Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:11

Netjes hoor! Prima gewichten toch :)

Hier gaat het op het moment niet zo lekker, heb onwijs veel last van m'n rug en weet niet waar het vandaan komt.
Gewichten die ik nu gebruik zijn ook echt om te huilen :') als ik überhaupt al gewicht gebruik. Alleen borst/triceps en biceps gebruik ik m'n normale gewicht (bij alle 3 4,5 aan beide kanten).

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:19

Oew vervelend warboel! -O- heb je al aan instructeur gevraagd?? Misschien kan ze even wat extra oo je techniek letten tijdens de les! Doe ik iig wel als mn mensen ergens klachten over hebben! Of misschien moet je meer je buikspieren trainen/aanspannen tijdens de les, wil ook nog weleens helpen!

Lekker simone!

Brn, xco en bodyshake zijn allemaal niet van les mills ;)

HAPPY BDAY ANNEMARIE!!!

Leuk lovelys! :)

Ik moet zo lesje sh bam invallen, dan paardrijden en vanavond de jam geven, lekker dagje :D

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:59

Wat jammer Warboel! Heb je vaker last van je rug?

Druk dagje Kimberley!

Hier vanaochtend weer meegedaan met FunXion. Alles wat verhoogd, omdat ik merkte dat ik niet helemaal kapot was aan het einde :)
Vandaag wel hahhaah. Had de kettlebel van 12 kg en bij de staaf 15? kg (een groene en een blauwe). Bij de bag ook 15 kg gepakt bij de derde ronde, maar dat ging nog niet helemaal.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 21:37

Ja ik heb een auto ongeluk gehad in september. Kon toen een week m'n bed niet uit komen van de rug en nek pijn := Heb nu een beetje een terugslag. Mag wel gewoon sporten overigens.

De instructeur waar ik altijd sport weet er ook van hoor, hij let dan extra op of geeft een optie ofzo. Helaas is hij nu voor 7 maanden naar Portugal :+

FunXtion wil ik binnenkort ook wel weer gaan doen maar ik kan dus niet zo diep squatten, maar dat vond die instructeur die dat gaf de vorige keer geen goed excuus :? Moest mezelf helemaal geven ofzo. Ja uh, als dat toch niet gaat. :roll: Dus ga wel even bij iemand anders :')

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 10:03

Wat raar warboel. Bij ons geven ze vaak extra dingen aan wanneer mensen wat last ergens van hebben (wanneer je spierpijn hebt moet je alleen niet komen zeuren :P) Zo loopt er bij ons een vrouw die knie problemen heeft. Ze is al eens aan de knie geopereerd en binnenkort mag ze weer. Dus ze doet alles waar ze aan mee kan doen gewoon mee en alles wat niet lukt doet ze een andere oefening. Gaat eigenlijk hartstikke goed!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 10:36

Is ook maar 1 gast hoor, voorderest houdt iedereen er rekening mee.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:17

Ik red de buikspiertraining van deze pump niet. Trek m'n rug dan te hol. Heb ook andere oefening gekregen.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:47

SssSimonee...wat voor buikspieren hebben jullie...ook planken?

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:14

Ja en Sideplank die doe ik op de knieën.
Daarvoor op de rug handen achter je hoofd. Knieën omhoog gebogen en benen uitstrekken.. Een voor een.. Dan trekt m'n rug te hol. Dus ik houd m'n benen aan de grond en armen gestrekt naast me.

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:18

Sssimone daar heb ik ook erg veel last van! Ik trek ook erg snel mijn rug hol, erg vervelend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:54

Is er al ergens een tracklist van de nieuwe pump? (April toch?) ik wil weten wat ik mis nu ik zwanger ben _O-

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:12

SsSimonee schreef:
Ja en Sideplank die doe ik op de knieën.
Daarvoor op de rug handen achter je hoofd. Knieën omhoog gebogen en benen uitstrekken.. Een voor een.. Dan trekt m'n rug te hol. Dus ik houd m'n benen aan de grond en armen gestrekt naast me.

