Ik had het topic een tijd geleden gelezen en wou toen nog reageren, maar ik was het topic kwijt geraakt.
Sjonge jonge wat heb ik diep ontzag voor jou.. Hoe sterk je ermee omgaat. Ik denk dat ik alleen nog maar zou huilen. Waarschijnlijk is het je al vaker aangeboden, en ken je mij natuulijk niet, maar als je wat kwijt wil, of de wereld helemaal wil volschelden, mijn pb box staat op. Ik zal je proberen te helpen als je wil.
Hier ook een hele grote knuffel voor je, en heel veel succes morgen!
Heel veel sterkte vandaag, ik lees al een poosje mee maar ik weet niet goed wat ik zeggen moet. Dat weet ik alsnog niet, maar vandaag is een heel belangrijke dag voor je, dus ik kan (helaas) niet meer doen dan je succes wensen!
Ik moet eerlijk beknnen dat ik mijn petje af neem voor jou, je bent echt heel sterk!
Veel succes vandaag, ik hoop voor je dat het meevalt. Het schijnt echt van persoon tot persoon af te hangen hoe je erop reageert, een vriendin van mij was bij de 'gelukkigen' die er amper last van had. Ik hoop voor jou hetzelfde. Lekker uitrusten en je laten verwennen de komende dagen, afleiding kan je vast en zeker hier op bokt vinden