Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh_ schreef:Ik ga vanaf morgen zeer streng op dieet en veel sportenIk ben m'n lijf meer dan beu.
Ook heb ik besloten dat ik ga stoppen met de anticonceptiepil. Toen ik eerder een jaar gestopt was voelde ik me stukken beter en ik heb toch geen vriend, haha.
Mandarijn12 schreef:Ik ben overtuigd, die app is geniaalMy Fitness Pal. Ben hem nu al drie dagen fanatiek aan het bijhouden en wát een inzicht. Happy me
Ook als ik eens iets teveel eet los ik het gewoon op door meer te bewegen.
_Yasmine_ schreef:Ik schrik oprecht van wat sommige eten.
Ik zie gerechten voorbij komen wat bij mij al op is voor lunch
kevinsky schreef:Soms kan je iemand wel wat aan doen!!
Helaas waren het de neger zoenen geworden die de klos waren.. Sommige mensen!!![]()
Maar hopen dat ik mijn opleiding kan rennen door alle documenten morgen te vinden..
Mandarijn12 schreef:Is er iemand die een vergelijkbare situatie heeft als ik die wellicht zin heeft om te pb'en? Dit topic bijhouden vind ik lastig, want er zijn zoveel mensen. Lees wel mee voor tips en trucs, maar ik merk dat ik me nog niet echt kan 'binden' aan dit topic.
Ik ben zesentwintig, weeg zeventig en ben 1.70 groot. Wil graag op korte termijn wat lichaamsgewicht kwijt, vooral om me gewoon lekkerder te voelen. Ik drink graag een wijntje, melkchocola ben ik gek op maar vind het moeilijk om dingen te laten staan. Weinig inspiratie voor gevarieerd eten en door te weinig eten krijg ik weer te veel honger. Gelukkig woon ik samen en haal ik geen dingen in huis waar ik van kan snaaienMaar goed, supermarkten zat in de buurt..... Met iemand pb'en helpt me denk ik goed. Interesse
?
Boself schreef:Ik ben nog niet bij mijn computer geweest, dus heb de avocado recepten nog niet gevonden helaas.
Vandaag is mijn 'cheatday', ik ga naar amsterdam voor the script en er is een 100% kans op mac![]()
Ik merk overigens wel dat mijn suikerspiegel heel snel kan zakken. Ik val bijna meteen flauw als ik niet constant eet heb ik het gevoel. :/ meer mensen die hier last van hebben?
DeniseES schreef:Hey, ik ben vrijdag ook geweest! Wat vielen ze tegen zeghij deed het wel leuk, maar wat een waardeloze kwaliteit geluid...
Nieuwe week, nieuwe kansen!
Ik ben me het weekend goed te buiten gegaanuit eten en verjaardagen... maarja, nu de draad maar weer oppakken, genieten mag nog wel vond ik
als het maar niet altijd gebeurd
Welkom nog meer nieuwe mensen!!!
Netjes Debbelsdat komt al in de buurt!
XFiemoX schreef:Ik meld me ook, tenminste als dat mag.
Want ik ben nu alweer iets meer als een jaar bezig en afgelopen februari ben ik geopereerd. Maar ik ben vooral heel trots op mezelf wat ik zelf als resultaat geboekt heb tegen de overtollige kilo's.
Januari 2014 was mijn start gewicht 150 kg, en op 26 februari (dag van mijn operatie) was het 128 kg
. En nu bijna een maand na mijn operatie staat de teller op 115 kg.
Zoals ik al zei ben ik het meest trots op mezelf wat ik zelf bereikt hebt, en aan sport deed/doe ik niks. Wel doe ik veel fietsen, wandelen. Fietsen vooral als ik gewoon in de buurt moet zijn waardoor ik de auto dan meer laat staan.
_sharonnn schreef:Komt wel goed Yasmine!
Balen Joolien, hoop voor je dat t snel beter wordt!