Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NeverGiveUp schreef:eclair98 schreef:Dan komt het minder hard over.
Dus jullie vinden dat ik moet stoppen met paardrijden, een van de paar sporten die ik kan met mijn voeten, omdat ik te dik zou zijn.
Ben jij te zwaar dan? Oogt helemaal niet zo in je profiel, denk dat het wel mee valt.
Je bent 14 meid, in de groei, neem het niet zo persoonlijk op, niemand vindt dat je moet stoppen met rijden, echt niet.
lifaya schreef:Ik zeg toch nergens dat ik niet te zwaar ben?ik zeg alleen niet dat ik onder de term "waanzinnig dik" val. Ik ben stevig en mollig, en er mag absoluut wat van af, maar soms gaan dingen niet zoals het hoort te lopen. Ik heb tot mijn 18e netjes 52 kilo gewogen. Was toen ook al stevig
lifaya schreef:Ik quote wat je zegt. Jij vind dat bij jou 65 kilo al waanzinnig dik is, dat dat mij met 70 kilo al helemaal waanzinnig dikIk ben stevig, en heb absoluut overgewicht, maar ik val bij lange na nog niet in de categorie obesitas en noem maar op. Ik zit niet in een gevarenzone en ik leef ook niet per definitie ongezond, ik beweeg gewoon en probeer zo bewust mogelijk te eten
lifaya schreef:Ik zeg toch nergens dat ik niet te zwaar ben?ik zeg alleen niet dat ik onder de term "waanzinnig dik" val. Ik ben stevig en mollig, en er mag absoluut wat van af, maar soms gaan dingen niet zoals het hoort te lopen. Ik heb tot mijn 18e netjes 52 kilo gewogen. Was toen ook al stevig
Geryon schreef:lifaya schreef:Ik quote wat je zegt. Jij vind dat bij jou 65 kilo al waanzinnig dik is, dat dat mij met 70 kilo al helemaal waanzinnig dikIk ben stevig, en heb absoluut overgewicht, maar ik val bij lange na nog niet in de categorie obesitas en noem maar op. Ik zit niet in een gevarenzone en ik leef ook niet per definitie ongezond, ik beweeg gewoon en probeer zo bewust mogelijk te eten
Zij kan toch een hele andere bouw dan jij hebben? Bij haar is 65 kilo waanzinnig dik, bij jou hoeft 70 dat niet te zijn. Ik vind jou ook niet waanzinnig dik, zeker niet. Maar bij mollig denk ik toch wel aan een aantal kilo minder.
Ik vraag me eigenlijk ook wel af wat de reden is dat jij dan te zwaar bent? Je leeft goed zo te lezen.
Rebeccaa schreef:Maar daar gaat het hier niet om, delvira, prima als je tevreden bent met jezelf (en ook als je te dik bent, allemaal prima) maar het gaat erover dat de norm van wat een normaal lichaam is, steeds meer verschuift wordt.
delvira schreef:lifaya schreef:Ik zeg toch nergens dat ik niet te zwaar ben?ik zeg alleen niet dat ik onder de term "waanzinnig dik" val. Ik ben stevig en mollig, en er mag absoluut wat van af, maar soms gaan dingen niet zoals het hoort te lopen. Ik heb tot mijn 18e netjes 52 kilo gewogen. Was toen ook al stevig
heb je profiel ff bekeken, wat een prachtige foto's en laat je niet gek maken door mensen die zeggen dat je te zwaar bent...
dik of dun, jeetje als je maar gezond en gelukkig bent, als iedereen nou gewoon op zichzelf let....
Rowdine schreef:lifaya schreef:Ik zeg toch nergens dat ik niet te zwaar ben?ik zeg alleen niet dat ik onder de term "waanzinnig dik" val. Ik ben stevig en mollig, en er mag absoluut wat van af, maar soms gaan dingen niet zoals het hoort te lopen. Ik heb tot mijn 18e netjes 52 kilo gewogen. Was toen ook al stevig
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het niet boeit of je nu waanzinnig dik bent of niet, je bent te zwaar. Punt.
Overigens ben je met 1.60 en 52 kilo niet stevig. Dat kan niet.
lifaya schreef:Rowdine schreef:Ja dat vraag ik al 2 keer, maar krijg geen antwoord.
en je denkt dat ik mezelf hier op dit forum openbaar moet gaan verantwoorden?komop zeg. Ik ga niet alles online gooien over mijn leven. Laten we het er op houden dat ik tegenslagen te verwerken heb gehad wat hier de oorzaak van is