O die met die knieen om en om, hebben wij nu en daarna gelijk erachteraan planken en dan met je knie om en om de mat raken.
Ik trek mijn rug ook te hol met die 1e buikspieroefeningen. Vind ze sowieso rot. :o :')

Verder zijn mijn gewichten per kant:

Warming up: 2,5
squats: 5 (maar die kan en gaan omhoog)
Borst met schijf 2,5
Borst met de stang 3,75 ( maar dit gaat nog net, ik vind deze best zwaar zeg :o )
Rug met stang 5 kg
Rug met schijf 5 kg maar deze ga ik omhoog doen
Biceps/triceps stang 3,75 ik hoop deze binnekort op 5kg per kant, maar nu houd ik het nog niet vol :o
Schijf: 2,5 maar ik ga deze maandag met 5 kg proberen.
schouders stang: 5 kg
Schijf: 2,5 , 5 en 10

Oei nu ik dit zo lees denk ik wat een lichte gewichten! :o
Als ik mezelf in de groep zie valt het nog wel mee...en zijn er meerderen die lichter trainen. -O-
Laatst bijgewerkt door Elmira30 op 19-03-15 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:17

Jullie weten niet wat mij overkomen is.. althans misschien kimberley wel al :P
Ik moet minimaal 5 mensen in mijn les hebben, geen probleem normaal, vorige week had ik er 10..
Gister meldde iedereen zich af.. ik begon mensen te vragen, maar die konden allemaal niet (zelfs de meest eerlijke mensen, verbouwing/blessures/ziekenhuis/etc)..
Ik zat zo erg in de stress.. -O- Het leek erop dat ik maar 2 of 3 mensen had.. Nouja het beste ervan maken, dus ik leg mijn spullen klaar etc.. De mensen van de les ervoor waren ook heel snel weg..? Kijk ik naar de deur..

Komen er een stuk of 20 man met feesttoetertjes binnenlopen! Een hele stoet die volop begon te roepen en zingen.. Het pastte amper in de zaal.. Er was een enorme taart, cadeautjes..
Mijn gezicht was zo van: :wow: :oo :wow: :oo

ZO lief!! Zo zie je maar wat je groepslesleden kunnen doen..

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:23

Ahh wat lief! :D Superleuk! *\o/* En gefeliciteerd nog!
Ze hadden bij ons ook een jarige dus ook Birthday BRN :D Echt heel leuk.

Ik ga vanavond Sh'bammen en Pumpen maar weet niet... Heb echt heel erg last van m'n rug. Even aankijken nog. Anders wordt het alleen Sh'bam :)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:23

Hahahaha wat leuk!! Vooral omdat je echt baalde van het kleine groepje dat je verwachtte :)
Bij ons doen ze dat niet hoor :o zover ik weet...
Vanavond shaken, nog nooit gedaan dus ben benieuwd.

O en nog gefeliciteerd :)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:01

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 00:43

Elmira30, verbaast me dat je zoveel bij biceps hebt en zo weinig bij squats? Of heb je blessure dat je niet goed kan squatten? Beenspieren zijn grote spieren dus kan echt veel aan. Ik denk -aan je andere gewichten te zien- dat je 7,5 kilo wel zou moeten kunnen. Volgende keer misschien 1 kilo er bij doen, als dat goed gaat nog een kilo en daarna 7,5 proberen? :j
Doe je de biceps wel goed dan? Hou je je ellebogen goed op de plek en beweeg je ze niet? Als je te hoog gewicht doet bij biceps ga je namelijk smokkelen... Deed ik op het begin ook heel erg (onbewust natuurlijk). Ik hield m'n ellebogen niet op 1 plek, maar bewoog ze beetje naar voren en naar achteren. Dan maak je het jezelf erg makkelijk. 5 kilo biceps vind ik namelijk wel behoorlijk veel, of je moet zulke sterke armen hebben natuurlijk :D

Wij doen de nieuwe combat al helemaal maar weet niet zo goed wat ik er van moet denken :+ Hij is anders dan normaal.. Vind hem aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant mweh.. Misschien ook wel ff wennen, had ik bij de vorige release ook.

Wat leuk zeg Annemarie! :D En gefeliciteerd nog natuurlijk.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 01:55

Jaaa tof annemarie... zag al zoiets op facebook!! :D

En.... elk kwartaal denk ik weer.... ik ga optijd beginnen met het leren van de nieuwe lessen.. :') nu heb ik nog tot 1 april om 3 lessen in mn hoofd te stampen :') combat jam en sh bam :')

Leuk eileen... ik heb echt nog niks gehoord of gezien van de combat dus ben benieuwd!!! :)) soms heb je dat he... dan denk je gelijk jaaaa leuk of niet... :P de huidige combat BLIJFT ALTIJD speciaal voor mij!! :))

En warboel wat ist geworden??

Ik ga met een vriendin een plank challenge doen!! We zijn vanavond begonnen met 3 x 30 sec planken... maar eens kijken tot hoever we kunnen gaan!! :))

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 07:38

De Sh'bam les begon ineens om 19:00 in plaats van 19:15 (was ik vergeten) dus heb eerst 45 minuten gewoon op de fitness toestellen en daarna Pump. Ging opzich redelijk.

