou aan het mailen met The ink society. Wil heel graag bij Alex, er staan nog 2 andere tat's in de lijst van m'n wishlist die ik zooo graag door haar wil laten zetten _O_

Verder zag ik Galyagisca als tip voorbijkomen op facebook. Wauw! prachtig werk :j
https://www.instagram.com/galyagisca/

Ik heb nu deze 3, de middelste vind ik het minste maar ik wilde ze even op een rij zetten, en dan ook eerst in kleine letters, dan in hoofdletters en dan met beide om te zien wat mijn voorkeur heeft.
Afbeelding
Dat lettertype wat jij had gevonden vind ik ook wel tof, alleen voelt het te ''onregelmatig''
Maar ik ga er eventjes mee aan de slag, misschien is het alleen de preview die me tegen valt!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:48

Ja ik snap wel wat je bedoeld haha. Hoe heten deze lettertypes?

Ik heb nou deze, bovenste valt af en twijfel nou over die onderste twee. Die ik stuurde is de onderste. Die middelste is wat 'vrouwelijker' ofzo, maar geen onregelmatigheden erin.
Afbeelding

WingsToFly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:53

Ja klopt, die middelste is wat dunner dus ik denk dat het daarom vrouwelijker voelt? Dat heb ik bij die van mij met de onderste, omdat die letters wat smaller zijn, maar ik weet niet of ik het perse mooier vind want het is niet perse heel typewriter achtig.
Het zijn Special Elite, Old Newspaper Types en Elegant Typewriter.
Wat zijn die van jou? Die middelste spreekt me wel aan maar ik ben benieuwd hoe de letters er dan uit zien.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:02

Ga ik even voor m'n laptop aanzetten :+ haha momentje. Thanks trouwens!

Idd doordat ie wat dunner is maar ook wat ronder/sieriger als dat een woord is :')

Edit: oh hij stond nog aan :P Middelste is Hand typewriter, onderste is Traveling typewriter :)

WingsToFly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:06

Ja ik vind dat gegolfde streepje onder de 2 heel erg mooi :') ik heb echt een soort ding met letters maar soms betwijfel ik of het een slimme keuze gaat zijn om een quote tattoo te nemen, om die reden.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:09

Gewoon doen als je tevreden bent :D

Even voor jou je tekst ingevuld bij die middelste lettertype die ik heb, lijkt precies op die laatste van jou:
Afbeelding

WingsToFly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:13

Bedankt! Ook mooi! <--- dat dus, haha. Hopeloos, ik hoop dat ik ooit nog tevreden ga zijn met eentje :')
Ik twijfel btw ook nog over de plaats, ik vind ribben heel erg mooi maar misschien is dat een ''te groot canvas'' voor zoiets kleins.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:20

Vind dat juist wel mooi denk ik :j Hou wel van 't less is more haha. Geef wel een tof effect denk ik. Deze komt ook op m'n ribben/onder m'n borst :j

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:36

Hi allemaal!
Ik weet niet of ik hier met mijn vraag terecht kan maar ik probeer het even.
Ik wil al een paar jaar een tattoo zetten. en nu weet ik het zeker.
Nu is het probleem dat ik niet goed weet wat. En ik dacht misschien kunnen jullie helpen?
Ik wil graag een kleine tattoo willen hebben met betekenis. Mijn moeder is toen ik klein ben overleden, daarvoor wil ik de tattoo zetten. Maar ik wil niet dat het te droevig wordt ik wil ook dat het te maken heeft met doorgaan/hoop.
Lekker heel vaag allemaal maar misschien hebben jullie ideetjes? Alvast heel erg bedankt. :)

WingsToFly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:55

Wordt het je eerste? Ribben schijnt wel vrij pijnlijk te zijn. (Ik ben echt een mietje, haha!)

xAnnouk, misschien iets wat je aan je moeder herinnert in de vorm van een bepaald voorwerp, of een tekst/quote en dat laten zetten, dat hoeft niet perse droevig te zijn namelijk :) Of haar naam/een (koos)naam die ze jouw gaf wellicht?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:56

Wings to fly,
Mooie zin! Dat is de eerste tekst die ik echt mooi vind om te laten tattoeeren..

