Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xjewillemijn

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:00

ben ondertussen alweer 1,5 kilo kwijt in 2 weken en zit nu weer rond de 55 kilo wat prima is met mijn lengte :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:42

Ik heb dit weekend gewoon geen tijd voor sporten door vele leerwerk -O-.
Hopelijk vanmiddag nog wat oefeningen doen.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:50

ik ben vanmorgen op de fiets naar stal gegaan :D trots op mezelf :')
Gisteravond nog wat lekkere gezonde recepten gevonden in het boek van sonja bakker, vd week maar is wat dingen uitproberen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:05

Ik ga vanaf morgen zeer streng op dieet en veel sporten :o Ik ben m'n lijf meer dan beu.

Ook heb ik besloten dat ik ga stoppen met de anticonceptiepil. Toen ik eerder een jaar gestopt was voelde ik me stukken beter en ik heb toch geen vriend, haha.

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 16:30

Vrijdag hardloopschoenen gekocht <3
leek me toch beter voor m'n lijf om maar even goede schoenen te kopen!

Helaas nog steeds ziek, dus kan ze niet uitproberen.. GRRRR!!
was net zo lekker op weg.. vanmorgen ging m'n vriend hardlopen en ik was gewoon jaloers HAHA :x

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 16:32

Kayleigh_ schreef:
Ik ga vanaf morgen zeer streng op dieet en veel sporten :o Ik ben m'n lijf meer dan beu.

Ook heb ik besloten dat ik ga stoppen met de anticonceptiepil. Toen ik eerder een jaar gestopt was voelde ik me stukken beter en ik heb toch geen vriend, haha.

ughhh ik wil dat ook zo graag.. helaas wel een vriend en geen kinderwens dus het zit er niet in(klinkt echt alsof ik baal van mijn vriend :') ).
Volgens mij is de pil echt troep! heb van een andere pil bijna een half jaar alleen maar op bed en op de bank gelegen.. gelukkig nooit meer zo'n last gehad maar kan me niet voorstellen dat het echt goed voor je is.
maar je moet wat als je te mieterig bent voor een spiraal (zonder hormonen).

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 19:56

Schijnt wel mee te vallen hoor, hoe slecht het voor je is :P Verdwijnt allemaal ook gewoon weer uit je lichaam als je ermee stopt. Ik bijvoorbeeld zou echt niet zonder kunnen, toen ik nog gewoon ongesteld werd was ik echt een week lang vrijwel afgeschreven (en onwijs emotioneel :+). Nu ben ik gewoon stabiel, nog maar 1 keer in de 3 maanden 'ongesteld' en heb geen pijn meer :D

Ik ben volgens mij afgevallen! Ik heb geen weegschaal en wil mezelf ook niet weten maar m'n allerstrakste spijkerbroek zit weer fijn :+ Heb de hele week erg gezond gegeten en redelijk bewogen, alleen het weekend is weer een ramp geweest... :oo Op m'n ontbijt vanochtend na, toast met 2 gepocheerde eitjes en gerookte zalm <3

countrygirl4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:08

Hallo, ik zat een beetje mee te lezen en ik ben ook bezig met afvallen. Alleen nu wou ik er naast gaan sporten, en hardlopen lijkt me dan nog wel leuk (en goedkoop en makkelijk). Maar ondanks een goede sportbh en hardloopschoenen doet het rennen pijn, heb behoorlijk wat overgewicht en dit rent exht niet fijn. Hebben jullie dit ook/ook gehad? Of iemand mss tips?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:12

Zou niet gaan hardlopen nog als je echt flink overgewicht hebt, te zwaar voor je spieren/gewrichten. Dan kan je beter fietsen, wandelen of crosstrainen :)

Ik kan helaas niet (intensief) hardlopen door kapotte knie (ingescheurde kruisband), heb het wel geprobeerd.

countrygirl4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:24

Okay dank je wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:34

Het duurt wel echt mega lang voor alle troep uit je lijf is. Dat viel me zo ontzettend tegen. Toch zeker een jaar aan het sukkelen geweest. Gelukkig waren mijn menstruaties wel normaal (ben ook begonnen met de pil doordat ik echt ziek was door bloedarmoede en pijn) en heb ik niet méér pijn dan ik met de pil heb.

Wil wel graag meteen starten met maca poeder (om hormoonhuishouding weer in orde te krijgen) en wil rode bietenpoeder gebruiken in shakes om mijn ijzerpeil juist te houden. Of misschien ijzertabletten o.i.d. Dit ook ivm krachtsport en eventueel weinig energie tijdens menstruatie.

Ben benieuwd wat het met mijn lijf gaat doen nu!

