heel veel succes! laat het allemaal rustig over je heen komen (voor zover dat kan natuurlijk )
KletsKoekje
Geplaatst: 08-05-12 09:05
Hier nog een stille meelezer die je nu toch wel even heel veel succes wilt wensen You Go Girl!
ashley1
Geplaatst: 08-05-12 09:05
Whoehoeee dus je bent eindelijk aan de gang! Mij wilden ze na het vliezen breken ook gelijk weeënopwekkers geven (vond de gyn. gewoon makkelijk) maar ivm al die verhalen over weeënstormen heb ik moeten lüllen als brugman om me eventjes een uurtje de tijd te geven om te kijken of het uit zichzelf zou doorzetten, nou was de beste man niet blij mee hoor. Het was namelijk al avond en hij wilde ook graag naar huis. Met veel zuchten en mopperen me een uurtje de tijd gegeven en toen hij na een uur terugkwam was ik zelf al aan de slag gegaan, had het toch doorgezet en dat zonder die rottige weeënopwekkers.
Blijf dus voet bij stuk houden als je iets echt niet/wel wilt.
Enne, heeeeel veel succes!!! En voor je vriend natuurlijk ook, die kan ook niks anders dan erbij staan te kijken
Jeetje zeg!! Ik lees nu al een paar dagen zo af en toe mee en zag nu het topic weer verschijnen en dacht: goh, eens kijken of hij al geboren is, NOG NIKS!!! Maar goed, het lijkt er op dat het vandaag dan toch echt gebeuren gaat, dus heel veel succes en zet hem op!! Nog een paar uurtjes en dan heb je je mannetje in je armen!
Gooi die telefoon lekker aan de kant en zet 'm op meid! Je kan het! Heel veel succes en ik wens je alle kracht van de wereld toe om kleine dirkie eruit te werken Moge jullie er allebei zonder kleerscheuren uitkomen en alles voorspoedig verlopen
MisticRider
Geplaatst: 08-05-12 09:22
Kom maar dirkie, poele poele poele, kom maar dirkie