Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nijnthju

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:17

KarinvdM schreef:
nijnthju schreef:
Ik wil hier ook graag mee beginnen, maar wat is het best? De workout 's ochtends of 's avonds te doen?

Ik doe de workouts het liefst in de ochtend, voor mijn gevoel heeft dat het beste effect op de verbranding voor de rest van de dag. Maar of dat ook echt zo is?!?

Oké! Ik wist niet of het 's ochtends kon, maar het komt mij het best uit dus dat is weer mooi haha

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:19

Persoonlijk dien ik wel (licht) te ontbijten voor ik sport; je lichaam went er ook snel aan om na het eten te sporten.

Ik heb veel meer honger als ik 's ochtends sport, dus je verbranding komt er inderdaad door op gang (of nuja, zo lijkt het tenminste)

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:20

Ik ga het morgen waarschijnlijk eind ochtend doen, moet werken van 1 tot 10...maar vind dat niet lekker, in de ochtend.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:21

Als het een troost is: ook dat went...
Het gaat steeds beter, en je lichaam lijkt elke keer een beetje sneller wakker.

En nu ga ik maar eens aan het sporten!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:22

Dat gevoel heb ik ook altijd Karin..maar weet ook niet of het echt zo is :o hihi. Ik voel me wel altijd lekker fit als ik smorgens heb gesport. Als ik t savonds nog moet doen zit ik er de hele dag tegenaan te hikken en heb ik er vaak geen energie meer voor. Plus dat het bij mij heel lang duurt voordat ik na mn avondeten kan sporten zonder misselijk te worden of buikpijn te krijgen :p

KarinvdM

Ja, ik eet dan ook eerst iets kleins en m'n havermout of smoothie neem ik na de workout.

MoOtJuHh

Ik wil graag in de ochtend, maar dan rijd ik al paard (voor mijn studie) en nog eerder opstaan, wordt hem niet. Ik doe het nu een half uurtje na het avondeten

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:24

Ik ga deze zaterdag beginnen met level 1 :j Eigenlijk wilde ik samen met een cursus die ik ga volgen starten, maar toch maar eerder. Jullie zullen wel denken "waarom niet nu dan?" Ik wil mijn gekneusde voet nog even een paar extra rust gunnen. Vorige week woensdag is een paard midden op mijn voet gesprongen en dat doet auw :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 23:07

Ik had er echt zin in van zodra ik op mijn mat stond :):)

Ik merk dat ik het steeds fijner vind om mijn grenzen te verleggen. Waar ik mezelf een zestal weken geleden erg zielig vond als het moeilijk ging, bijt ik nu veel beter op mijn tanden. Is daar enige wetenschappelijke verklaring voor? Ik merk het nu toch al zo'n week of twee, dat ik denk: Yeah, bring it on Jillian 8-)

(terwijl ik deze post nalees vind ik hem zeer vreemd, maar jullie herkennen dit vast, toch? :o )

Wees gewaarschuwd Sammy:
Het is zeer verslavend }:)

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 23:23

Bhriseis schreef:
Als het een troost is: ook dat went...
Het gaat steeds beter, en je lichaam lijkt elke keer een beetje sneller wakker.

En nu ga ik maar eens aan het sporten!

Ik heb er sochtends geen tijd voor, iig ga er niet een uur eerder mijn bed voor uit. Doe het liever savonds, tussen 8/9. Is avondeten ook niet zo zwaar meer op de maag met al dat gespring en gedoe :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 23:27

Zo bedoelde ik het niet hoor, iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt :)

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 23:30

Dat is zeker zo!

Nu maar eens richting bed, en als ik niet te lang slaap ga ik shredden en dan nog even naar stal om te longeren voor het werk. Als ik heeeeel laat wakker word(enige uitslaapdag deze week), heeft paard dag vrij en sport ik savonds pas.

truste dames!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 23:32

Welterusten!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 06:49

Gisteravond level 1 voor het eerst gedaan, was goed vol te houden :). Daarna wel snel onder de douche gedoken :P. Vanochtend toen ik op stond alleen spierpijn in mn kuiten, maar met een paar passen lopen was het alweer over gelukkig ;).

