Mindfull schreef:Naomii, uiteindelijk zijn de verhalen niet zo heel erg relevant. Natuurlijk is het de reden hoe het zo is gekomen, maar de vraag is natuurlijk, hoe gaan we zorgen dat we in de toekomst beter in het leven staan. En dan heb je te dealen met het hier en nu.
In het hier en nu moeten we dealen met hoe we ons vandaag voelen en hoe dat morgen misschien wel beter kan zijn.
Belangrijk is dus goed voor jezelf te zorgen, hier en daar een keer streng voor jezelf zijn en te werken aan de problemen die je tegen komt op dat pad.
Die nachtmerrie's lijken me heel naar. Heb je de dag erna dan nog last van je nachtmerrie's?
Voor mij is het belangrijk om 's ochtends actief te zijn/worden, dus ik ga weer afzwaaien en mezelf naar buiten schoppen
Klopt.. Vind het alleen erg moeilijk om vooruit te kijken.. ik kan erg blijven hangen in wat gister gebeurd is.. Via de huisarts werd ik dus 2 maanden geleden naar een nieuwe psycholoog gestuurd. Omdat de huisarts zelf tegen mij zei je hebt er al heel wat versleten misschien moeten we het op een andere manier aan gaan pakken.. Ik werd naar een man gestuurd van de GGZ die volgens de huisarts kon uitzoeken welke therapie bij mij past.. heel verhaal bij hem neergelegd en wat zegt de GGZ meneer ja sorry jij kan niet geholpen worden je blijft te veel hangen in je eigen ellende en als het goed met je gaat verzin je wel weer wat zodat het niet goed met je gaat.. Okeee dan dacht ik! Danku! Daarom doe ik het nu al 2 maanden zonder want ben er even klaar mee..
Die nachtmerries zijn vreselijk.. Droomde dat ik een busje van iemand geleend had.. er zat een persoon naast me we reden langs het kanaal richting alkmaar en ik moest uit wijken voor een auto.. ik gleed op me zij in het busje en kwam op de rand van het kanaal te liggen.. maar precies voldoende om met mijn hoofd onder water te gaan.. degene die naast me zat is in het echt een hele goeie vriend van mij.. en hij deed helemaal niks hij stapte gewoon uit en liep rustig weg.. de volgende dag was ik hier zo onwijs naar van.. Heb het gelijk aan hem verteld en hij pakte me echt vast en zij meisje toch ik zal jou toch nooit iets aan doen.. Bah wat een naar gevoel geeft dat!!