[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 18:10

Ik heb een tijdje niets gepost hier, wel meegelezen, maar nu ik 16 ben wil ik mijn tattoo toch eigenlijk wel echt heel graag deze winter laten zetten :D Ik wil er eigenlijk gelijk twee laten zetten, omdat er twee dingen zijn die ik heel graag wil (1 zinnetje, het idee dat ik hier heel lang geleden al heb gepost en 1 anker zeg maar, zo, maar dan een stuk kleiner:),

Afbeelding

Afbeelding

Maaaar, ik vroeg me af, is het wel 'verstandig' om er gelijk twee te laten zetten? :P Haha, ik weet niet, het klinkt namelijk als heel veel in één keer, maar ik wil ze allebei echt heel erg graag.

lesilla

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 18:21

Is het wel verstandig om een zo goed zichtbare te zetten, want je bent 16 en dan weet je nog niet waar je terechtkomt.
Misschien eerst beginnen met het zinnetje en dan zie je misschien nog waar je terechtkomt

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 18:44

Omdat ik dat mooi vind, ik had zelf ook wel het idee om het op mijn pols te laten zetten, maar dalijk moet ik heel het jaar door lange mouwen dragen :P

Dit was zegmaar het idee van de vingers

Afbeelding[/quote]
Heh waar heb je die foto vandaan? Die heb ik gezet bij dat meisje!!![/quote]

Dat is een vriendin van mij uit Weert haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 18:46

Ik zou er nog maar even 4 jaar over nadenken Yanou, dan weet je beter waar je aan toe bent.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 19:01

Ik wil het trouwens niet op die plek hoor, dat vind ik teveel zichtbaar, en zou je later voor je werk oid ook bijna niet kunnen afdekken :P Ik wil het zinnetje op m'n heup, anker op m'n rug.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:12

Jolien, zitten die bultjes in een bepaalde kleur van je tattoo? Misschien dat je een reactie op de inkt hebt?
Ik was soort van allergisch voor vaseline / calendulan en andere vettige cremes, waardoor ik allemaal rode pukkeltjes kreeg. Dit heeft zeker een paar maanden geduurd voor deze weg waren (en ik moest mij enorm inhouden om niet te krabben, want het jeukte enorm) :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:14

Ik word gestoord van die eerste foto, waarom moet ie bewegen? :+

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:16

Hij komt uit een clip ;p

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:20

Snel doorkletsen zodat we naar de volgende pagina kunnen!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:29

moonprayer schreef:
ik vind dat zo ook wel mooi lijken op de vingers.. maar blijft dat zo mooi? omdat je huid daar anders is, en je je vingers zo vaak gebruikt. of word dat snel vaag?

Die van mij zit er nog maar een paar maanden op maar volgens mij valt dat wel mee hoor....
Die op mijn rug schuurt toch ook de hele dag een broek tegen...

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:04

Daar is ie dan eindelijk! De pijn viel reuze mee! 3x een vervelend plekje gehad maar was te doen! Ben er heel blij mee! :D

Afbeelding

Beetje scheef, moeilijk om jezelf te fotograferen!
Afbeelding

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:10

Ik vind hem echt ontzettend gaaf geworden Negra_lover!!

Edit :
De krullen zijn inderdaad niet allemaal gelijk
Laatst bijgewerkt door Talsha op 22-08-11 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:10

je krulletjes zitten een beetje scheef tov elkaar... en die links boven is anders als rechtsboven...

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:13

De tattoo zit voor mijn gevoel perfect :j Ik moest zelf een foto maken, en das erg lastig! Het kan daarom wat vertekenen :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:18

het scheef staan nwel ja... maar dat veranderd nikd aan het feit dat de krulletjes links anders zijn als rechts. maar als jij er blij mee bent is het goed toch?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:33

ik vind m echt mooooi! <3

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:36

Negra_lover, heeeeel mooi! De plaats zou mijn keuze niet zijn, maar ik vind je tattoo erg sierlijk en vrouwelijk.

Yanouuu schreef:
Ik heb een tijdje niets gepost hier, wel meegelezen, maar nu ik 16 ben wil ik mijn tattoo toch eigenlijk wel echt heel graag deze winter laten zetten :D Ik wil er eigenlijk gelijk twee laten zetten, omdat er twee dingen zijn die ik heel graag wil (1 zinnetje, het idee dat ik hier heel lang geleden al heb gepost en 1 anker zeg maar, zo, maar dan een stuk kleiner:),
Maaaar, ik vroeg me af, is het wel 'verstandig' om er gelijk twee te laten zetten? :P Haha, ik weet niet, het klinkt namelijk als heel veel in één keer, maar ik wil ze allebei echt heel erg graag.

Als ik jou was zou ik inderdaad nog een paar jaartjes wachten. Niet per se omdat je zo jong bent, maar ik heb je hier al veel verschillende ideeën zien plaatsen en telkens ben je helemaal overtuigd dat deze dé tattoo is, maar je komt ook vaak weer met andere ideeën. Denk er allemaal nog eens goed over na.
Twee tattoo's in één keer zou ik sowieso niet doen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:47

Ik hoor wisselende verhalen, kan een tatoeage nou wel of niet op de pols? Veel mensen zeggen dat het niet maar ik zag er laatst nog iemand mee lopen. Ik wil namelijk de latijnse spreuk 'Luctor et emergo' op mijn pols, zit nog wel even te kijken naar de grote want ik heb gehoord dat als het te klein is dat fijne lijntjes dan een soort 'vlek' worden. En of wellicht toekomstig werk het toestaat maar die spreuk word het sowieso, daar ben ik redelijk zeker van!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:51

pols kan gewoon gedaan worden hoor, waarom niet? wel opletten idd met letter grootte, te klein kan inderdaad vlekkerig gaan ogen

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:52

Mijn tattoo wilde ik graag op mijn pols, maar door de versiersels zouden het vlekken gaan worden en dat wilde ik natuurlijk niet.
Mijn stiefmoeder heeft deze plek uitgekozen en vind het zelf ook een mooie plek :D

Betekenis van de tattoo

Pink Ribbon: Mijn stiefmoeder(zie ik als mijn moeder) heeft borstkanker overwonnen, ben erg trots op haar!
De Vlinder: Voor mijn overleden beste vriendin, die in mei overleed aan kanker. Ook staat het voor mijn vrijheid na een moeilijke periode
Het roze: Staat voor mezelf, alles is roze bij mij. Vind het echt een speciale kleur :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 23:02

Negra_Lover,Ik vind het ook een hele mooie betekenis hebben en het ziet er zeker niet verkeerd uit!

Oke, in dat geval ga ik voor mijn pols. Ik heb er geen haast bij, wil hem ergens volgend jaar pas laten zetten kan ik ondertussen nog goed nadenken. Weet alleen niet echt wat voor een lettertype ik zou willen. Ik zat aan (op word) iets van GreekC te denken maar het is wel erg afgezaagd om een romeinse spreuk in het Grieks neer te zetten. Anders denk ik aan de lettertype Dutch801 Rm BT. Hmm lastig..

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 23:05

anders dafont.com checken...

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 23:08

Haha, ik snap wat je bedoelt, maar het "believers never die" wil ik al helemaal vanaf het begin (inmiddels al bijna 2 jaar). :o

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 23:10

Ik ga binnenkort het peace teken in mijn nek laten tatoeëren. Niet origineel maar wel van betekenis voor mij.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 23:15