Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mag je trots op zijn hoor, bagatelliseer je eigen proces zeker niet, want je bent hartstikke goed op weg.
Vind de zalm uit de diepvries van de Lidl altijd vrij matig qua vissmaak, die insmeren met olie, lekker veel tijm, peper en zout en dan goed aanbakken in nog wat olie of boter. Dan krijg je een heerlijk krokant laagje waardoor het net een visstick wordt haha 

Ik bak het op bovenstaande manier en snipper het dan door de groente bijvoorbeeld. Vind het vooral in combinatie met spinazie altijd wel lekker. Normaal doe ik dat met pasta maar gezien ik tegenwoordig ook schrap op de koolhydraten eet ik het nu zo los met wat pijnboompitten of iets dergelijks. Zalm op zichzelf heeft niet zo heel veel smaak, vooral niet als je het uit de diepvries haalt. Het is maar net hoe je het klaarmaakt en wat je ermee doet

Je kan ook spaghetti maken van courgette trouwens, dus als je die smaak kan waarderen is dat ook nog eens iets om naar te kijken? Ik ben op Facebook lid van een groep, 'Koolhydraatarme dieet met recepten', daar staan onwijs veel recepten op (echt ontelbaar veel) en komen heel vaak nuttige tips langs

niet te vreten.