30 day ab challenge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caelum

Re: 30 day ab challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 20:16

Klaar mer de shred, ga deze er gewoon achteraan doen. Moet toe geven dat de shred makkelijker was dan deze :Y)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:09

Dankjewel Wilke!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-13 21:54

Caelum schreef:
Klaar mer de shred, ga deze er gewoon achteraan doen. Moet toe geven dat de shred makkelijker was dan deze :Y)

De shred is makkelijker? Ik dacht dat 'ie juist veel intensiever was haha, daar zit ook stukje cardio bij toch?
Ben wel benieuwd :) Heeft de Shred geholpen bij jou? :)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:46

Oefeningen net gedaan morgen dag 8, ik merk wel dat ik dat planken steeds langer vol houd!

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 07:34

Nou ik ga nu toch maar eigenlijk eens beginnen hihi. Dag 1 gaat nu beginnen edit: al klaar waarom ik dat nou weer heb uitgesteld :Y) ga het elke dag bij het opstaan doen

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 08:11

Vandaag dag 8 *\o/*

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:07

Ik doe ook mee!
Da's m'n straf omdat ik niet gefitnesst heb deze week!

Heb net dag 2 gedaan en kijk al uit naar de rustdag :Y)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:19

Dag 9 gedaan... Ik denk dat ik vanavond nog wat oefeningen paar keer opnieuw ga doen want ik heb heel erg gesmokkeld :o

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:07

Ik heb dag 9 ook gedaan, juist nog 100 squats.. die doe ik straks wel :o

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:12

Klaar voor vandaag. :)
Maar, morgen VIJFTIG sit-ups.
En van 30 naar VIJFTIG cruches.
Volgens mij begint nu pas het échte zware. :P

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:20

Zien sommige al resultaat?

Goed bezig iedereen!

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:25

Ik vind dat mijn bovenbenen harder geworden zijn en mijn buik nog niet echt, ik moet eerst dat laagje vet over mijn buikspieren verbranden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:28

*Leest dit topic met veel vermaak, stopt nog een negerzoen in mond*

Ik begin echt na de vakantie!

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:33

Doanique schreef:

Als wij dan mooie buikspiertjes hebben en jij zit te zwoegen, vermaken wij ons wel hoor. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:39

:j daarom juist! Dan heb ik een mooi doel, jullie kunnen het dus ik ook. Hatseflats.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 18:23

xRiiannex schreef:
Zien sommige al resultaat?

Goed bezig iedereen!

ik heb al wel wat resultaat :j (dag 16)

Buik is iets platter, kan het (logisch) langer volhouden en er is 1,5 kilo vanaf. Ben ook op m'n voeding aan het letten. Vooral het snoepen weggelaten haha.

Doanique schreef:

_O- _O-

Edit: Ik vertelde dat ik weer last kreeg van m'n lies.
Moest vanmorgen toevallig naar de fysio dus ik vroeg het maar even, toen zei ze dat ik het door de legraises had. En dat klopt denk ik ook wel, want ik doe ze nu met rechte benen ipv met kromme wat ik eerst deed, en sinds dien kreeg ik er weer last van. Dat geeft ook druk op je lies en is zwaarder. Dus ga weer terug naar kromme denk ik :')

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:38

Mooi om te zien dat jullie resultaat hebben.
Ik ben gewoon te lui om sportief bezig te kunnen zijn. :O
Ik zou eigenlijk op dag 15 moeten zitten van de butt challenge, helaas ben ik nog maar bij dag twaalf

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 20:48

Wilke93 schreef:
Caelum schreef:

De shred is makkelijker? Ik dacht dat 'ie juist veel intensiever was haha, daar zit ook stukje cardio bij toch?
Ben wel benieuwd :) Heeft de Shred geholpen bij jou? :)

Haha, minder sit-ups en geen planks, an die dingen gewoon echt niet dus daarom is shred voor mij makkelijker :o

Ben nu pas bij dag 4 maar mijn bovenbenen zijn al een stuk meer gespierd :) Van blubbervetjes naar laagje vet + spier

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 20:49

Minder sit-ups? :))

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:08

naomi_g1998 schreef:
Minder sit-ups? :))

Correctie geen, wel crunches ( lang niet zo veel *D ) en push-ups en squats de rest gaat me echt makkelijk af :j

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:17

ik ga vandaag maar beginnen :D gaat super goed met de operatie wond, en heb al 2 weken niks gedaan... januari al weer demo's :+
zal ik bij dag 1 beginnen? trainde per dag zo'n 50 sit ups, 4-5 minuten plank afhankelijk van hoeveel zin ik had en hoe had de vloer was :P en nog 20 ene kant schuine spieren en 20 andere kant schuine spieren... ( en dan daarnaast tegen een joga bal aan de muur, en dan zaken, sterven je benen :D moet van de fysio )

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:21

Leuk dat je meedoet unihorses, ik zou gewoon by dag 1 beginnen. 4-5 min plank, ik wou dat ik dat zolang vol kon houden haha!

Vandaag rust dag gehad, maar toch 2 uur gegymd dus ik heb me beweging voor vandaag zeker gehad!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:26

Seleenntjee schreef:
Leuk dat je meedoet unihorses, ik zou gewoon by dag 1 beginnen. 4-5 min plank, ik wou dat ik dat zolang vol kon houden haha!

Vandaag rust dag gehad, maar toch 2 uur gegymd dus ik heb me beweging voor vandaag zeker gehad!

dat vind ik wel ontspannen hoor :+ maar doe het nooit langer dan 10 minuten dat wordt saai :D

edit: dag 1 zit er iig al op :D ga hem denk ik morgen wel uitbreiden ... overal 5 bij op ofzo per keer nog extra, gaat namelijk nogal fluitend :+ was van de bank of gerold naar plank.. 10 sec. _O- zo overleef ik de challenge wel :D
doe alleen plank e.d nu nog op 1 been... maar dat andere been train ik wel weer bij :+

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:34

unihorses schreef:
ik ga vandaag maar beginnen :D gaat super goed met de operatie wond, en heb al 2 weken niks gedaan... januari al weer demo's :+
zal ik bij dag 1 beginnen? trainde per dag zo'n 50 sit ups, 4-5 minuten plank afhankelijk van hoeveel zin ik had en hoe had de vloer was :P en nog 20 ene kant schuine spieren en 20 andere kant schuine spieren... ( en dan daarnaast tegen een joga bal aan de muur, en dan zaken, sterven je benen :D moet van de fysio )

als ik zo die foto's in jouw profiel bekijk denk ik dat jij binnen no time een uur plankt! :=
(als het niet meer is...)

Ga je echt bij 1 beginnen?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:36

Afanaisa91 schreef:
unihorses schreef:

als ik zo die foto's in jouw profiel bekijk denk ik dat jij binnen no time een uur plankt! :=
(als het niet meer is...)

Ga je echt bij 1 beginnen?

ja, die heb ik net gedaan... denk dat als ik nu zin had ik een dag of 5 nu kon doen... in 1 :+ maar de chalenge in een week zal vast niet de bedoeling zijn.. het is kerstvakantie he :D dus ga ontspannen het nieuwe jaar in :+ dag 2 ook nog even er achter aan gedaan :)

doen jullie ook met de situps, niet helemaal op de grond gaan liggen weer, maar net niet op de grond , even hangen en weer omhoog? en met legraises ook je benen niet neerleggen, maar boven de grond houden? zelfde met crunches... of is het omhoog, neer,lig, omhoog?