Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van fisting? *kotsneigingen*
Mijn vriend en ik snappen beide niet hoe dat mogelijk is![]()
Zijn vuist past al niet bij het stuk tussen m'n benen, laat staan erin. Meer dan 2 vingers passen er ook niet in trouwens
slokkie schreef:Geryon schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van fisting? *kotsneigingen*
Zijn vuist past al niet bij het stuk tussen m'n benen, laat staan erin. Meer dan 2 vingers passen er ook niet in trouwens
xxl condoom gebruiken.
't Is zeker niet iedereens idee maar er kan een baby uit dus met veel oefenen..........past een hand.
... Au. love_western schreef:Geryon schreef:
Ook van die lekkere grote handen? Ik vind dat zo aantrekkelijk!
Nouja mijn vingers zijn iets langer als die van hem. Maar hij heeft wel brede handen. Maar hij heeft ook heerlijke brede schouders en een heerlijk zacht buikje. Wat ga ik die missen als hij naar sportschool gaat.
slokkie schreef:Geryon schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van fisting? *kotsneigingen*
xxl condoom gebruiken.
't Is zeker niet iedereens idee maar er kan een baby uit dus met veel oefenen..........past een hand.
Astaloca schreef:slokkie schreef:
xxl condoom gebruiken.
't Is zeker niet iedereens idee maar er kan een baby uit dus met veel oefenen..........past een hand.... Au.
Maar ik ben dan ook wel een geval apart
Geryon schreef:love_western schreef:Nouja mijn vingers zijn iets langer als die van hem. Maar hij heeft wel brede handen. Maar hij heeft ook heerlijke brede schouders en een heerlijk zacht buikje. Wat ga ik die missen als hij naar sportschool gaat.
Arme jij
En helemaal als zijn tattoo af is. En zijn haar gemillimeterd heeft
Geryon schreef:love_western schreef:
Maar ik kwijl al weg bij de gedachte dat hij straks sixpack heeftEn helemaal als zijn tattoo af is. En zijn haar gemillimeterd heeft
Klinkt lekker! Behalve het gemillimeterde haar dan![]()
Een sixpack met een beetje vet erop blijft het mooiste vind ik
Maar hij heeft meestal alleen een brede baan over het midden. Staat ook errug goed
Peerke_ schreef:Serendip90 schreef:Dus je hoeft er maar 2 druiven in te laten zitten om de dokter gezond te houden
Ja en een paar extra, want waarschijnlijk stuurt hij je door naar de gynaecoloog, en die misschien weer naar een chirurg..
En dan alle co-assistentes die even moeten voelen..