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 22:28

Mandarijn12 schreef:
Ik ben overtuigd, die app is geniaal :D My Fitness Pal. Ben hem nu al drie dagen fanatiek aan het bijhouden en wát een inzicht. Happy me :#

Ook als ik eens iets teveel eet los ik het gewoon op door meer te bewegen.

Ja, die app is echt super.
Ik gebruik het nu een week en het geeft echt inzicht in wat je eet, nodig hebt en verbruikt :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 08:37

_Yasmine_ schreef:
Ik schrik oprecht van wat sommige eten.
Ik zie gerechten voorbij komen wat bij mij al op is voor lunch :oo

Mee eens :=

kevinsky schreef:
Soms kan je iemand wel wat aan doen!!
Helaas waren het de neger zoenen geworden die de klos waren.. Sommige mensen!! :(
Maar hopen dat ik mijn opleiding kan rennen door alle documenten morgen te vinden..

Wat is er gebeurd? :(:)

Mandarijn12 schreef:
Is er iemand die een vergelijkbare situatie heeft als ik die wellicht zin heeft om te pb'en? Dit topic bijhouden vind ik lastig, want er zijn zoveel mensen. Lees wel mee voor tips en trucs, maar ik merk dat ik me nog niet echt kan 'binden' aan dit topic.

Ik ben zesentwintig, weeg zeventig en ben 1.70 groot. Wil graag op korte termijn wat lichaamsgewicht kwijt, vooral om me gewoon lekkerder te voelen. Ik drink graag een wijntje, melkchocola ben ik gek op maar vind het moeilijk om dingen te laten staan. Weinig inspiratie voor gevarieerd eten en door te weinig eten krijg ik weer te veel honger. Gelukkig woon ik samen en haal ik geen dingen in huis waar ik van kan snaaien :D Maar goed, supermarkten zat in de buurt..... Met iemand pb'en helpt me denk ik goed. Interesse :D ?

Ik weet niet of je al iemand hebt om mee te pben?

Ymke, beter dat je een salade hebt gegeten! Volhouden is prima maar dat moet niet ten kosten gaan van je gezondheid vind ik.

Jolmer, jammer dat je havermout zo vies vindt. Heb je er al iets anders van kunnen maken?

Susannah, welkom!

PowerReiner, welkom! 978 kcal? :oo Weet je zeker dat je 't goed in vult? Wat eet je dan zoal op een dag?

Petitparis, dat herken ik!! Dat je op kantoor sneller honger hebt dan wanneer je een dag druk bent.

Kayleigh, pfff ik zou 't liefst ook stoppen met de pil. Merk dat ik er echt veel sneller van ga huilen niet normaal. Voel me sowieso eerder emotioneel door dat ding. Mja. Ik wil nog geen kinderen dus ja...

Countrygirl, ik zou, op dit moment, eerder gaan wandelen of zwemmen bv.

Ik was 0,9 kg afgevallen deze week! Vraag me niet hoe, want zo goed heb ik niet op m'n eten gelet. Maar ik ben blij. Ben nu begonnen met de A. Vogel lentekuur. Ben benieuwd wat dat deze week met m'n gewicht doet.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 09:20

Ik ben 0,2 kg afgevallen.. Een wonder na deze hele slechte week!

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:21

Ik 0,3 *\o/* Nog 2,5 kg te gaan!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:34

Ik meld me ook, tenminste als dat mag ;) .

Want ik ben nu alweer iets meer als een jaar bezig en afgelopen februari ben ik geopereerd. Maar ik ben vooral heel trots op mezelf wat ik zelf als resultaat geboekt heb tegen de overtollige kilo's.
Januari 2014 was mijn start gewicht 150 kg :o, en op 26 februari (dag van mijn operatie) was het 128 kg *\o/* . En nu bijna een maand na mijn operatie staat de teller op 115 kg.

Zoals ik al zei ben ik het meest trots op mezelf wat ik zelf bereikt hebt, en aan sport deed/doe ik niks. Wel doe ik veel fietsen, wandelen. Fietsen vooral als ik gewoon in de buurt moet zijn waardoor ik de auto dan meer laat staan.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:40

Boself schreef:
Ik ben nog niet bij mijn computer geweest, dus heb de avocado recepten nog niet gevonden helaas.
Vandaag is mijn 'cheatday', ik ga naar amsterdam voor the script en er is een 100% kans op mac :')

Ik merk overigens wel dat mijn suikerspiegel heel snel kan zakken. Ik val bijna meteen flauw als ik niet constant eet heb ik het gevoel. :/ meer mensen die hier last van hebben?

