Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

daarom juist! Dan heb ik een mooi doel, jullie kunnen het dus ik ook. Hatseflats. xRiiannex schreef:Zien sommige al resultaat?
Goed bezig iedereen!
(dag 16)Doanique schreef:*Leest dit topic met veel vermaak, stopt nog eennegerzoen in mond*
Ik begin echt na de vakantie!
Wilke93 schreef:Caelum schreef:Klaar mer de shred, ga deze er gewoon achteraan doen. Moet toe geven dat de shred makkelijker was dan deze
De shred is makkelijker? Ik dacht dat 'ie juist veel intensiever was haha, daar zit ook stukje cardio bij toch?
Ben wel benieuwdHeeft de Shred geholpen bij jou?
Van blubbervetjes naar laagje vet + spier
gaat super goed met de operatie wond, en heb al 2 weken niks gedaan... januari al weer demo's
en nog 20 ene kant schuine spieren en 20 andere kant schuine spieren... ( en dan daarnaast tegen een joga bal aan de muur, en dan zaken, sterven je benen
moet van de fysio ) Seleenntjee schreef:Leuk dat je meedoet unihorses, ik zou gewoon by dag 1 beginnen. 4-5 min plank, ik wou dat ik dat zolang vol kon houden haha!
Vandaag rust dag gehad, maar toch 2 uur gegymd dus ik heb me beweging voor vandaag zeker gehad!
maar doe het nooit langer dan 10 minuten dat wordt saai 
ga hem denk ik morgen wel uitbreiden ... overal 5 bij op ofzo per keer nog extra, gaat namelijk nogal fluitend
was van de bank of gerold naar plank.. 10 sec.
zo overleef ik de challenge wel
unihorses schreef:ik ga vandaag maar beginnengaat super goed met de operatie wond, en heb al 2 weken niks gedaan... januari al weer demo's
![]()
zal ik bij dag 1 beginnen? trainde per dag zo'n 50 sit ups, 4-5 minuten plank afhankelijk van hoeveel zin ik had en hoe had de vloer wasen nog 20 ene kant schuine spieren en 20 andere kant schuine spieren... ( en dan daarnaast tegen een joga bal aan de muur, en dan zaken, sterven je benen
moet van de fysio )
Afanaisa91 schreef:unihorses schreef:ik ga vandaag maar beginnengaat super goed met de operatie wond, en heb al 2 weken niks gedaan... januari al weer demo's
![]()
zal ik bij dag 1 beginnen? trainde per dag zo'n 50 sit ups, 4-5 minuten plank afhankelijk van hoeveel zin ik had en hoe had de vloer wasen nog 20 ene kant schuine spieren en 20 andere kant schuine spieren... ( en dan daarnaast tegen een joga bal aan de muur, en dan zaken, sterven je benen
moet van de fysio )
als ik zo die foto's in jouw profiel bekijk denk ik dat jij binnen no time een uur plankt!![]()
(als het niet meer is...)
Ga je echt bij 1 beginnen?
maar de chalenge in een week zal vast niet de bedoeling zijn.. het is kerstvakantie he
dus ga ontspannen het nieuwe jaar in
dag 2 ook nog even er achter aan gedaan