Sorry nogal hectische tijd gehad. Maar het gaat ontzettend goed. Na de opname ging het heel snel beter en nu is het al bijna dicht!!!. Ik kan met mn tel geen foto's toevoegen dus die hebben jullie nog te goed
Quir
Geplaatst: 05-01-16 20:09
Zonnebloem schreef:
Sorry nogal hectische tijd gehad. Maar het gaat ontzettend goed. Na de opname ging het heel snel beter en nu is het al bijna dicht!!!. Ik kan met mn tel geen foto's toevoegen dus die hebben jullie nog te goed
Wat ontzettend fijn zeg! Geneest t ook een beetje mooi?
Als ze die opname nou gelijk hadden gedaan,had het jou een hoop ellende en pijn bespaart. Mja,gelukkig geneest het nu wel eindelijk.
jorika1986
Geplaatst: 05-01-16 20:35
gohya schreef:
Als ze die opname nou gelijk hadden gedaan,had het jou een hoop ellende en pijn bespaart. Mja,gelukkig geneest het nu wel eindelijk.
Nou inderdaad dat is ook wat ik dacht. Als ze dat nou ergens begin september gedaan hadden....TS is al sinds halverwege Augustus aan het tobben geweest.
Sorry heb een hele drukke en heftige periode gehad met oa zelfmoord van een vriendin. Maar het gaat erg goed. De wond zit dicht. De vraag is nu of en hoever ik het gevoel en de functie weer in mijn hand terug krijg