Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirriejj schreef:Eline91 schreef:Over 6 weken ben ik beugelloosMaandag de laatste controle gehad.
Ik krijg nog wel een draad achter mijn tanden en een nachtbeugel, maar de slotjes mogen er wel afIk hoop vooral dat mijn tanden deze keer wel netjes blijven staan, want mijn vorige ortho had het zo vern*kt dat mijn tanden na een paar jaar weer helemaal scheef stonden. En dat rotding heeft me best veel geld gekost
Oh dat valt reuze mee hoelang dat je hem hebt gehad of niet?
Leonie_M schreef:Vanmorgen is mijn beugel geplaatst
En wat valt dat tegen zeg. Er zijn zowel boven als onder slotjes geplaatst. En twee bite turbo's achter mijn voortanden.
Alles gaat lastig. Praten, eten. Wat een crime. Pfff en dit moet 1,5 jaar. Ben benieuwd of ik dat ga volhouden
Steef schreef:Leonie_M schreef:Bedankt voor alle bemoedigende woorden. Ik heb nu vooral veel last van de bijtblokjes en dat mijn kiezen niet meet op elkaar komen.
Iemand ervaring hoe je dan het beste kan eten?
Nu
Ik heb deze ook, en nee geen tipsGewoon heel langzaam een poging doen tot kauwen.. Na een paar weken wordt het wel al beter, omdat je kiezen weer naar elkaar toe trekken. Ik kan inmiddels m'n kiezen weer op elkaar doen met de blokjes
Edit: Ik heb ze wel achter m'n voortanden, jij wellicht op een andere plek..