Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannepauli schreef:Heb je een loopband waarvan het loopgedeelte opgeklapt kan worden? Aan de zijkanten zitten dan van die pinnetjes die je opzij kunt trekken en zo de band naar beneden kunt laten zakken.
Ik heb de afgelopen week gezond gegeten, niet gesnoept (doe ik sowieso al niet) en mijn gewicht blijft irritant op 79.2 hangen. Ook begonnen met de circuittraining/cardio en barst van de spierpijn. Hoe frustrerend allemaal.
Kijk vooral in de spiegel en laat evt. je vetpercentage meten? 

Bovendien liep ik bij dat baantje continue door de winkel(dus beweging). En toen was ik ook al bezig in een van de topic's uit deze reeks en vlogen de kilo's er aardig af
daar had dit topic wel een bijdrage aan, dus dat wil ik wel weer oppikken.

En ik heb echt nu wel behoefte om wat te eten en het moet ook wel ondertussen (alleen om 10:00 een maaltijdsalade tonijn gegeten, verder vergeten wat mee te nemen)
Ik ben al een tijdje 'actief' in het topic van De Koolhydraatarme bokkers. Ben daar nu vanaf eind augustus mee bezig, maar ben nog maar 2,6 kilo afgevallen. Wil niet echt vlotten dus. Ik weet ook dat ik meer moet bewegen, maar me 's avonds naar de sportschool verplaatsen kost me vaak nogal moeite en vaak heb ik allerlei excuses voor de hand om niet te gaan. Slecht, ik weet het...
). En laat er nou nét sinds een paar dagen een oliebollenkraam bij ons op de hoek van de straat staan... Mmmm, zo maar eens eentje halen...
Havermout? Hmmm, het idee alleen al... Bah!

Het is niet eerlijk, meneer heeft ondergewicht en kan vreten wat ie wil.