Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Ik slik concerta, het helpt me simpelweg. Twijfel soms wel of ik niet ook ADHD heb, dat was mijn eerste diagnose (daarna NLD, daarna Asperger, maar beschauw de eerste twee als verkeerd) omdat concerta alleen bij ADHD'ers schijnt te werken
milou123 schreef:Ladybird schreef:Ik las net bladeren. Doen jullie dat ook als je heel enthousiast bent?! Ik wel namelijk. Maar de ene periode is het erger als de andere.
Mijn neef heeft trouwens dat hij heel hard in zin handen gaat wrijven.
Bladeren lezen als ik heel enthousiast ben?
Uh, nee.![]()
Hoe zich dat uit, dat ligt eraan waar ik ben/wat het is etc.
hannahaapje schreef:Oei succes. Maar aan de andere kant blijft hij vast niet de hele dag toch? Op een gegeven moment gaat het bezoek weer weg en is het thuis weer normaal.
Ik ga woensdag naar de stad met vier vriendinnen.En ik zou nog naar de dierentuin gaan met iemand die bij mij op stal werkt maar daar is nog geen datum voor, grr.
Ik heb de laatste week véél minder last van obsessies dan gewoonlijk en daardoor is het lekker rustig vanbinnen.
hannahaapje schreef:Ik ben de hele dag bij een vriendin geweest en allerlei dingen gedaan.Buitenrit, picknick, spelletjes. Onder andere gevoetbald in de buitenbak.
Aan het eind van de dag zou ik eigenlijk nog mee-eten maar me bord was echt vol spreekwoordelijk gezegd, was uitgeput... Genoeg is genoeg! Ik ging weer naar huis maar niet omdat het niet leuk was, gewoon zwaar hoofd geen drukte meer kunnen verdragen en alles.
takkie_muis schreef:Leuk zeg!
Mijn ouders hebben zaterdag bezoek , mijn oom die 9 jaar lang geen contact wou. Nu heeft hij kanker en suikerziekte en nog meer en wil afscheid nemen , zie er zo tegenop.. Eerst geen contact willen en nu wil hij afscheid nemen etc.. , ken hem nog amper was 12 toen..