Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:12

Ja dat is ook zo.... Ik ga eerst eens morgen doorstaan, dan een beetje bijtanken en alles laten bezinken.
Bedankt voor het meedenken!! Heel lief!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:19

Heel graag gedaan!!
En inderdaad, dat is absoluut niet iets voor deze week!!

Chiave

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:48

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:51

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:13

:')

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 23:24

Een heeeeeeele dikke knuffel van mij, iedereen die het nodig heeft! KOM OP, WE KUNNEN HET!!!! :(:)
En veel beterschap aan degene die allemaal ziek zijn! Y;(

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 10:50

Iedereen bedankt voor de beterschapswensen. Dag 3 dat ik thuis zit en voel me nog steeds beroerd. Zelf ben ik me stem half kwijt van al het hoesten en de keelpijn dus me moeder heeft net me werk ook al afgebeld voor morgen.. Hoop wel dat ik me zondag beter voel want zou dan weer moeten groomen. Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 10:53

Vraag of je moeder een lekker hoestdrankje en keeltabletjes voor je wil halen :j

Thee met honing helpt ook ... en ook al heb je ( hopelijk ) minder pijn, toch een paramolletje ;) nemen en extra vitamine C !

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:03

haha dat alles doe ik al. Heb gister avond voordat ik ging slapen nog een paracetamol met codiene op en dan zometeen nog eentje. Lekkere rooibos thee met honing en tussendoor een manderijntje. Voor de hoest heb ik wat heftigere hoestpilletjes dan hoest siroop. De pijn in mijn longen is wel minder vergeleken met gister gelukkig maar wel heb ik veel pijn in mijn ribben van het harde hoesten.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:06

Kom ik dan weer aan met m'n goedbedoelde adviezen -O-

Dan komt het vast allemaal wel in orde, meid :(:)

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:10

hahah is inderdaad heel lief hoor!

Baloe89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:41

Pfff even een dipje...
Zit al bijna 7 weken in de gips, dacht dat ik er woensdag uit mocht. Vol goede moed naar ziekenhuis om te horen dat breuk alleen maar meer verschoven is. Dus nieuwe gips. Die deed zo veel pijn dat die er weer af moest. Kwam omdat ze 1e keer pols beetje fout hadden ingegipst en nu het verschil te groot was. Dus men pols terug lichtjes gekanteld in gips. Verwijst dokter me ook gwn door naar collega. Hoor ik achteraf van verpleegsters dat ik eigenlijk wel al lang in gips zit en dat dokter gn tijd heeft om te opereren. Verder hoorde ik van kenissen dat je max 3 weken in gips mag zitten met elleboog (heel leuk te horen na 6-7 weken met gans de arm in de gips te ziiten). Vandaag maar naar HA geweest omdat ik er echt geen goed gevoel bij heb. Die zei me dat ik toen meteen geopereerd moest geweest zijn en dat ik na operatie 3 weken lange gips en 3 weken korte gips zou hebben moeten gehad. Die kwade telefoon naar ziekenhuis dat ze andere dokter wil. 1 van de 3 die zei wertrouwt was telefonisch beschikbaar om 1u zit nu te wachten op telefoontje van HA over wanneer ik een afspraak heb. Liefst had ze dat ik vndg nog geopereerd werd... Toch wel beetje stress aan het krijgen. Zeker ook omdat ik in januari examens heb en me niet kan concentrere op de leerstof.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 14:44

Sterkte meid, in ieder geval fijn dat er wat aan wordt gedaan :(:)

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:54

zo zeg... klinkt als een stel prutsers bij elkaar in dat ziekenhus!! Heel veel sterkte en hoop voor je dat er zo snel mogelijk iets aan gedaan word en je dan wel op de juiste manier behandeld wordt.

Baloe89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 15:30

Had ook het idee dat die zijn diploma tussen de cornflakes gevonden had :( Heb net telefoon gehad van HA, om 4u moetk naart ziekehuis, hij zei dat botje wel goed zat terwijl woensdag gezegd werd dat het verschoven was. Een foto is een foto toch?

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:18

Inderdaad.. Je verwacht dat daar toch niet meer of minder dan alleen maar feiten opstaan.. Word je nu eigenlijk gelijk geopereerd of helemaal niet meer omdat het toch inneens wel goed blijk te zitten?

Baloe89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 23:47

Wie de soap over men arm volgt:
Vanmiddag weer naar ziekenhuis geweest. Deze dokter was super vriendelijk en gaf uitleg! _/-\o_ Botje is wel juist aan elkaar aan het groeie, maar is complexe breuk omdat het 3 stukken zijn die aan elkaar moeten groeien. Normaal zou hij dit meteen geopereerd hebben en had ik 3 weken ellebooggips gehad, nadien korte gips waardoor ik wel zou kunnen werken, typen en schrijven. Omdat ik nu al zover ben wilt hij niet zomaar opereren. Volgende week dus botscan om te kijken hoe men botjes het nu juist doen en wat er verder moet gebeuren. Heb het gevoel dat deze dokter me echt wil helpen. Heeft me gwn na zijn uren er nog bij genomen. Woensdag heeft hij heel de dag operaties, maar ik moet gwn wachten dan en hij komt tussen 2 operaties naar me toe om even te bespreken.
Ondertussen begin ik het steeds meer als een teken te zien dat ik mijn studie maar moet opgeven (begin steeds meer te beseffen dat het niets voor mij is).

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 15:08

Hoe gaat het met iederen??

Afbeelding

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:46

ahh die doet me aan me eigen hondje denken hahah!
Met mij gaat het redelijk.. Niet super maar ook niet depressief. Vandaag weer bij de fysio geweest. Heeft weer heel veel pijn gedaan maargoed, het helpt wel! Heb te horen gekregen dat ik in januari waarschijnlijk word ingetaped op me rug en dat dat ook behoorlijk veel pijn ga doen :( Verder ben ik gelukkig wel weer van mijn griep af.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 23:38

behoorlijk poedersuiker, maar goed het is bijna kerst dus het is het vaste ritueel lijkt wel :\

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 12:59

lief plaatje!
Hier gaat het redelijk.
Helaas zien de littekens er lelijk uit, hoop dat dat opknapt voor het huwelijk van mijn broer.
Maar ik kom er wel.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 11:31

@ CRos95: wat is er mis :(:)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 17:29

Hier gaat het redelijk!
Ben met alles moeten stoppen bij de fysio, zwemmen, fitness. Ik zat helemaal vast. krijg je van de fysio te horen. Ja dat zagen we aankomen. Dus ik dacht: Jullie zijn er voor dat te voorkomen! Nu heb ik morgen een nieuwe afspraak staan bij een andere dokter een 2de secionopiniën ga ik laten doen!

Met de liefde is alles goed!

Liefs, Ane

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 17:31

Ik wil hier ook nog iedereen bedanken voor de moeilijke tijd die ik had! Ik ben jullie super dankbaar! Lekker me verhaal kunnen doen. Deed me heel goed! BEDANKT IEDEREEN!!! :+:

Kom op mensen die het moeilijk hebben. Jullie kunnen het! Een hele dikke knuffel! :(:)

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 17:36

Fijn te horen dat het in de liefde helemaal goed zit Radetski!! Jammer van het gezeur bij de fysio etc dan weer.. -O-
En natuurlijk jij ook bedankt voor de steun!!

CRos95 Wat doet er op?? :(