Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Undefined schreef:Poeh ik denk dat ik misschien toch maar weer stop met (wax) extensions.
Er kwam er net een uit tijdens het borstelen, wist wel ongeveer waar dus even ga zoeken en kwam een kaal plekje tegen. Ben bang dat als ik ze weer laat zetten ik zo kaal word
Zou dit met microrings hetzelfde zijn?
Priscilla_90 schreef:Altijd als je van donker naar licht ga moet je gaan.ontkleuren verf op verf
Lichter maken bestaat en kan helaas niet
amorbeertje schreef:Kom ook even binnenvallen, volg het topic al een tijdje. Heb wax extensions besteld en inmiddels binnen. Iemand enig idee wat het kost om alleen de extensions te plaatsen. Waar ik tot nu toe geïnformeerd heb is het 80 euro. Is dat een beetje redelijk?
amorbeertje schreef:Kom ook even binnenvallen, volg het topic al een tijdje. Heb wax extensions besteld en inmiddels binnen. Iemand enig idee wat het kost om alleen de extensions te plaatsen. Waar ik tot nu toe geïnformeerd heb is het 80 euro. Is dat een beetje redelijk?
PanniePannie schreef:amorbeertje schreef:Kom ook even binnenvallen, volg het topic al een tijdje. Heb wax extensions besteld en inmiddels binnen. Iemand enig idee wat het kost om alleen de extensions te plaatsen. Waar ik tot nu toe geïnformeerd heb is het 80 euro. Is dat een beetje redelijk?
Dat ligt er ook een beetje aan om hoeveel stuks het gaat. Waar ik in het verleden wel eens een paar keer geweest ben, betaalde ik 50 cent per extension voor het inzetten.