Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:top!Ik heb vanochtend 3 minuten gerent, 1 en halve minuut gelopen toen 5 minuten gerent en dat nog een keer
Nueve schreef:bedoelde het meer omdat ik je opmerking niet snapte, niet omdat iemand evy heilig tot op de les moet volgen ofzo! welke versie loop je trouwens? 2006 of 2011 (zijn al je lessen verschillend of zijn ze per lesweek hetzelfde?)Lesje 10 had ik een tijdje terug al per ongeluk gelopen en die ging echt heel makkelijk, dus ik sla die nu effies over! Ik geloof wel dat opbouwen heel belangrijk is en dat Evy daar zeker bij helpt, maar het is ook weer niet heilig..
Danseresje schreef:uhm, bij 2011 zit geen sprinten volgens mij. Denk dat je de 5-10km bedoelt, daar ga je ook intervaltraining doen om ook wat snelheid te trainen.
Ik volg wel alle lessen. Heb in het begin wel iets met de loopdagen gesjoemeld, maar merk voor mijn onderbenen (niet zozeer shinsplints) dat ik daar wel heel erg mee moet oppassen....dus dan inderdaad braaf mijn rustdagen en les na les volgen!
Evelijn schreef:Ik heb vandaag een extra rustdag genomen... gisteren hele middag op wedstrijd geholpen.. en daarna nog met de familie uit eten... vervolgens natuurlijk niet kunnen slapen door de hitte. Vanochtend begonnen met stal mesten en water geven aan de paarden wou dat ook op tijd gedaan hebben.
Danseresje schreef:Veirl schreef:Ik moet morgen weer, maar ik denk dat ik het maar een keer oversla met die hitte...
veirl, als het goed is zakt de temperatuur morgen weer!
capriz schreef:nueve, momenteel ben ik bezig aan het 2de deel en het valt goed mee. Wandelen zit er niet meer tussen, je loopt minstens een half uur. Reeksen bestaan telkens uit 3 lessen : half uur/ min. 45min/ min. 45min met versnellingen. Bij de 45 minuten wordt aandacht besteed aan opwarming en uitlopen. Ik ben nu op de helft van de reeks en de minuten worden opgedreven naar 50 minuten -> 1 uur. Tussendoor geeft ze voedingstips/looptips/uitrusting....ik vind het niet zwaarder als de eerste reeks omdat je al over een basisconditie beschikt en deze verder uitbouwt.