Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 15:29

@VisibreTeam Ik vind het er best netjes uitzien hoor! Ja het pluist wat, maar vind het er niet verknipt uitzien haha! Kleur ook gaaf!

NikkivanOlst

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 15:38

Manic Panic :+:

Daar heb ik nu nog een bijna vol potje cotton candy pink van staan :=
Wil dat over een paar weken denk met highlights ofzo in bruin gaan doen :3
En heb nog een restje after midnight blue en infra red staan :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 15:44

Manegepaard schreef:
Yasmine schreef:
Je haar lekker laten uitvetten en het een paar dagen niet wassen. Het ziet er dan voor een week of 2 niet uit, maar het is wel beter voor je haar. Koop shampoo zonder siliconen en parabenen (bv. Yes to Carrots) en was je haar maar om de 2 of 3 dagen. Want hoe vaker je je haar wast, hoe sneller het vet wordt. Dus was het bv. eerst een week om de dag (één dag wel, één dag niet), de week erna om de 2 dagen etc. Je haar zal er vanzelf beter van worden.

Hrm. Dat word klote komende weken. :/ Vet haar jeukt echt enorm erg en ik heb enorm veel last van roos.

Als je roos hebt, moet je het juist wel regelmatig genoeg wassen. Ik heb zelf seborroïsch eczeem (roos is hier een milde vorm van) en de dermatoloog adviseerde me sterk om ten minste om de dag m'n haar te wassen (dus de ene dag wel, de andere dag niet). Gebruik een goede antiroosshampoo. Probeer zo min mogelijk met je handen in je haar te zitten en/of te kammen. Maar misschien wordt het probleem al vanzelf beter als je een goede antiroosshampoo hebt die je hoofdhuid eens grondig kan reinigen. Wissel wel voldoende af, om te voorkomen dat je resistentie kweekt.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 16:45

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:56

*komt even binnenvallen*
hey ik kan heel goed knippen! nouja...paardenstaarten dan:+ (ben dus de beruchte vriendin van appelmoes <3 )

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:06

Horse_Driver schreef:
*komt even binnenvallen*
hey ik kan heel goed knippen! nouja...paardenstaarten dan:+ (ben dus de beruchte vriendin van appelmoes <3 )

Vertel over je eigen verfavonturen dan!!! Kom op, die zijn best leuk. :=

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:11

oranje uitgroei bedoel je?:") of dat het lijkt dat er een kip is geslacht op je hoofd??:P

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:26

Help :+
Ik wil mijn haren voor het eerst sinds mijn 4e weer lang gaan laten groeien (wat een Carnavalspruik en leuke reacties wel niet kunnen doen..). Alleen, mijn haar zit nu dus zo:

Afbeelding

Mijn haar is ook hartstikke steil en enorm dik. Hebben jullie misschien tips over hoe ik de tussenlengte ga overleven en een beetje fatsoenlijk over straat kan de komende tijd? Normaal gesproken was het dus elke 3 á 4 weken naar de kapper :o

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:43

Mijn haar is eraf en wordt naar haarwensen gestuurd :j

Afbeelding
Voor

Afbeelding
Na

Afbeelding
En nog meer na

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:45

Staat je goed Kiki!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:45

Staat je wel heel leuk zo! :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:12

Leuk topic dit! Ik wil eigenlijk ook wel wat anders met mijn haar :P

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:34

Kiki, staat je echt goed! :j

Mijn haar gaat vanavond of morgen in de laguneblauwe verf... wie helpt me hopen? :')

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 17:35

Afbeelding even van google geplukt... zou dit staan? in het blond dan hihi

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:53

Ik heb nu blond haar maar wil toch wat anders proberen. Nu zag ik een meisje in de stad en ze had echt een mooie kleur.
Gewoon een combinatie van een aantal kleuren maar het was heel warm en mooi. Was denk ik een combinatie van lowlights en/of highlights.
Hopen dat ik op internet een beetje een soorgelijke kleur kan vinden. Het was wel gewoon blond maar dan een warme kleur blond met donkere en lichte plukjes.

