Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Manegepaard schreef:Yasmine schreef:Je haar lekker laten uitvetten en het een paar dagen niet wassen. Het ziet er dan voor een week of 2 niet uit, maar het is wel beter voor je haar. Koop shampoo zonder siliconen en parabenen (bv. Yes to Carrots) en was je haar maar om de 2 of 3 dagen. Want hoe vaker je je haar wast, hoe sneller het vet wordt. Dus was het bv. eerst een week om de dag (één dag wel, één dag niet), de week erna om de 2 dagen etc. Je haar zal er vanzelf beter van worden.
Hrm. Dat word klote komende weken. :/ Vet haar jeukt echt enorm erg en ik heb enorm veel last van roos.

)
 )                                                         

even van google geplukt... zou dit staan? in het blond dan hihi
 even van google geplukt... zou dit staan? in het blond dan hihi                                                         

!
!                                                          En anders of steilen of krultang gebruiken (misschien pakt dat nu met deze lengte wel). Nu proberen om wat eerder weer naar de kapper te gaan. Beetje weinig 2x per jaar
 En anders of steilen of krultang gebruiken (misschien pakt dat nu met deze lengte wel). Nu proberen om wat eerder weer naar de kapper te gaan. Beetje weinig 2x per jaar  

vriendin zei al dat een spoeling dan misschien wat is.. laten bleken wil ik eigenlijk sowieso niet
 vriendin zei al dat een spoeling dan misschien wat is.. laten bleken wil ik eigenlijk sowieso niet Verder heb ik een dik hoofd, dus het kapsel mag het wel wat dunner laten lijken (dat kun je een klein beetje sturen toch?) Tot slot: ik doe het vaak automatisch achter m'n oren als het los zit, maar dan krijg je zo'n lelijke krul in je haar. Als dit voorkomen kan worden door het anders te knippen, dat het er niet echt meer achter kan ofzo: graag!
 Verder heb ik een dik hoofd, dus het kapsel mag het wel wat dunner laten lijken (dat kun je een klein beetje sturen toch?) Tot slot: ik doe het vaak automatisch achter m'n oren als het los zit, maar dan krijg je zo'n lelijke krul in je haar. Als dit voorkomen kan worden door het anders te knippen, dat het er niet echt meer achter kan ofzo: graag!