zieke/revaliderende medebokkers gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maatje987

Re: zieke/revaliderende medebokkers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:18

dankje en jij ook su6 :) ik herken het wel niet stil willen zitten en als je dat we doet is der wat an de hand heb ik ook nu al helemaal omdat ik gek word van het niks doen :(
heb nu maar een spelletje gedownload op mijn laptop tegen de verveleing en volgende week kan ik wat spelletjes en een boek bestellen dus dat komt ook wel goed denk ik

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:58

Susanne, mijn brace ga ik ritueel verbranden als dat zware kreng af mag! :D
Ben em na 4,5 week al spuugzat!

susanne_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 14:22

vala: herkenbaar!! hahaha zou die willen branden?

maatje, idd alvast wat anti verveling bij elkaar zoeken!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:41

Wat een vreselijk nieuws van jullie stalgenoot/achternicht. Daartegen vallen de meeste tegenslagen sowieso mee gelukkig.
Ik merk bij mezelf dat ik na mijn operatie en de tijd erna wel banger ben geworden om dood te gaan of iemand te verliezen. Toch een flinke reality check geweest. Daardoor kan ik wel makkelijker positief blijven want al zit alles tegen, ik leef Ten minste nog...
Lijkt me ook naar dat moeten slapen met brace. Ik moest mijn verlamde arm steeds met slapen op een kussen leggen en er niet op rollen, maar aan de andere kant zat die operatiewond achter mijn oor, dus das Kon ik ook niet op liggen. Vreselijk zon gedwongen ongemakkelijke houding!
Tazzey jeetje jij slaapt echt slecht zeg. Respect dat je überhaupt nog wat doet en aanspreekbaar bent overdag. Ik had toen ik zo slecht sliep al bijna de nijging om de eerste de beste naar de keel te vliegen als ik daar de energie voor had gehad :+ .
Nu slaap ik gelukkig beter dan ooit. Ik ben zo moe dat ik zo weg ben en één voordeel van eenzijdig doof zijn: Als ik op mijn goede op lig wordt ik nergens wakker van (hoewel ook wel lastig met een kleine, maar papa is er ook nog als er 's nachts wat is!).
Slaapmiddeltjes heb ik gemixte ervaringen mee. Inslapertjes zijn veel te licht, doorslapers ging ik in HM dwars doorheen en voelde me dan nog rotter de volgende dag en nu krijg ik amitriptiline in de laagste dosis waar ik lekker op slaap. En bijkomend voordeel dat het ook tegen zenuwpijn helpt. Maar ik slaap nu weer zo goed dat ik het soms zelfs vergeet. Ik heb al eens eerder laaggedoseerde antidepressiva als slaapmiddel gehad (aan het einde van mijn zwangerschap toen ik zo ziek was dat ze niet meer wisten wat ze met me aan moesten, achteraf gezien waren het dus wel meer dan zwangerschapsklachten) en daar ben ik wel over te spreken.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:22

susanne_m schreef:

over anti verveling gesproken ik heb net anti vervelings dingen besteld :o 3 spelletjes voor de laptop en hobbit het boek in het engels mijn eerste boek in het engels die ik zelf koop en leuk vind :o

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:10

Vala en MK, veel sterkte :(:)

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:52

Dankjullie!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:01

@vala en MK sterkte. Heftig hoor en zo jong nog.

Verona is voor nu goedgekeurd dus opluchting. Moet nog wel bloedonderzoek afwachten maar geen ernstige dingen voor nu. Gebit is weer bijgewerkt dus kunnen er weer even tegen aan.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:05

Dat is fijn!!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:31

Fijn dat Verona is goedgekeurd!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:44

Het is in ieder geval zorg minder. Bewegingsapparaat wordt bekeken wanneer ik weer les heb.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 07:42

Goedemorgen

Hier weer een hele slechte nacht gehad
Moest er echt om zes uur uit anders ben ik flink shaggi aan het doen tegen mijn arts zo moet om negen uur in het ziekenhuis zijn bah zo geen zin in
Maar ik denk maar aan vanmiddag dan komt mijn pakketje al binnen gelukkig

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 08:53

Ik heb gelukkig eens goed geslapen en niet zo'n vreselijke pijn in mijn rug nu. Was gisterenavond bij de fysiotherapeut en heb gelijk ook oefeningen meegekregen voor mijn rug. Die moest ik voor het slapen gaan al doen en het heeft gewerkt.
Ze was ook weer erg tevreden over mijn knie, we hebben ook even gekeken naar een kleinere en minder zware brace.
Als alles goed gaat wordt die volgende week besteld *\o/*

Weet iemand van jullie hoe het juridisch zit met autorijden als je nog hulpmiddelen hebt als krukken en een kleine knieband/brace? Ik kan niet echt iets concreets hierover vinden.