Vind dit ook mooi maar heb dit niet bij dat meisje gezien :P
Afbeelding

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:55

had iemand trouwens nog een mening over euh, mijn haar? Op blz. 37/38 (eind van de pagina) of jullie denken dat dat kapsel mij zal staan?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:57

Het lijkt een beetje hier op!

Afbeelding

Afbeelding

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 10:48

Beste bokkers, kunnen jullie mij helpen. Ik ga morgen naar de kapper en wil wat compleet anders. Maar heb geen idee wat.

Moet wel een beetje apart zijn.

Afbeelding
Afbeelding

Als ik het te lang heb blijft het aan de bovenkant stijl en gaat de onderkant krullen en pluizen :+ . Kort heb ik nog nooit geprobeerd.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 13:25

misschien een bob? voor de krul zou je kunnen stijlen?

Polkiej_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 14:18

nee geen bob!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:46

Hee bokkers, ik kom even binnen vallen.
Ik wil een nieuw kapsel (zonder te verven)... Wat ik nu heb is:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sorry voor de spiegel-foto's maar dan zie je het goed :')

Weten jullie iets wat leuk zou staan?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 19:21

Eknein: een bob lijkt me ook wel leuk, maar ik weet niet of het bij jou mooi steil blijft zitten> De lengte op foto 2 vind ik heel leuk, misschien dat model met een iets kortere schuine pony?

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:55

Ik ga ergens volgende week naar de kapper :j!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 01:10

Als je het korter knipt heb je wel kans dat je krullen minder uitzakken!

Ik ben vanavond eindelijk -na een half jaar- weer bij de kapper geweest. Het was voor mijn doen best lang (bh bandje ongeveer) en nu komt het net op m'n schouders. En de pony die ondertussen tot mijn kin kwam is echt bijna helemaal verdwenen. Was nog best een hoop haar op de grond. Alleen nu krullen de punten, ik hoop dat het morgen na douchen weg is :P En anders of steilen of krultang gebruiken (misschien pakt dat nu met deze lengte wel). Nu proberen om wat eerder weer naar de kapper te gaan. Beetje weinig 2x per jaar :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 16:15

Ik kom ook even binnen vallen, volgensmij zitten hier mensen die er verstand van hebben :)

Ik wil mijn haar anders. Nu heb ik een eisenlijstje opgesteld:
- moet nog in een (korte of lange) staart kunnen.
- moet makkelijk te onderhouden zijn, niet té vaak naar kapper en sochtends ook snel klaar :z
- basiskleur moet zo blijven máár er mogen evt wel high of lowlights in. compleet andere kleur durf ik nog niet aan. dan krijg je ook nooit je eigen kleur weer terug toch? lijkt me zo zonde.. of moet ik gewoon een keer gek doen en het kleuren, eens lekker wat anders? lijkt me ook wel stoer, als het staat tenminste :') vriendin zei al dat een spoeling dan misschien wat is.. laten bleken wil ik eigenlijk sowieso niet

Dus. Hebben jullie misschien nog een leuk idee? Lijkt me op zich ook wel grappig om gewoon naar de kapper te gaan met deze puntjes en te zeggen, leef je uit. Aan de ene kant mag het wel korter dan het nu is (tot op m'n bh bandje ongeveer), aan de andere kant heb ik het eindelijk weer lang.. Maar nu is het zo saai als het los zit, moet sowieso veul meer laagjes in denk ik..
Moeilijkmoeilijk!

Beetje baggerfoto, maar momenteel draag ik het meestal zo: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 1759_n.jpg
Mijn haar is rood/oranje/blond. Zit slag in, en die kleine haartjes aan de zijkant van m'n pony krullen vaak. Mijn hoofd is vaak erg rood dus daar moet het wel bij passen :P Verder heb ik een dik hoofd, dus het kapsel mag het wel wat dunner laten lijken (dat kun je een klein beetje sturen toch?) Tot slot: ik doe het vaak automatisch achter m'n oren als het los zit, maar dan krijg je zo'n lelijke krul in je haar. Als dit voorkomen kan worden door het anders te knippen, dat het er niet echt meer achter kan ofzo: graag!

Okee, heel veel verschillende gedachten, maar ik hoop dat iemand een leuk idee heeft.