Hey, ik ben vrijdag ook geweest! Wat vielen ze tegen zeg -O- hij deed het wel leuk, maar wat een waardeloze kwaliteit geluid...

Nieuwe week, nieuwe kansen!

Ik ben me het weekend goed te buiten gegaan -O- uit eten en verjaardagen... maarja, nu de draad maar weer oppakken, genieten mag nog wel vond ik :P als het maar niet altijd gebeurd :D

Welkom nog meer nieuwe mensen!!!

Netjes Debbels :D dat komt al in de buurt! :D

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:30

Ik weet niet of ik ben afgevallen, durf nog niet op de weegschaal te gaan. Ik voel me wel goed :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:31

Ik ben niet afgevallen of aangekomen deze week :+

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:34

DeniseES schreef:
Hey, ik ben vrijdag ook geweest! Wat vielen ze tegen zeg -O- hij deed het wel leuk, maar wat een waardeloze kwaliteit geluid...

Nieuwe week, nieuwe kansen!

Ik ben me het weekend goed te buiten gegaan -O- uit eten en verjaardagen... maarja, nu de draad maar weer oppakken, genieten mag nog wel vond ik :P als het maar niet altijd gebeurd :D

Welkom nog meer nieuwe mensen!!!

Netjes Debbels :D dat komt al in de buurt! :D

Af en toe een cheatday moet kunnen toch, anders is het helemaal niet vol te houden!

Ik merk ook echt verschil moet ik zeggen. M'n buik wordt steeds wat platter, m'n heupen en benen willen helaas nog niet.. Binnenkort ook maar weet eens spieroefeningen gaan doen, schiet er steeds bij in. :n

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:52

XFiemoX schreef:
Ik meld me ook, tenminste als dat mag ;) .

Want ik ben nu alweer iets meer als een jaar bezig en afgelopen februari ben ik geopereerd. Maar ik ben vooral heel trots op mezelf wat ik zelf als resultaat geboekt heb tegen de overtollige kilo's.
Januari 2014 was mijn start gewicht 150 kg :o, en op 26 februari (dag van mijn operatie) was het 128 kg *\o/* . En nu bijna een maand na mijn operatie staat de teller op 115 kg.

Zoals ik al zei ben ik het meest trots op mezelf wat ik zelf bereikt hebt, en aan sport deed/doe ik niks. Wel doe ik veel fietsen, wandelen. Fietsen vooral als ik gewoon in de buurt moet zijn waardoor ik de auto dan meer laat staan.

Welkom bij de groep, klinkt alsof je al flink op de goede weg zit!

Hier gaat het rustig zijn gangetje, doe iedere dag flink oefeningen. Helaas ( -O- ) geen spierpijn op het moment. Ik denk te zien dat alles omgeving taille strakker wordt. Maar misschien zie ik wel alleen wat ik wil zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:56

Il zie mensen die goed bezig zijn, ga zo door!!

Zelf heb ik onwijs ongezond gegeten dit weekend dus deze week weer even een beetje goed eten.
Zit nog steeds niet top in m'n vel en m'n lichaam doet rare dingen. Dus dat werkt niet echt mee.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 11:09

Komt wel goed Yasmine!
Balen Joolien, hoop voor je dat t snel beter wordt! :(:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:16

_sharonnn schreef:
Komt wel goed Yasmine!
Balen Joolien, hoop voor je dat t snel beter wordt! :(:)

Over een weekje gewoon weer meetlintje overal omheen en dan weet ik of mijn gevoel me in de steek laat.

Die weegschaal wordt ik waarschijnlijk niet vrolijker van nu met die kracht oefeningen :Y)

Ik heb alleen van het weekend gezondigd. Vrijdag een pubquiz, zaterdag High tea en daarna nog uitgeweest..

Anne_bor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:25

Hoi!
Ik wil me ook graag melden! ik ben 1,75m lang en weeg op dit moment 70 kg (denk ik, al een tijdje niet meer gewogen) Voordat ik ging studeren woog ik 63kg dus ben aardig aangekomen van het drinken en de brakke happen daarna... Ik zou nu graag een kilo of 5 willen afvallen om me weer goed te voelen! Het is nu tentamen periode dus er wordt niet veel gedronken op dit moment en ik hoop dus nu wat af te vallen! Ik ben naar mijn mening redelijk gezond bezig nu, drink 2 liter water op een dag, eet twee stuk fruit per dag en probeer wat gedoseerder te avondeten. wat ik vandaag tot nu toe heb gegeten:
o: 3 volkoren crackers met filet americain en een glas water
t: een appel
Ohja, ik sport er ook bij! zo'n twee a drie keer per week ben ik in de sportschool te vinden.