Maatje, succes straks in het ziekenhuis!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 11:17

zo ik ben net terug

ze hebben het echt op spastische darm gezet , en ik krijg nu ook begeleiding om uit dit cirkeltje te komen en ook krijg ik nu meer begeleiding vanwege mijn autisme enz
mijn arts gaat me zelfs helpen om dingen duidelijk te maken aan school
er is wel een hele kleine kans dat ik van school moet gaan veranderen en naar een school zou moeten die mij meer begeleiding bied wat ik hier gewoon niet krijg en wat ik wel echt nodig heb

en die begeleiding zou mij dan ook meer moet helpen om nog zelfstandiger te kunnen worden
dus ik ben wel heel erg blij en opgelucht maar vind het ook spannend voor wat er komen gaat

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 11:36

Mooi dat ze je beter gaan kunnen begeleiden. Dat gaat wel meer rust geven :j

Zo typisch dat ze alles afschuiven wel op spastische darmen. Hebben ze bij mij ook gedaan. Klaar met onderzoeken..

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:03

ja daar baal ik eigenlijk wel van maar ze gaan me tenminste begeleiden enz

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 13:16

Je hebt iets meer duidelijkheid. En fijn dat ze je gaan begeleiden. Is second opinion nu helemaal van de baan?

Fijn vala dat je goed geslapen heb. Met krukken geen probleem op zich. Maar brace.... Denk dat het niet mag. Maar ik weet het niet.

Ik moet dinsdag weer op controle. Gaat verder best oke nu

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 14:32

we houden de second opiion in ons achter hoofd ze gaan nu is actie ondernemen in dit ziekenhuis gelukkig

ik zit te stuiteren want als goed is komt mijn pakketje zo :):)

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 17:05

susanne_m schreef:

Ik heb hier ook nog een heftige brace liggen die getest mag worden op vuurvastheid !
Ik heb m alleen voorlopig nog nodig dus misschien een minder strak plan. :Y)
Cerilene_ schreef:
Ik merk bij mezelf dat ik na mijn operatie en de tijd erna wel banger ben geworden om dood te gaan

Ja dat kan ik me voorstellen! Ik heb juist t tegenovergestelde, das ook niet handig.
Maar bij ons zijn de achterliggende situaties ook compleet anders wat maakt dat je er ook totaal anders in staat denk ik.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 17:05

Tyke schreef:
@vala en MK sterkte. Heftig hoor en zo jong nog.

Verona is voor nu goedgekeurd dus opluchting. Moet nog wel bloedonderzoek afwachten maar geen ernstige dingen voor nu. Gebit is weer bijgewerkt dus kunnen er weer even tegen aan.

Oh super goed! Ik duim mee voor een mooie bloeduitslag :j

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 17:08

Vala schreef:
Ik heb gelukkig eens goed geslapen en niet zo'n vreselijke pijn in mijn rug nu. Was gisterenavond bij de fysiotherapeut en heb gelijk ook oefeningen meegekregen voor mijn rug. Die moest ik voor het slapen gaan al doen en het heeft gewerkt.
Ze was ook weer erg tevreden over mijn knie, we hebben ook even gekeken naar een kleinere en minder zware brace.
Als alles goed gaat wordt die volgende week besteld *\o/*

Weet iemand van jullie hoe het juridisch zit met autorijden als je nog hulpmiddelen hebt als krukken en een kleine knieband/brace? Ik kan niet echt iets concreets hierover vinden.

Maatje, succes straks in het ziekenhuis!

Goed nieuws dus!
Over dat autorijden, zolang als jij nog gewoon een goed reactie vermogen en optijd kan reageren met je been is er geen probleem denk ik.
Ik heb hierin dus wel een probleem en mijn auto gaat aangepast worden.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:16

Vala, dat moet je even overleggen met de verzekeraar (auto) de een is er moeilijker mee dan de ander. Dat ik jaren geleden mijn linker been gebroken had mocht ik van mijn verzekering niet in de auto rijden, ging ook niet want schakelen met een gipspoot werkt niet. De verzekeraar van mijn vader was een stuk gemakkelijker dus ik heb zijn auto geleend (automaat). Als je verzekering namelijk tegen is ben je niet verzekerd.

Ik heb de laatste dagen niet al te fanatiek gereageerd, ik voelde me echt heel slecht. Vandaag gaat het redelijk. Straks naar de eerste verjaardag van mijn neefje. Dat is een klein uur rijden, enkele reis, dus tegen de tijd dat ik thuis kom ben ik een paar dagen geen mens. Maar ik zou de verjaardag van het ventje niet willen missen.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 18:31

Maatje, wat zat er in je pakketje? En is het al toegekomen?

Ik zit al tevergeefs twee weken te wachten op een pakketje.. Bleek een van de zadeldekken er niet meer te zijn }:0 heb een andere gevraagd dan maar. Hopelijk komt het nu dinsdag of woensdag toe!

Hebben jullie dat trouwens ook, zo snel misselijk als je even weer rechtsstaat?
Ik zit / lig nu uiteraard het grootste deel van de dag, en dat nu al exact zes weken.
Was daarnet afwas aan het doen, en dan aardappelen geschild. Bij de eerste wortel schillen, ben ik moeten stoppen. Wordt echt elke keer duizelig en misselijk als ik even recht sta :(
Zo eerst even cola drinken en over paar minuten opnieuw poging doen...

Tazzey, hoe was het feestje?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 18:58

Het feestje was leuk!

Ik ben vaker misselijk maar ik gok dat het komt door de morfine.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:14

Hmm ja morfine heb ik niet. Neem een gewone pijnstiller, en dat is ook al ferm afgebouwd.
Maar heb het al van voor ik gevallen was.