Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Ik heb die streep ook niet. Ik dacht dat dat alleen een mannending was.
debsoleino schreef:Net weer met 'de Epilator' alles bijgewerkt. Kreeg mini haartjes dus meteen weer alles eruit getrokken!![]()
En het deed niet eens meer pijn! Vorige keer waren mijn haartjes te lang, niet gedoucht van te voren en was ook nog ongesteld. Nu alles omgekeerd en het ging stukken beter! Ik ben super blij ermee!
Wilke93 schreef:Ja ik dacht net: laat ik nog een poging wagen om m'n oksels te epileren (philips set, vorige x 3 haartjes oid)..had niet gedoucht en ik durfde niet
komt omdat die haartjes daar zo dik zijn van 't scheren en t toch pijnlijker is dan de benen haha. Dus toen dacht ik: laat ik die haartjes bij de bovenlip eens weghalen... mygod
auw! nu lekker rood en dik
morgen weer weg..hoop ik haha moet gewoon gaan werken natuurlijk
mirco_lover schreef:Toch maar eens reageren: Ook ik heb de befaamde set gekocht. Op m'n benen vind ik het echt een rotgevoel, vooral de onderbenen!
Ik heb nu een oksel voor 90% gedaan, viel me echt alles mee, stukken minder erg dan m'n benen. En ik heb echt wel veel dik okselhaar. Alleen de pijn daarna! Heeft echt wel een paar uur flink pijn gedaan, nu vooral nog heel erg gevoelig. Iemand tips voor nabehandeling?