Hier gaat het op het moment niet zo lekker, heb onwijs veel last van m'n rug en weet niet waar het vandaan komt.
Gewichten die ik nu gebruik zijn ook echt om te huilen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SsSimonee schreef:Ja en Sideplank die doe ik op de knieën.
Daarvoor op de rug handen achter je hoofd. Knieën omhoog gebogen en benen uitstrekken.. Een voor een.. Dan trekt m'n rug te hol. Dus ik houd m'n benen aan de grond en armen gestrekt naast me.
Jans schreef:Is er al ergens een tracklist van de nieuwe pump? (April toch?) ik wil weten wat ik mis nu ik zwanger ben
Eileen_ schreef:Elmira30, verbaast me dat je zoveel bij biceps hebt en zo weinig bij squats? Of heb je blessure dat je niet goed kan squatten? Beenspieren zijn grote spieren dus kan echt veel aan. Ik denk -aan je andere gewichten te zien- dat je 7,5 kilo wel zou moeten kunnen. Volgende keer misschien 1 kilo er bij doen, als dat goed gaat nog een kilo en daarna 7,5 proberen?
Doe je de biceps wel goed dan? Hou je je ellebogen goed op de plek en beweeg je ze niet? Als je te hoog gewicht doet bij biceps ga je namelijk smokkelen... Deed ik op het begin ook heel erg (onbewust natuurlijk). Ik hield m'n ellebogen niet op 1 plek, maar bewoog ze beetje naar voren en naar achteren. Dan maak je het jezelf erg makkelijk. 5 kilo biceps vind ik namelijk wel behoorlijk veel, of je moet zulke sterke armen hebben natuurlijk
Wij doen de nieuwe combat al helemaal maar weet niet zo goed wat ik er van moet denkenHij is anders dan normaal.. Vind hem aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant mweh.. Misschien ook wel ff wennen, had ik bij de vorige release ook.
Wat leuk zeg Annemarie!En gefeliciteerd nog natuurlijk.