Ik zou denk bij voorkeur 's ochtends sporten, maar aangezien ik dan echt geen tijd heb wordt het bij mij ook 's avonds... Het is idd zo dat als je 's ochtends sport je verbranding de hele dag hoger is (tenminste vertelde ze mij altijd in de sportschool :') ).

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 07:30

ja, maar aan de andere kant ga je als je 's avonds sport dan toch ook door met meer verbranden?
Jillian beweert iig dat je verbranding tot 16 uur omhoog blijft

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:48

Mariska85 schreef:
Armario schreef:
Dag 1 week 5 van Body Revolution (workout 5) voltooid! Ik weet alleen niet wat het is maar de laatste tijd heb ik er minder en minder zin in om eraan te beginnen. Maar ik zit nog steeds op schema!

Ukkiee en alle andere die het soms moeilijk hebben, applausje voor jullie dat jullie ondanks alles toch blijven sporten! Bewonderenswaardig!

Dan zitten wij nu ongeveer gelijk. Ik heb nu al 1,5 week niets gedaan (ben blijven hangen bij dag 3 van week 6 dus moet ook workout 5 gaan doen) :o
Door drukte op mijn werk loop ik de hele dag heen en weer te rennen dus verbranden doe ik wel, alleen s'avonds geen puf/zin meer om wat te doen. Volgende week is Jillian weer de eerste! Denk ik.........

Ja jij zit nog een week verder dan ik :) . Vandaag moet ik cardio 2!

Gisteren eerste opmerking gehad of ik afgevallen was want mijn gezicht was 'dunner' (of hoe zeg je dat?)

En Bhriseis, ik merk ook dat ik er soms een lap op wil geven (en soms ook helemaal niet :P )

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 09:00

Mijn lijf werkt nog even echt niet mee na die crash. Morgen maar weer eens proberen.

Baal hier echt van, ik ging net zo lekker :(

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 10:13

Armario: Haha ja, dat laatste is ook soms herkenbaar :P

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 10:30

Goedemorgen!

Vanmiddag als ik thuis ben na school maar weer even knallen. Gister weer niet geweest... GWas te gezellig bij moeders thuis, oeps.
Geef me even een schop om 16.00 haha

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 10:37

Goedemorgen!

Is het bij jullie ook zo'n grijs weer? Ik heb de zon nodig, ik wil energie!!

Jullie zijn goed bezig hoor :j Cindy, niet al te streng zijn voor jezelf hoor. Vandaag iets harder knallen en dan komt get goed toch? :D Wel fijn dat je het gezellig hebt gehad gisteren!

stofvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:38

Ik kwam gisteravond dit topic tegen en ik vond het wel interessant klinken (helemaal nadat ik de vergelijkingfoto's op google zag :D ). Eigenlijk durfde ik het niet aan door alle verhalen hier dat het heel heftig is en mijn conditie is niet al te goed. Maar... vandaag heb ik mijn maten opgemeten en voor-foto's gemaakt voor het geval ik het wel zou trekken. Daarna de 1e workout gedaan en het was best pittig, maar ik had het veeeeel heftiger verwacht *\o/*
Hopelijk vind ik morgen weer de inspiratie om met dag 2 te beginnen.. Ik ben wel erg bang voor de aankomende spierpijn :')

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:43

Goed idee madje, voor en na foto's. Helemaal nog niet aan gedacht :') Goed dat je begonnen bent :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:31

Succes Sam :D

Ben hier ook fanatiek bezig. En merk toch wel dat de broeken slapper om mijn kont hangen :D En ik heb ook voor fotos gemaakt.

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:34

ik heb dat dus niet gedaan, en achteraf jammer, want ik heb geen idee of er nou verschil is. Buik is wel strakker, maar of dat voor benen/billen ook geld? Geen vergelijkingsmateriaal.

Sinds ik ah shredden ben, zit ik wel minder lekker in mijn zadel, dus er zal wel iets veranderd zijn :P

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:36

Zo, ik heb een taart gebakken en stiekem wat van het deeg gesnoept, maaarrr van de taart zeg ga ik niets eten!
Nu even wat huiswerk maken terwijl taart in oven staat en daarna weer fanatiek shredden!