Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMeGaby

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 17:04

pfoe dan ben ik dus niet de enige! Opdrukken is bij mij ook drama! Ik stort volgensmij ter aarde en kom vervolgens niet meer overeind haha

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 09:43

Gisteren dus W3D1 gedaan, hallo spierpijn :oo

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:03

Wat is het stil. :D

Ik zei een tijdje geleden dat ik even een weekje niks ging doen, zit nu al in m'n derde week niks doen. :o
Heb het nogal druk de laatste weken dus heb besloten de BBG even niet te doen (stage, scriptie afronden, stageonderzoek, ben dus vaak thuis 's avonds ook nog bezig). Als de grootste druk een beetje weg is ga ik weer verder, maar van mezelf hoeft het nu even niet.
Ik vind het wel relaxter om gewoon niet te 'hoeven', anders heb je dat sporten ook de hele tijd in je achterhoofd en baal je weer als het niet lukt.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:46

Loose schreef:
Wat is het stil. :D

Ik zei een tijdje geleden dat ik even een weekje niks ging doen, zit nu al in m'n derde week niks doen. :o
Heb het nogal druk de laatste weken dus heb besloten de BBG even niet te doen (stage, scriptie afronden, stageonderzoek, ben dus vaak thuis 's avonds ook nog bezig). Als de grootste druk een beetje weg is ga ik weer verder, maar van mezelf hoeft het nu even niet.
Ik vind het wel relaxter om gewoon niet te 'hoeven', anders heb je dat sporten ook de hele tijd in je achterhoofd en baal je weer als het niet lukt.

Heb ik ook hoor ik zit ook al in de 2e week niks doen.. ik sport gewoon wanneer ik er tijd voor heb

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 08:29

Ik heb ook even een (deels gedwongen) pauze. Tijdens mijn vakantie wel gesport maar niet op m'n eten gelet, en in de week erna na 1 dag sporten zoveel spierpijn gehad dat ik een week lang amper kon lopen, en daarna kon ik de motivatie even moeilijk vinden. Nu heb ik een soort stageweek waardoor ik elke dag van 8.00-23.00 van huis ben en het elke dag inclusief lunch en diner is dus ik een week even niet anders kan dan van mijn eetschema afwijken. (Nouja, niet kunnen is natuurlijk relatief maar ik vind het bij zo'n week als je met een groep bent niet kunnen om dan te zeggen ik eet niet mee of als er lunch is geregeld zelf wat mee te nemen).

Het weekend ga ik even lekker bijkomen van alle indrukken deze week en vanaf maandag ga ik weer strak eten en sporten. Ik twijfel wel om weer met een schone lei te beginnen en in week 1 van de BBG te beginnen, maar misschien ga ik ook wel gewoon verder waar ik was. :D

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:52

Pfieuw weer niet de enige die even stopt!

Ik was goed bezig bij week 3, maar toen kwam de TT week en nu is het zo warm.
Ik heb me voorgenomen volgende week weer te beginnen als het wat afgekoeld is:)

Nicolle89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 10:08

ItsMeGaby schreef:

Foei gabber! Dat is niet de juiste instelling! :P

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:24

Nicolle89 schreef:
ItsMeGaby schreef:

Hahahaha iknow! maar jeetje wat een weer ;p

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 16:43

Jodie, jij was toch ook al best ver? Ik had net week 10 af, dus ga wel verder bij week 11 straks. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik BBG 1 heb afgerond. :))

Haha herkenbaar, feestweken zoals de TT enzo zijn ook funest. :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 17:28

Ik moet vanavond weer en daarna hardlopen, maar mijn zolder zal wel om te smoren zijn...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 19:57

Ik heb het de laatste twee weken ontzettend druk met proefwerken en verslagen nakijken dus ik heb al weinig gesport. Dan ga ik met dat hete weer echt niet sporten. Volgens mij zou ik flauwvallen...

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 21:07

Loose schreef:
Jodie, jij was toch ook al best ver? Ik had net week 10 af, dus ga wel verder bij week 11 straks. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik BBG 1 heb afgerond. :))

Haha herkenbaar, feestweken zoals de TT enzo zijn ook funest. :')

Ik was in week 9 inderdaad maar door de vakantie en weken nu was ik sowieso al bijna 3 weken kwijt, en dan die week dat ik de motivatie niet echt had had ik zoiets van ik ben nu bijna een maand kwijt, als ik nu vol met week 10 verderga dan raak ik waarschijnlijk gedemotiveerd door de zware spierpijn, en ik ben ook wel een klein beetje autistisch dat er uberhaupt een pauze in zit, en ik begin graag met een schone lei haha. Dus vanaf maandag weer strak eten en lekker weer in week 1 beginnen, en vanaf maandag ook een redelijk vast ritme en voorlopig geen gekke weken in het vooruitzicht en ook geen vakanties meer dus ook geen excuses meer om het niet te doen!

