tja, geloof dat hij niet echt snapt dat ik er voor hem ben, ondankt zijn fouten.
klinkt helemaal niet raar hoor !!
francaa
Geplaatst: 21-08-12 03:53
mn broertje heeft straks het hele huis bij elkaar gegild vanwege een nachtmerrie. een jongen van 16 die een keel opzet alsof die in doodsangst is.. gebeurt wel vaker en schrik me elke keer weer te pletter
ja nogal, behoorlijk klote, ondanks dat ik echt heel erg gek op hem ben, zal ik hem toch de deur moeten wijzen, maar ben wel weer zo iemand die iedereen probeerd te helpen, ook al is het gewoon als vriend zijnde
nee dat zeker niet, hij kwam er zelf ook mee op de stap te nemen. wat hij gedaan heeft staat los van onze relatie, maar ja hij helpt onze relatie er wel mee naar de klote
wel geprobeerd, maar lukt me gewoon niet als ik niet weet waar hij uithangt, en zet gewoon zijn foon uit, is bang, en terecht ook, maar ja dan nog, laat dan ff weten ik kom niet thuis, dan kan ik altijd nog zeggen, kom morgen even thuis dan praten we ff. Nu weet ik helemaal niks
Idd, l*l de behanger dat hij dan foon uitzet, zou ik ook niet gelukkig mee zijn. Vannacht redelijk goed geslapen. Maar ik ben hondsberoerd en dan slaap ik toch wel beter.