Die One Less Problem zit nu ook dubbel in Sh'bam en Pump (cooling down en triceps) en hoorde dat ' ie ook in de BodyStep zit maar dat weet ik niet :P

Let It Go is zo leuk <3

Tof een Plank challenge. Succes :D

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 08:58

Klopt ja Warboel. Doe altijd stiekem met m'n voeten mee schuiven als ik op de step lig( instructrice trouwens ook :p)

Bodystep doe ik niet dus die weet ik niet.

Aantal releases terug volgens mij sh'bam 14 en pump 88 zat ook een zelfde nummer erin. Bij de pump voor de borst en sh'bam ook als 3e nummer.
Hebben hem toen een keer met degene die ook pumpen in de sh'bam gepumpt.

En met mede shbammers in de pump geshbamt. ( nog te begrijpen zo?)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:30

Hahaha simone, ik begrijp :P
One less problem zit ook in de huidige jam! ;)
En zon nieuwe van ariane grande zit ook in de nieuwe sh bam en jam :') leuk joh al die dubbele nummers, maarja ze betalen ervoor, dus dan gebruiken ze de nummers meerdere malen! :P

Mooi dat het redelijk ging warboel! Maar redelijk klinkt nog niet goed, dus dat is jammer! :j

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:45

Ik begrijp je ook hoor Simone :D leuk is dat altijd. Doen we ook wel eens met de BRN met Shake It (nieuwe release van de Sh'bam) *\o/*

Lekker zuunig, gewoon nummers dubbel gebruiken :') :$

Nou ik was opzich wel tevreden, zeker als ik kijk hoe m'n rug van te voren aanvoelde. Ging nog best wel oké :j moet maandag weer naar de fysio dus hoop dat hij het kan fixen! Er hingen nog allemaal vlaggetjes van de Birthday BRN van woensdag, daar had ik wel steeds ruzie mee _O- ze hingen wel hoog, maar ik ben 1.80 en dan de bar nog boven je hoofd... Ja da's hoog haha.

In de vestiging waar ik soms sport heeft de Sh'bam op maandag een nieuwe instructeur :j de instructeur die het deed gaat 7 maanden naar Portugal. Nou stuurde hij me een berichtje op FB of ik even wilde gaan kijken of het wat was en verslag uitbrengen _O- dus misschien ga ik maandag of volgende week wel even :))

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:39

Ik ben nu bezig met de nieuwe combat, maar hij is idd echt anders!! :oo
Ik combat al vanaf nummer 29 maar ik heb nog nooit push ups in nummer 4 gezien! :')

Tempo ligt ook hoog bij de nummers!! Wordt een zware release denk ik!

Haha warboel :P nieuwsgierige instructeur :')

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 16:05

Eileen_ schreef:
Elmira30, verbaast me dat je zoveel bij biceps hebt en zo weinig bij squats? Of heb je blessure dat je niet goed kan squatten? Beenspieren zijn grote spieren dus kan echt veel aan. Ik denk -aan je andere gewichten te zien- dat je 7,5 kilo wel zou moeten kunnen. Volgende keer misschien 1 kilo er bij doen, als dat goed gaat nog een kilo en daarna 7,5 proberen? :j
Doe je de biceps wel goed dan? Hou je je ellebogen goed op de plek en beweeg je ze niet? Als je te hoog gewicht doet bij biceps ga je namelijk smokkelen... Deed ik op het begin ook heel erg (onbewust natuurlijk). Ik hield m'n ellebogen niet op 1 plek, maar bewoog ze beetje naar voren en naar achteren. Dan maak je het jezelf erg makkelijk. 5 kilo biceps vind ik namelijk wel behoorlijk veel, of je moet zulke sterke armen hebben natuurlijk :D

Wij doen de nieuwe combat al helemaal maar weet niet zo goed wat ik er van moet denken :+ Hij is anders dan normaal.. Vind hem aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant mweh.. Misschien ook wel ff wennen, had ik bij de vorige release ook.

Wat leuk zeg Annemarie! :D En gefeliciteerd nog natuurlijk.

Squats kan ik hoger doen. Ga ik maandag sowieso hoger doen. Maar aangezien ik steeds de groep ophoud... :o Gooi ik t makkelijk op 5 kg...
Biceps...tja..ik ga maandag eens letten op mn techniek. Misschien doe ik het verkeerd hoor...zeker op het laatst...als het zwaarste is.
Nee heb helaas niet zulke sterke armen :')

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 16:14

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt