Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
)
Verder houd ik het wel schoon met zeepvrije zeep en met fysiologisch zout.
Verder blijf ik er wel vanaf, want wil het niet echt ontstoken hebben. Is het bij jou ondertussen genezen nu?
Heb nu inmiddels wel
Kan ik ook gewoon langs bij shop waar ik hem niet heb laten zetten? Want die zit helemaal in Groningen anders moet ik op en neer..
, vaak willen ze nog weleens gewoon die bolletjes vanuit de vitrine erop gooien en da's niet zo handig voor een nog niet genezen piercing.
.
. Merk net dat ik de mini labretjes heb besteld ipv gewone labretjes... Zucht.. Veseosunce schreef:Ik denk inderdaad dat het verstandiger is om er een ringetje in te laten zetten want nu zitten die balletje tegen mn tepel aan. Ga morgen wel even langs bij piercing shop.Verder houd ik het wel schoon met zeepvrije zeep en met fysiologisch zout.
Verder blijf ik er wel vanaf, want wil het niet echt ontstoken hebben. Is het bij jou ondertussen genezen nu?

Dan vind ik een ringetje fijner zitten
Hoelang heb jij je piercing?
.
. En dat is uhh... 7.5 jaar geleden alweer. Jemig wat word ik oud
.
(ik had ook geen kleine moeten hebben want hij zwol bij
Kun je met het piercen niet aangeven dat je er niet van die joekels van ballen aan wil? 

Bonjoy schreef:Zo! Wat een enorme knikkersKun je met het piercen niet aangeven dat je er niet van die joekels van ballen aan wil?

wou ze niet uit elkaar (deze 2 kleine samen voelen als 1 piercing zegmaar.)