zitten jullie ook op proud trouwens?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMendy schreef:Nee. Ik vind Scarlet zo ontzettend hypocrietik word ook niet goed van al die verhalen etc. En motivatie vind ik wel op een andere manier. Nee.. heb een zware aversie tegen Proud
![]()
maar dat ligt denk ik aan mij haha
SaZ schreef:Hoe ging het gesprek, Cheetah?
Jep, ik zit ook op ProudHoezo hypocriet trouwens?
Jamie, hoe is het met jou? Lukt het voldoende eten een beetje?
Hier ging het gisteren (na therapie) best goed. Ik moet me nu aan de volledige(!) eetlijst gaan houden en dat is gisteren en vandaag tot nu toe heel goed gelukt. Heb alles netjes gegeten. Gisteravond was ik weer een keer alleen thuis op mijn kamer en het is me voor het eerst sinds tijden gelukt om geen eetbui te hebben op het moment dat ik alleen op mijn kamer ben. Dat was dus wel heel fijn.
Heb nu alleen echt enorme eetbuidrang en ben eigenlijk bang om vanavond alleen thuis te zijn
Verder heb ik een mail gehad van mijn stagebegeleidster van mijn volgende stage (had haar gemaild om de data door te geven waarop ik therapie heb komende tijd). In die mail schreef ze dat één van mijn afspraken valt op een moment dat ik verplicht onderwijs heb, wat ik absoluut niet mag missen. Nu heb ik PsyQ gebeld, maar de eerstvolgende mogelijkheid is om de afspraak te verzetten naar 3 weken laterZit nu heel erg in dubio wat ik voor moet laten gaan; therapie of studie
SaZ schreef:Zeker spannend Jamie! Wat wil je gaan doen? Achter de kassa?