Emma_s_girl schreef:Hè bah, Sandorra, hopelijk is een operatie niet nodig. Balen dat de knieschijf nog niet goed is. Hopelijk helpt de training.
Is het gelukt, Iejoorr? Ik hoop van wel!
Goed gedaan, Annepanne, 25km is een mooie afstand, zeker als je niet van fietsen houdt. Je woont in ieder geval in een mooie omgeving om te fietsen.
Zou het kunnen dat je ook meniscus-klachten hebt? Ik had namelijk vergelijkbare klachten met hurken.
Hoe is de combi-afspraak vandaag verlopen, jipje_niekje?
Ik ben vanochtend weer bij de fysio geweest. Had een dubbele afspraak zodat hij wat meer tijd aan schouder en knie kon besteden, en dat was fijn. Hij heeft eerst aan de knie gewerkt, daarna aan de schouder en vervolgens zijn we voor het eerst de zaal in gegaan. 10 min. fietsen en de eerste oefeningen met een leg-press. Zo een waar je niet de plaat van je afduwt, maar waarbij de plaat vastzit en je jezelf achteruit duwt. Die kende ik nog niet - biedt blijkbaar meer mogelijkheden om te oefenen.
En ik mag één kruk wegdoen en thuis alvast oefenen om zonder te lopen. Opdat ik z.s.m. zonder kan, waardoor hopelijk de schouder-en armklachten sneller verdwijnen. Wat zal ik blij zijn als ik daar van af ben en weer normaal kan slapen.
De tweede afspraak was bij de orthopeed i.o. Hechtingen zijn eruit en ze was tevreden over de vooruitgang. Strekken: 0 tot -5 graden, buigen 100-110. Goed op schema dus.
Hopelijk blijft dat zo.
Nee, mijn meniscus bleek helemaal in orde bleek op de MRI. Heb ook nog vocht in mijn knie zitten, dat zorgt natuurlijk ook voor wat bewegingsbeperking.
Net een verkeerde beweging gemaakt en een pijnlijke knak gemaakt, ijs erop en nu gaat het wel behalve als ik strek of voorbij de 90 graden wil buigen. 
Fijn dat je 1 kruk weg mag doen! Hoe sneller je daarvan af bent hoe beter, en fijner!