30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:49

phormicola schreef:
Bhris, ik eet ook gezond en voel me ook vaak futloos, je bent niet de enige :(:)

Mja, ik merkte het aan jouw posts... met twee is dan alvast gezelliger dan alleen :')

San

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:58

Wonen jullie allemaal vrij of in eengezinswoning? Ik heb een bovenwoning (maisonette) en een houten vloer. Ik heb de bovenste twee woonlagen en dus iemand onder me wonen. Het meest ideaal zou dus zijn de workout op de bovenste verdieping te doen. Dat kan alleen niet, omdat de ruimtes hier te klein voor zijn. Zit dus een beetje aan m'n woonkamer vast, maar zou dan niet m'n onderbuurman z'n huis uit schudden als ik daar ga staan springen?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:01

Wat zijn ook alweer de punten die je moet meten?

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:05

WAAAUW ik kom ineens hier binnen vallen, sorry hoor! haha
Maar ik vind dit echt helemaal top lijken, ik doe vaak workouts maar ik vind het zo demotiverend dat het allemaal zo voor de lange termijn is enzo. maar 30 dagen en dan verschil! wow! :))
Ik ben tegenwoordig ook op m'n eten aan het letten en dan in combinatie met dit moet het wel hard gaan lijkt me :)

Hoe vinden jullie het? Zie je echt verschil na bijvoorbeeld 14 dagen?
Ben benieuwd!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:06

Ik woon op de tweede verdieping in een behoorlijk gehorig huis. Maar de kerel beneden me heeft nog niet geklaagd dus zit vast wel goed :') Ik probeer wel zo zacht mogelijk te landen bij de springoefeningen. Maar de vloer gaat alsnog wel wat op en neer :=

_Nancy

Dit klinkt leuk!! :D

Ga ik over 2 weken misschien ook wel eens naar kijken.
Hoewel ik toe liever naar de sportschool ga :o

Maar misschien lukt beide..

Destino

Sansje, kun je niet op een ondergrond springen? Dat dempt?
En anders zou ik denken, jammer dan.. Het springen zijn misschien 4 minuten in totaal :=
Wij wonen in een eengezinswoning, dus daar geen last van. Al kunnen de buren me ook vast horen springen :')

Bhriseis, zal daar vast aan liggen :j

TalisaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:07

Onder mijn woonkamer zit de Hans Anders, dus ik moet niet te hard springen want dan vallen de brillen van de rekken zeggen ze hahahaha :')
Maar heb wel vloerbedekking gelukkig.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:09

Oké... Dan ga ik het zodra ik uitgeziekt ben (buikgriep) gewoon in de woonkamer proberen. Benedenbuurman is een gepensioneerde man, dus die is altijd thuis haha... Anders had ik het nog kunnen doen op momenten dat hij weg is.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:10

Destino schreef:
En anders zou ik denken, jammer dan.. Het springen zijn misschien 4 minuten in totaal :=
Wij wonen in een eengezinswoning, dus daar geen last van. Al kunnen de buren me ook vast horen springen :')

Op het matje ofzo bedoel je dan? Ik heb namelijk in huis niks anders dan hout. Geen kleed ofzo...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:10

Wij hebben benedenburen en die heb ik nog niet horen klagen, maar dat zijn wel schatten van mensen :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:14

Dan kom ik ook even binnenvallen met een vraag, was al een tijdje een stille meelezer :o

Ivm een chronische slijmbeursontsteking aan mijn knie kan en mag ik niet springen. Ook mag ik mijn knie niet té ver buigen, dan hoor je gekraak en geknak >;) Is het programma dan nog te doen?

Zelf vind ik het heerlijk om even lekker te zweten, voorheen liep ik altijd hard, helaas gaat dat dus niet meer.
Ben maar aan het hoelahoepen geslagen, alleen daar zweet ik dus totaal niet van en het is saai.