Ook vind ik dat, nu het een verandering van levensstijl is en ik het niet zie als quick fix/enkel sportschema/dieet ik het ook moet kunnen accepteren als het even niet zo lekker gaat, en ik mezelf daar ook niet voor ga afstraffen ofzo. Ik denk dan het is even niet anders, ik heb er even geen zin in, dan pak ik lekker die pauze en straks weer met een frisse start en frisse moed beginnen!

Nicolle89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 07:52

ItsMeGaby schreef:
Nicolle89 schreef:

Hahahaha iknow! maar jeetje wat een weer ;p

Ja ik weet t. Ik heb ook een flutweek. Maar blijf gelukkig qua gewicht nu stabiel Das wel fijn, en dan straks als t wat beter weer is gewoon rustig aan verder :)

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 12:25

Zo ik ben na 2 weken rust weer begonnen vanmorgen! Ik voel toch wel dat mijn benen een beetje week zijn en het traplopen niet zo leuk vinden haha

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:57

ItsMeGaby schreef:
Zo ik ben na 2 weken rust weer begonnen vanmorgen! Ik voel toch wel dat mijn benen een beetje week zijn en het traplopen niet zo leuk vinden haha

Ben je verder gegaan waar je gebleven was of helemaal opnieuw begonnen?

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:41

saabineex schreef:
ItsMeGaby schreef:

Ben je verder gegaan waar je gebleven was of helemaal opnieuw begonnen?

Ik was bezig met week 3 van de gewone workouts heb daarvoor de pre workouts gedaan en ben weer in week 3 begonnen :) even de laatste week herhalen en dan weer door:)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 09:47

Ik ben gewoon weer verder gegaan waar ik gebleven was. Ik denk dat ik ander halve week tot twee weken niet veel gedaan had. Eergisteren heb ik week 7 les 1 gedaan. Pfoej! Knikkende knieën en ik kan nu niet meer lopen, maar het was weer heerlijk! Vandaag weer de volgende les. Ik ben benieuwd of dat lukt met al die spierpijn :P

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 11:25

Ik wil (eindelijk) gaan starten met Kayla, heb een fit-test gedaan bij de sportschool (viel 100% mee) en heb daar een schema laten opstellen. Doel is conditie verbeteren en vetpercentage omlaag (was 27%, dus viel ook wel mee maar wil op 22 komen).
Ik loop nu 3x in de week bij de sportschool maar merk dat ik toch nog wat extra's wil en ik denk dat dit wel past. :)

Nu nog het boekje scoren :))

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:27

Ik reageer ook weer eens :wave:
Ik heb afgelopen weken vrij weinig tot niks aan de BBG gedaan, ik ga vanaf vandaag weer bij week 9 beginnen. Het was nogal druk en hectisch met mijn studie, maar de opofferingen van het sporten hebben zich uitbetaald in studiepunten :)
Annetje, ik ben bang dat ik mij ook zo ga voelen aan 't einde van de sessie :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:57

Ik ga maandag ook weer van start. :D Twijfel nu alleen wel een beetje of ik bij week 11 verder ga of opnieuw begin. Heb nu 3 of 4 weken niks gedaan... Dus bij week 12 kan ik nu ook al niet echt meer zeggen dat ik de bbg heb afgerond want het gat is wel groot.

Gister stageonderzoek en vandaag masterscriptie ingeleverd, dus de druk is van de ketel. :P

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 09:12

Hier ook al een tijdje niks gedaan :(, wel pump en LISS overigens.

Doen jullie trouwens ook aan foam rolling? Zo ja, waar hebben jullie zo'n foam roller vandaan? Ik zag wel verschillende op internet maar ben gewoon benieuwd.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:25

Ik heb gekeken naar die foam rollers, maar ik vind ze onwijs duur!

Gisteren heb ik me er niet meer toe kunnen zetten om nog BBG te doen. De spierpijn was echt té erg! Ik ben daarvoor in de plaats een grote ronde gaan rennen. Dat werd ook eens tijd. Vandaag nog maar zien of ik tijd heb om BBG te doen, ik heb nog veel nakijkwerk namelijk.

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:33

Ik zie ze nu voor €22,90 ergens online in de aanbieding, valt me nog mee.

@Annetje, misschien toch gaan foam rollen tegen de spierpijn ;-)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:27

Sjappie schreef:
Ik zie ze nu voor €22,90 ergens online in de aanbieding, valt me nog mee.

Waar dat?

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:34

Ik voeg me ook toe tot de groep :) Ben afgelopen maandag gestart met de bbg en voeding :D . De eerste keer wel spierpijn haha maar gister ging het wel goed, me spierpijn valt tot nu toe wel mee. Ik maak alleen de workouts ietsjes anders, vanwege me shin splints en ik heb 6 weken geleden me schouder gebroken :(, dus opdrukken enz. gaat nog niet.

Zien jullie al verschil?

Ik heb trouwens de pdf bestanden voor diegene die ook wil beginnen. Van workout deel 1 en 2 en het voedingsplan.
Heeft er iemand toevallig het receptenboekje voor mij? Kan ik me recepten iets aanpassen haha sommige vind ik iets minder lekker.