Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Metellica schreef:Ah ik zie een paar Cambridgers in het topic verschijnen! Leuk, voor je zover je zoiets leuk kan vinden natuurlijk
Heb het zelf 2 jaar geleden gedaan en afgelopen woensdag weer begonnen. Ik kan ook maar 1 dingen zeggen: paar daagjes allemaal goed volhouden en daarna ga je als een malle.
Ik moet zelf woensdag weer wegen.
Succes allen! En ook de andere natuurlijk
Zertab schreef:Pff....ik denk dat ik naar de dokter moet...ik eet en eet,en daarna komt het er allemaal weer uit. Ik eet een dagje gewoon goed,niet veel,en niet weinig,dus zoals je hoort te eten om af te vallen,en de volgende dag is het weer goed mis.
Bonjoy schreef:Ik betaal 22,50 per maand voor de sportschool, en dan kan ik 1x per week heen.
Lous schreef:Metellica schreef:Ah ik zie een paar Cambridgers in het topic verschijnen! Leuk, voor je zover je zoiets leuk kan vinden natuurlijk
Heb het zelf 2 jaar geleden gedaan en afgelopen woensdag weer begonnen. Ik kan ook maar 1 dingen zeggen: paar daagjes allemaal goed volhouden en daarna ga je als een malle.
Ik moet zelf woensdag weer wegen.
Succes allen! En ook de andere natuurlijk
Ja en als je daarna weer normasl gaat eten komt het er net zo snel weer aan. Ik persoonlijk zou die rare crashdieten echt afraden.
Zipporah schreef:Hallo afvallers.
Ik zeg doorzetten tegen iedereen waar het even moeilijk bij is! Je bent zo blij als je er doorheen bent.. laat staan als je op je streefgewicht bent, dan kan je jezelf af en toe belonen met iets lekkers en zal hetgene nog lekkerder smaken dan ooit voorheen
LynnDenise schreef:Ik val juist af als ik uit eten ga, dan ben ik echt bewust bezig
Kipsate met saus apart bijvoorbeeld
Ik heb weer een mijlpaal bereikt. Ik was vanmorgen meer dan 25 kilo lichter