Sansje, misschien even de onderbuurman waarschuwen en vertellen dat het maar een paar minuutjes duurt. Dan weet hij ook dat het plafond niet naar beneden komt ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:16

Ik vind dat je best veel springt/buigt dus ik weet niet of het wel zo ideaal is dan met je knie...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:18

Mijn knieën zijn keihard en zelfs ik heb afentoe een pijntje in m'n knie. Zou het niet doen :n

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:18

Nog meer uitdaging om zo charmant mogelijk neer te komen met je jumping jacks..! Ik geloof ook niet dat het meer geluid geeft dan gewoon lopen. Ik loop iig niet erg te stampen ofzo :P

Bhris, ik moet ook wel zeggen dat ik flinke flubberarmen heb/had. Dan gaat het misschien wel wat sneller dan gewoonlijk.. ik weet 't niet.. Ik ben nu ook nieuwsgierig naar de rest, maar dat mag van mezelf pas over 5 dagen weer :)

@hetbommeke. Je hebt je knieen hier echt wel goed bij nodig.. Alles wat je doet (op buikspieren na) moet óf springend óf met gebogen knieën..

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:20

:o? En na die 30 dagen dan ? Dan moet je wel in beweging blijven lijkt mij, anders is je vorm toch zo weer foetsie ?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:20

San, ik heb hier een fleeceplaid op de grond liggen waar ik "spring" zeg maar.
heb de beneden buurvrouw nog niet gehoord.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:22

Na 30 dagen pak ik een ander programma, ik denk dan die van de buikspieren.. :D

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:26

Fysio vriendinnetje vond het een goed programma, al adviseerde zij me om na twintig dagen niet iedere dag te trainen maar om en om zodat je lichaam bij kan komen en spierweefsel zich ontwikkelt. Ook gaf ze aan de buikspieroefeningen anders te doen i.v.m. eventuele nekklachten.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:29

Sansje schreef:
Destino schreef:

Op het matje ofzo bedoel je dan? Ik heb namelijk in huis niks anders dan hout. Geen kleed ofzo...

Op het matje, een plaid of een handdoek ofzo? :)
Alhoewel een plaid misschien wel schuift :+ Da's misschien wel gevaarlijk..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:30

Anne. schreef:
Nog meer uitdaging om zo charmant mogelijk neer te komen met je jumping jacks..! Ik geloof ook niet dat het meer geluid geeft dan gewoon lopen. Ik loop iig niet erg te stampen ofzo :P

Bhris, ik moet ook wel zeggen dat ik flinke flubberarmen heb/had. Dan gaat het misschien wel wat sneller dan gewoonlijk.. ik weet 't niet.. Ik ben nu ook nieuwsgierig naar de rest, maar dat mag van mezelf pas over 5 dagen weer :)

@hetbommeke. Je hebt je knieen hier echt wel goed bij nodig.. Alles wat je doet (op buikspieren na) moet óf springend óf met gebogen knieën..

Flubberarmen als in kipfiletjes :') ?
Die heb ik ook behoorlijk :+ Hopelijk gaat het net zo snel als bij jou! :))
Tot nu toe heb ik vooral last van billen & benen...

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:32

Ik ben net wezen hardlopen, maar vind het belachelijk warm hier voor Januari in Schotland, bah.
Had gehoopt op lekkere frisse wind maar dat viel dus tegen.

Ook mijn zwangerschaps vermoeidheid hakt er in en mijn lichaam wilde echt halverweg op een bankje gaan liggen om een dutje te doen.

Heeft iemand trouwens ervaring met pram-running of het ooit iemand zien doen?
Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:33

Ik zie dat wel vaker voorbij komen hier. In het Vondelpark bijv zie je ze wel eens rennen met baby en al :P

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:36

Ik spring op het matje, hebben hier houten vloeren dus het kraakt en is behoorlijk gehorig.. (wonen in een 2 onder 1 kap, dus niet veel buren die er last van kunnen hebben)

Ik heb gisteravond even een filmpje bekeken van 6-week-6-pack (die wil ik misschien hier na gaan doen, maar damn, dat is wel een stukje pittiger dan de 30day schred geloof ik!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:40

OK, ik hou het nog even bij hoepelen dan, thnx!

Raponsje, ik zie ze hier ook wel voorbij komen. Zelf lijkt het me niet echt ideaal, maar je moet wat als je wilt hardlopen en een kleintje hebt. Gewoon proberen :j