Jup, mijn eerste x Ben erg benieuwd! Wel erg veel lichte kleuren, volgens mij zie je die niet op je ogen? maar we gaan gewoon wat experimenteren! Over 3 weken..
Als ik lichte kleuren nodig heb die te zien moeten zijn pak ik altijd naar mn loracjes.. dus kan niet zeggen dat ze niet te zien zijn Imean je moet wel ietsje meer product erop doen als een donkere kleur, maar ik heb niet heel veel extra nodig
Verder geen makeup op had een huisvrouw dagje hahaha. Welke vinden jullie het mooiste?? Wel spannend lipstick kopen zonder te swatchen hihi
Sharmila
Geplaatst: 09-10-14 16:25
Glitter in je foundation??? Ik vind dat altijd wel mooi hoor, bij mij in ieder geval. Maar ja ik ben bruin hahaha.
Ik heb van makeup forever een pompje met vloeibare glitters die doe ik soms weleens door mijn foundation heen. Staat echt heeeeel glowy en gezond. Als je heel blank ben is dat snel over de top denk ik.
Oh wauw, Velvet Teddy is echt de perfecte nude voor jou Sharmila! Ik vind Lingering Kiss ook echt heel mooi Als ik eerlijk ben vind ik Styled in Sepia ietsjes minder, hij maakt (op de foto) je gezicht wat grauw. Ben wel heel benieuwd hoe hij staat met wat meer make-up erbij, denk dat het dan al een stuk minder is!
Ja idd Velvet Teddy is echt een perfecte nude voor jou! En Lingering Kiss staat je ook prachtig. Alleen Styled in Sepia vind ik wat grauw, maar ik denk dat die ook heel mooi kan zijn met de juiste make-up. Hahah ik lees net Emma's reactie na en ik zeg eigenlijk precies hetzelfde.
Ik denk dat je zelf al meer weet en kunt dan dat je ze in de workshop vertellen Is best algemeen. Maar ik vond het toch leuk om te doen! En natuurlijk kon ik het niet laten wat spullen te kopen, zoals de groene primer ivm roodheid en de foundation en poeder.