Allejandro schreef:Borstvoeding en bewust afvallen wordt afgeraden. Maar wat minder eten zorgt er niet voor dat jouw borstvoeding van mindere kwaliteit is, dat is absoluut een fabeltje. Wel moet je er voor zorgen dat je je zelf niet helemaal "verteerd" doordat je minder eet maar wel borstvoeding geeft.
Het mag dus gewoon... met mate!
De kwaliteit van de melk zal goed blijven, de hoeveelheid kan wel afnemen als je drastisch gaat lijnen. Maar als je gezond blijft eten denk ik niet dat het minder wordt.
Er is wél een negatief punt, als je afvalt dan zullen vetcellen zich afbreken en hiermee komen afvalstoffen vrijkomen in het bloed en dit kán in de melk terechtkomen, maar dit is volgens mij wetenschappelijk nog niet heel goed bevestigd. Tijdens zwangerschap weegt dit natuurlijk wel zwaarder!
Verder moeten mensen niet zo bang zijn voor vet, vrees ook eens wat meer om koolhydraten.
Overtollige koolhydraten worden vet he?
Apochewinta schreef:
Uehm..... hier nog een gevalletje motivatie probleem
Ik had écht vorige week zaterdag een doos cornetto's gehaald. Maar dinsdag waren ze allemaal al op?! Iemand enig idee waar die dingen naar toe gegaan kunnen zijn??

Gesmolten door de warmte denk ik