WingsToFly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:02

Bedankt! Het was echt toeval dat ik m tegen kwam maar toen ik het las dacht ik ''Dit is perfect voor mijn tattoo.'' En ook nog eens heel leuk dat het een quote bleek te zijn van een favoriete schrijver. Maakte het extra speciaal.
Nu nog de uitwerking en de moed verzamelen om het te doen haha!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:05

xAnnouk schreef:
Hi allemaal!
Ik weet niet of ik hier met mijn vraag terecht kan maar ik probeer het even.
Ik wil al een paar jaar een tattoo zetten. en nu weet ik het zeker.
Nu is het probleem dat ik niet goed weet wat. En ik dacht misschien kunnen jullie helpen?
Ik wil graag een kleine tattoo willen hebben met betekenis. Mijn moeder is toen ik klein ben overleden, daarvoor wil ik de tattoo zetten. Maar ik wil niet dat het te droevig wordt ik wil ook dat het te maken heeft met doorgaan/hoop.
Lekker heel vaag allemaal maar misschien hebben jullie ideetjes? Alvast heel erg bedankt. :)

Ik heb vorige week ook een tattoo laten zetten voor mijn overleden vader. Ik was nog erg jong, en als ik naar de sterren keek en ik zag de poolster dan dacht ik aan mijn vader, met het idee dat hij over ons waakt. Andere mensen zien gewoon sterren, maar de mensen die dicht bij mij staan die weten het wel. Misschien kun je zo iets bedenken?

Afbeelding
Dit is hem!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:07

Hmm vind ik erg lastig voor een ander xAnnouk, misschien heel cliche maar is een simpel hartje niet mooi?

Het is niet m'n eerste, zou m'n 2e worden, maar m'n eerste heb ik met emla zalf (verdovend) laten zetten, omdat ik toen ontzettend veel last had van hyperventilatie/paniek aanvallen en omdat m'n pijngrens zo laag was, was ik er erg bang voor.

nou is ribben idd een van de pijnlijkste zeggen ze, en omdat ik bijna vel over bot ben de laatste tijd en echt meteen m'n ribben voel, zit ik er wel weer aan te denken om weer emla te gebruiken :') Maar aan de andere kant, dan weet ik NOG niet écht hoe het voelt. Had 't wel een beetje gevoeld de eerste keer, maar toch :') Ene kant vind ik het een beetje mieterig en schaam ik me er zelf een beetje voor als ik het zeg haha, maar voor toen was het echt beter. :P

WingsToFly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:13

Hmm het zou wel begrijpelijk zijn als je die zalf weer smeert, maar net wat je zegt, dan weet je nog niet hoe het voelt. Hoewel het natuurlijk voor iedereen een andere ervaring is.
Ik heb voor mijn gevoel ook een vrij lage pijngrens, maar vooral dat ik van bepaalde dingen die ik zie/voel heel snel niet lekker wordt. Dus ik voel me een mietje maar tja, waarom zou je niet eerlijk tegen jezelf zijn en het moeilijker maken voor jezelf?

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:16

Ik ga de naam van mijn moeder in haar eigen handschrift laten tatoeëren. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit waar.

WingsToFly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:18

Ik heb iemand gezien ooit die dit had gedaan, maar dan de handtekeningen van haar ouders, en dat op haar voet - net als een soort ondertekening als in ''dit hebben wij gemaakt''
Vond het wel een leuke plaats. Maar ik heb een lichte voorkeur voor ribben. Iets eraan vind ik zo mooi.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:19

Ik heb ook een lage pijngrens, en ik vond het ook echt wel goed pijn doen. Denk voornamelijk omdat ik niet kon zien waar de artist begon, dus ik zag het steeds niet aankomen. Vond het wel te doen, maar ik hoefde ook maar 3 kwartier :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:19

Yvanka: dat is toevallig! Ik heb ook een sterretje in mijn tattoo verwerkt om precies dezelfde reden, mijn vader is ook overleden en mijn moeder vertelde altijd dat hij een ster geworden was.

Afbeelding

Aan het einde van de vleugel. :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:20

Jackieboy schreef:
Ik ga de naam van mijn moeder in haar eigen handschrift laten tatoeëren. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit waar.

Oh wauw, dat is mooi :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:25

Jildau schreef:
Yvanka: dat is toevallig! Ik heb ook een sterretje in mijn tattoo verwerkt om precies dezelfde reden, mijn vader is ook overleden en mijn moeder vertelde altijd dat hij een ster geworden was.

[ [url=m/Js8e1X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aan het einde van de vleugel. :)

Vind die van jou ook echt gaaf! En bij dezelfde shop gezet haha :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:42

Ohja dat ben jij! Haha topshop! :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:39

De volgende wordt ook zeker weer daar gezet :j Maar dat duurt nog wel even hahah!