svdijk86 schreef:Elma_ Voor mij zou het niet uitmaken, ik heb toch amper tiet.. ik heb alleen een bh aan
zodat het nog wat lijkt HAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
(maar wel rottig inderdaad) Heb je er beugels inzitten? Anders misschien idee om uit
een oude bh de beugels te verwijderen? (dan drukt die er niet zo op)
Of iets van een stukje folie met vettigheid en daarop je bh? Maar luchten is het beste
eigenlijk... anders duurt het genezen weer veel langer.. maargoed.. het zou eventueel kunnen..
Ik heb ook niks, en wat ik heb/had heeft moeder natuur lekker voor mij verpest na 2 bevallingen
Daarom weiger ik ook zonder bh in een shirtje te lopen, heb er expres een gekocht die niet tegen het randje aankwam, maar hij zoog zegmaar de zalf in de bh, de bh was nat en mijn tattoo droog, en dan nog een randje van een topje.. (lekker ingewikkeld verhaal) Hij zit niet waar de beugels zitten hoor, bovenaan, met ver naar onder bedoel ik op t randje van mijn tepel. Heb er wel folie op gehad, maar ik heb nu een stukje (2 mm ongeveer) wat helemaal is weggevaagd, en het rood is veel vager dan bovenaan, het is meer roze, en bovenaan nog wel helemaal rood.
Zo is het nog nederlands?