Qua sportbh heb ik de Shock absorber gekocht bij De Hardloopwinkel, ga hem straks uitproberen, eerst paardje rondslingeren.
@Annn, heb je misschien te hard gelopen, je symptomen kloppen er aardig bij. Goed van je dat je wat rustiger aan hebt gedaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fanneke schreef:Mirk, jij ook hier
Qua sportbh heb ik de Shock absorber gekocht bij De Hardloopwinkel, ga hem straks uitproberen, eerst paardje rondslingeren.
@Annn, heb je misschien te hard gelopen, je symptomen kloppen er aardig bij. Goed van je dat je wat rustiger aan hebt gedaan.
Voortaan maar wat rustiger aan dan!

En ook veel mensen die hun hond aan het uitlaten waren, nog voor de stortbui kwamen er opeens 6 hardlopers langs en ik was de laatste en hij zo: wow , wat een sportieve mensen allemaal. Haha.
.Maar het scheelde denk ik dat ik al liep toen het begon, anders was ik niet gegaan. Zo ben ik dit weekend ook maar binnen blijven zitten, mij te nat.
Denk dat ik zo maar voor een rondje ga, al barst ik van de spierpijn in mijn kuiten. Heb gisteren bij gebrek aan hardloopweer fanatiek ge-Wii-d en dat voel ik nu enorm.
bedankt voor het welkom 
.
. Daarvan werd mijn hartslag ook al hoog genoeg
.

nicole3939 schreef:bedankt voor het welkom
Zo dat viel vies tegen zeg! 10 minuten na gewandeld en toen was mijn hartslag nog bovn de 100, is dat normaal![]()
Wat is het normale wandeltempo in km p/u en het looptempo p/u gemiddeld?

) ging het eigenlijk best goed. Heb ook eindelijk Runkeeper aan de praat gekregen, dat is ook wel leuk om te zien. Bleek inclusief wandelen toch al zo'n 3,5 km af te leggen.
.