Kan zo maar zijn dat ik die shop niet heb begrepen.. had ze namelijk wel gevraagd of ze een ontwerp voor mij wouden tekenen, maar dat deden ze niet zonder afspraak dat het ook word getatoeërd.. achja, ik zie wel zodra ik het wil laten doen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Het is niet zo mijn ding maar ik zou dan ook nooit over mijn vetjes heen een tatoeage willen. Ik vind het niet mooi.
Chaos schreef:Ik vind het prachtig! Echt heel mooi!
Ondanks de heel klein beetje vetjes.
Sommige vrouwen hebben en houden nu eenmaal altijd een beetje buik. Kun je dat 'teveel' beter koesteren met zoiets moois dan je er dagelijks aan ergeren als je onder de douche uitstapt en je 'buik' ziet.
Ik vind het echt een heel mooie tat.
lieveli schreef:Ik heb het ook hoorIk ben lang niet zo dun en strak als ik zou willen, maar ik zou het nooit accentueren met een tattoo, dat vind ik zonde van de tattoo. Ik heb mijn tattoo's eigenlijk alleen op plekken waar ik niet ga rimpelen en verzakken...
Huertecilla schreef:lieveli schreef:Ik heb het ook hoorIk ben lang niet zo dun en strak als ik zou willen, maar ik zou het nooit accentueren met een tattoo, dat vind ik zonde van de tattoo. Ik heb mijn tattoo's eigenlijk alleen op plekken waar ik niet ga rimpelen en verzakken...
Dat is een loffelijk streven.
Zet het op de kalender dat je over 20 jaar fotos plaatst.
jolienrotti schreef:Ik heb last van overgewicht, en ik ben hard bezig om op een gezond gewicht te komen.. jammer genoeg gaat dat niet zo makkelijk. ik wil heel graag een tatoeage, maar ik heb besloten daarmee te wachten tot ik afgevallen ben. dus naast dat ik gezonder ben als ik op mijn ideale gewicht zit, is een tatoeage laten zetten ook een doel voor mij om af te vallen.