Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:28

Sneeuw is ook leuk :j met de slippers erdoor lopen haha, blijft een aparte ervaring; alleen een handdoekje om, slippers aan en dan door de sneeuw lopen :)

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:28

Falbala schreef:
Iemand bekend met Barendrecht? Daar ben ik nog nooit geweest namelijk.

Heerlijk.....kom er al 20 jaar ofzo. Zelfs nu ik in Duitsland woon ga ik nog regelmatig met m'n vriendinnen naar Barendrecht. Rustig, schoon, gewoon relaxed.
En ik vind juist 't Elysium weer niks. Heb daar een vervelende ervaring gehad, vond dat daar ook weinig controle op was. In Barendrecht zijn ze daar heel alert op.
Laatst bijgewerkt door Schafstall op 02-04-12 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Clausch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:29

@shaar, toch op badpakkendag gaan dan he?
Lijkt me juist wel lekker om naakt te zonnen.
Ga dit jaar echt nog een keer als het mooi weer is.

Shaar

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:31

Haha, ik ga niet op badkledingdag hoor... Ga gewoon met handdoek om zonnen als ik wil zonnen ;)
Ben 1x in Barendrecht geweest een paar jaar geleden, kan me herinneren dat het erg klein was, maar we hebben ons geloof ik wel vermaakt daar :)

Clausch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:33

@Shaar, jouw reactie van vorige week heeft me juist erg geholpen over de streep te gaan, moet ik jou nu over de streep trekken om naakt te zonnen?

Hebben jullie trouwens mijn verslagje gelezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:34

Geen glurende buren voor zover ik weet nee :))

Moet zeggen dat me dat ook niet zo boeit.

Clausch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:35

Dat vind ik dan wel heel cool.
In de sauna ben ik achter, daar maakt het niet uit, maar de buurman hoeft dan weer niet alles te zien hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:37

Je verslag vind ik erg goed geschreven Clausch! :j

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:37

Nee hoor Clausch ;) Heb dat ook wel gedaan hoor, maar heb toch liever een klein beetje bedekking voordat ik in de meest rare posities terecht kom terwijl ik lig te pitten in de zon haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 23:04

Nah ik vind het vervelender als mijn Afghaanse buurmeisje het per ongeluk ziet. Voor haar dan voornamelijk. Verder heb ik 1 buurjongen die erg gelukkig is met zijn vriendin.

Enige manier waarop ze wat kúnnen zien is als ze om de privacyschermen heen kijken. Doen ze in het algemeen niet dus dat risico durf ik wel te nemen :)

Clausch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 23:12

@Lente Nee, ok dan zou ik het ook wel doen.
@Shaar Beweeg je zoveel in je slaap?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:37

Weet iemand of je bij Thermen Tilburg een massage kan boeken zonder saunabezoek? Kan het niet zo snel vinden maar neem aan van wel?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 16:34

Het lijkt me wel dat dat kan, maar je kan voor de zekerheid even bellen :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 13:12

Hallo
Hier ook een sauna liefhebber !
Even een oproepje van mijn kant, gisteren ben ik samen met mijn vriend naar de sauna geweest in Zevenhuizen ( GN ) en daar hebben we 2 leuke meiden leren kennen.
1 die kwam uit Aduard en rijd paard, vandaar mijn oproepje, de andere kwam uit de stad Groningen
Herken jij jezelf hier in :D ?

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:31

Vandaag naar Barendrecht geweest. Leuk zeg! Klein maar heeeeel fijn, mmm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:26

Vandaag Elysium gedaan, was er heerlijk rustig :D

En voor het eerst een opgieting helemaal uit kunnen zitten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:42

Elysium wil ik ook eens heen :j

En voor het eerst een opgieting? Ik vond dat heeeeeeeeelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:46

Nee heb wel meerdere opgietigen gedaan maar altijd voor het einde naar buiten ivm zwarte vlekken voor de ogen :j dit keer niet :D

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:47

Vandaag rustig in Elysium?? Zou je niet verwachten op zo'n vrije dag :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:50

Wij stonden er ook van te kijken :D

De kruidensauna daar is wel heel lekker :j

En de watervallen :+

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 17:07

Oké, heb natuurlijk al een aantal suggesties gelezen in het topic, maar ga mijn vraag toch nog een keer stellen.

We gaan eigenlijk altijd naar het Elysium, maar die is "ineens" best duur geworden (nu €29,95 entree). Vind het een mooie, grote sauna, veel keus aan sauna's, zwembaden enz.
Normaal hebben we altijd wel een kortingsactie, 2 voor de prijs van 1 of via Optimel of gewoon 30% korting, maar die acties hebben ze allemaal afgeschaft (schijnt overgenomen te zijn?)

Maar goed, dagje sauna is al prijzig, maar op deze manier wordt het wel steeds duurder. Dus iemand nog een suggestie voor een andere mooie, grotere sauna?

We zijn ook al eens naar de Zaluwhoeve geweest, maar dat vonden we niets. Veel te druk en eigenlijk vrij weinig keus in sauna's enz. Bovendien waren de sauna's zelf vrij klein, waardoor je af en toe in de rij stond om een sauna in te komen ;(
We zijn ook naar Saunadrôme in Putten geweest, dat beviel op zich wel heel goed, maar vonden we ook aan de kleine kant, waardoor je regelmatig in dezelfde sauna's terecht komt.

Veluwse Bron in Emst wil ik ook nog wel eens proberen, maar die site heeft dezelfde lay-out en dezelfde prijzen als het Elysium, dus ik gok dat dit van dezelfde eigenaar is, dus ook zelfde "probleem" als bij het Elysium.

Het is niet zo dat ik voor een koopje op de eerste rang wil zitten, maar wellicht toch een aanleiding om eens andere sauna's te gaan ontdekken.

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 17:25

Oké, begin erachter te komen, dat de entreeprijzen bij de meeste (grotere) sauna's allemaal al naar de 30 euro gaan. Ben blijkbaar te vaak met kortingsacties geweest, waardoor de gewone entreeprijzen me niet meer opgevallen zijn :o

Maar goed, vraag blijft. Als iemand nog een andere, grotere sauna weet? Liefst met kortingsactie :o

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 17:29

Sowieso even inschrijven bij de nieuwsbrief van Elysium, ik krijg nog steeds vaak kortingsbonnen van ze!

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 17:40

Ik ben bijna altijd naar Palestra gegaan in Doetinchem, veel keus aan sauna's en altijd lekker relax.
Bovendien heb je al voor 35 euro entree plus badlaken, slippers, badjas en lunch!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 17:59

Ik ga altijd naar thermen bussloo en daar is de entree inderdaad ook 29,95 oid :j als je je abonneerd op de nieuwsbrief, zitten daar wel altijd kortingsbonnen in!
Bijv 2e persoon gratis entree of korting op een behandeling

Ook kun je er misschien voor kiezen om een avondentree te nemen, dat is goedkoper :)
Let er dan wel op dat sommige sauna's een begintijd van 17u hanteren en sommige pas om 18u