Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dribbel schreef:Goed bezig!
En MarliesV, fijn dat je geen behoefte hebt gehad aan een sigaret. Je zou juist denken dat dat killer avonden zijn, maar je hoort toch van veel mensen (hier in het topic ook) dat dat juist heel erg meevalt. Hier met koningsnacht en dag ook totaal geen behoefte gehad. Wel aan douchen, stonk een uur in de wind door die vieze rook! Eerst maar alles in de wasmachine gegooid. Brr!
MarliesV schreef:_Dribbel schreef:Goed bezig!
En MarliesV, fijn dat je geen behoefte hebt gehad aan een sigaret. Je zou juist denken dat dat killer avonden zijn, maar je hoort toch van veel mensen (hier in het topic ook) dat dat juist heel erg meevalt. Hier met koningsnacht en dag ook totaal geen behoefte gehad. Wel aan douchen, stonk een uur in de wind door die vieze rook! Eerst maar alles in de wasmachine gegooid. Brr!
Wat goed! Dus het viel bij jou ook heel erg mee met Koningsnacht en dag? Daar zag je toch zo tegenop?
Dat stinken, moet er elke keer aan denken als ik dat ruik bij een ander en dan denk ik aan wat mijn lief al die jaren heeft geroken als ik er naast ging liggen 's nachts, bah![]()
Wel een prima motivatie!