Ik vind deze zo grappig, komt van http://hersenstorm.antenna.nl/
Citaat:
Heer, help me me niet zo druk te maken over onbelangrijke details, te beginnen morgen om 7:41:23 a.m.
Heer, help me rekening te houden met de gevoelens van anderen, ookal zijn de meeste van hen overgevoelig!
Heer, help me verantwoordelijk te zijn voor mijn eigen daden, zelfs al zijn de meeste fouten die ik maak niet mijn schuld.
Heer, help me me niet overal mee te bemoeien, maar als U hulp kunt gebruiken, laat het me dan weten.
Heer, help me me te ontspannen en help me dat precies goed te doen.
Heer, help me serieuzer met zaken om te gaan, met name lachen, feesten en dansen.
Heer, geef me geduld. En ik bedoel NU METEEN!
Heer, help me geen perfectionist te zijn. Heb ik dat juist gespeld?
Heer, help me af te maken waaraan ik ben begonn
Heer, help me mijn gedachten te houden bij één d-Kijk, een vogel!-ing tegelijkertijd.
Heer, help me alleen te doen wat ik kan en op U te vertrouwen voor de rest. En zou U dat voor mij op schrift willen stellen?
Heer, help me openstaan voor ideeën van anderen, hoe fout die ook zijn.
Heer, help me me minder eigengereid te zijn, maar laat me het op mijn eigen manier doen.
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
Heer, help me mezelf af te remmen en niet metstraalaandrijvingdooralleswatikdoeheentevliegen.
Heer, help me om beter met mijn medemensen om te gaan, vooral met die stomme sukkel van hiernaast.