Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ga wel op eigen gelegenheid af en toe een paar baantjes schaatsen.
Heb alleen nu toch een verzuring in de bovenbenen, dat is wat minder grappig. 
ga alleen wel een beetje valsspelen, dat is naar mijn verzorgpaard gewoon door open akkerland enzo, en de afgelopen 3 keer ging ik heen en werd ik dan opgehaald omdat het te laat was / we meteen door moesten naar een afspraak, wat inhield dat ik wel de hele weg wind tegen had, maar niet meer van de terugweg kon profiteren, dus vandaag ga ik gewoon met de auto heen en op skeelers terug, even een keertje lekker met de wind mee 
Maar ik vind hardlopen ook heel leuk, tot het uiterste gaan en helemaal moe worden, geweldig
En je kan de bossen in, dat gaat dan weer niet bij skaten. Helaas kan ik beiden nog een lange tijd niet doen
Nog 10 dagen tot de knieoperatie

Het weer was eigenlijk perfect, de groep die we vrij snel na de start hadden gevormd was ook erg fijn en de 30km hebben we in anderhalf uur gereden. Ben heel blij dat ik heb meegedaan, op naar de 45 of 60km volgend jaar.

Skaten jullie ook viaducten en bruggen over?

Waar ik de vorige keer de 20+3 rondes eigenlijk niet uit kon rijden, ging het nu met gemak en heb ik in de laatste 3 ronden een flinke sprint kunnen inzetten. Heb alleen mijn 300m sprint verprutst, maarja, mijn bochtentechniek laat nog wat te wensen over en ik blijf het eng vinden om op volle snelheid een bocht in te zetten.

Druk geweest met werk en daar aardig wat buitenritten moeten begeleiden, dus ik vond het qua sport wel welletjes
dan ben je even onderweg