phormicola schreef:Bhris, ik eet ook gezond en voel me ook vaak futloos, je bent niet de enige
Mja, ik merkte het aan jouw posts... met twee is dan alvast gezelliger dan alleen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Destino schreef:Sansje, kun je niet op een ondergrond springen? Dat dempt?
En anders zou ik denken, jammer dan.. Het springen zijn misschien 4 minuten in totaal
Wij wonen in een eengezinswoning, dus daar geen last van. Al kunnen de buren me ook vast horen springen
Bhriseis, zal daar vast aan liggen
Sansje schreef:Destino schreef:Sansje, kun je niet op een ondergrond springen? Dat dempt?
En anders zou ik denken, jammer dan.. Het springen zijn misschien 4 minuten in totaal
Wij wonen in een eengezinswoning, dus daar geen last van. Al kunnen de buren me ook vast horen springen
Bhriseis, zal daar vast aan liggen
Op het matje ofzo bedoel je dan? Ik heb namelijk in huis niks anders dan hout. Geen kleed ofzo...
Anne. schreef:Nog meer uitdaging om zo charmant mogelijk neer te komen met je jumping jacks..! Ik geloof ook niet dat het meer geluid geeft dan gewoon lopen. Ik loop iig niet erg te stampen ofzo
Bhris, ik moet ook wel zeggen dat ik flinke flubberarmen heb/had. Dan gaat het misschien wel wat sneller dan gewoonlijk.. ik weet 't niet.. Ik ben nu ook nieuwsgierig naar de rest, maar dat mag van mezelf pas over 5 dagen weer
@hetbommeke. Je hebt je knieen hier echt wel goed bij nodig.. Alles wat je doet (op buikspieren na) moet óf springend óf met gebogen knieën..